TommyV Posted 19 oktober 2007 Report Share Posted 19 oktober 2007 Goedemiddag. Ik ben nogal een leek op audio gebied maar vond dat het na de aanschaf van een 50" plasma ook maar eens tijd werd om mijn 10 jaar oude sony setje maar eens te vervangen door iets professionelers. Het gaat mij bovenal om een mooi vol warm stereo geluid. Voor surround heb ik nog een JBL setje staan die het voor mij prima doet. Goed, ik had een budget uitgetrokken van ongeveer Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 19 oktober 2007 Report Share Posted 19 oktober 2007 Luxman R 1050 (1975) voor 150euro bij Alpha Hi End Pelikaanstraat Antwerpen Heb er zelf een gehad en die bakken zijn op sound gebouwd Mijn mede forummers zullen u, voor recentere toestellen, beter kunnen bedienen denk ik mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 oktober 2007 Report Share Posted 19 oktober 2007 Ik denk dat Marantz wel iets voor je is. Ben niet erg gekend met alle modellen van Marantz maar van wat ik er van heb gehoord is het meer het geluid wat je zoekt. Uit mijn hoofd hebben ze bij studio alkmaar een 2de hands PrimaLuna staan, is een buizenversterker, waar ik zelf best van gecharmeerd ben. Mischien ook de moeite waard. Maar alle advies die ik kan geven is ERG subjectief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 oktober 2007 Report Share Posted 20 oktober 2007 Het lijkt me meer dat de speakers je niet bevallen, als de receiver het naar wens doet met je JBL's.. Maar het is me ook niet helemaal duidelijk wat je er dan niet aan bevalt.. Ik ben geen speakerkenner, maar ik heb hier wel een paar Mission speakers staan (ws het goedkoopste model) en die vind ik juist heel warm klinken.. Maar het is natuurlijk ook een kwestie van matchen.. Succes iig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts