frieslander Posted 28 december 2001 Report Share Posted 28 december 2001 Hallo, Ik heb de van de Hul The second interlink (gebalanceerd). Wat ik mij afvraag: Wat is tussen tussen de v/d Hul the second, en v/d Hul the first. Wie het weet mag het zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 december 2001 Report Share Posted 28 december 2001 Hoi Frieslander, Kijk eens bij van den Hul op de site, daar staat alles over hun kabels. In wezen verschillen ze niet zoveel van elkaar. De The First is in zijn basis niet afgeschermd en heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
frieslander Posted 29 december 2001 Author Report Share Posted 29 december 2001 hoi Sodejuu, Het valt mij op dat jij op bijna elke vraag wel een antwoord weet. Dit is verrekte makkelijk. Hoe kom je aan al die kennis? P.S Maar weer bedankt voor je antwoord op mijn voorgaande vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 december 2001 Report Share Posted 29 december 2001 Geplaatst door frieslander:hoi Sodejuu, Het valt mij op dat jij op bijna elke vraag wel een antwoord weet. Dit is verrekte makkelijk. Hoe kom je aan al die kennis? P.S Maar weer bedankt voor je antwoord op mijn voorgaande vraag. Op m'n werk noemen ze me de I.W.A.B. (Ik Weet Alles Beter) . Nee, ik heb zoiets van als ik iets zoek, dan ga ik ook uitzoeken ook. Totdat ik er (bijna) alles van weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 december 2001 Report Share Posted 29 december 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Frieslander, Jij hebt Sodejuu zijn duim nog nooit gezien.... Groetnis, Henk Welke van die twee joekels Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 januari 2002 Report Share Posted 2 januari 2002 Ach gut, nu mag ik wel dit forum op.... Kun je ook op een ander bericht reageren dan het laatste? En automagisch quoten, Henk? Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 januari 2002 Report Share Posted 2 januari 2002 Geplaatst door Ome Henk: Welkom Speedy "In Control" Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RotelRick Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 Frieslander, ik hoorde laatst van mijn audiodealer dat een groot vershil tussen de second en de first is, dat de first absoluut NIET geschikt is tussen voor en eindversterker. Het schijnt dat de first dan een bromtoon kan veroorzaken. Dit is nergens bij van der Hul te vinden. Hij sprak dan ook uit ervaring. Hopelijk je iets geholpen te hebben, Greets MarantzRick, Wordt eerdaags RotelRick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 Geplaatst door marantzRick:Frieslander, ik hoorde laatst van mijn audiodealer dat een groot vershil tussen de second en de first is, dat de first absoluut NIET geschikt is tussen voor en eindversterker. Het schijnt dat de first dan een bromtoon kan veroorzaken. Dit is nergens bij van der Hul te vinden. Hij sprak dan ook uit ervaring. Hopelijk je iets geholpen te hebben, Greets MarantzRick, Wordt eerdaags RotelRick. ik dacht dat dit onderhand wel bekend was. De "The First" heeft geen afscherming en is bij de hogere signalen van voor- naar eindversterker extra ontvankelijk voor storingen. Daarom is vdH ook met de "The First Ultimate" en de "The First Metal Screen" gekomen. Deze kunnen nl. wel zonder problemen hiervoor gebruikt worden omdat ze wel een afscherming hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 15 januari 2002 Report Share Posted 15 januari 2002 Geplaatst door frieslander:Hallo, Ik heb de van de Hul The second interlink (gebalanceerd). Wat ik mij afvraag: Wat is tussen tussen de v/d Hul the second, en v/d Hul the first. Wie het weet mag het zeggen. Hoi Frieslander en forum, Heeft een van jullie ook ervaring met The Second tussen voor en eindversterker? De Second bevalt me uitstekend ((Recensie) tussen voortrap en DAC. Nieuwsgierig geworden naar door de Second ben ik ook aan de slag gegaan met The First Ultimate (zie ook recensie). En met resultaat, maar dan ergens in het signaal pad tussen de VdH Grasshopper GLA IV en Phono. Beide kabels verrichten wonderen door afwezigheid: ik hoor veel meer muziek. met vr groet, Picoso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts