alabaster Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Vandaag de heren van Tube Elysium (Ton en Sander) langs gehad. Van de week stopte een van de 845 buizen van een van de monoblokken ermee (per monoblok staan er twee). 's Avonds een mailtje gestuurd, kwartiertje later een telefoontje van Ton en vandaag stonden ze al op de stoep. Er bleken twee weerstanden stuk van de gloeidraad voeding. Waarschijnlijk geruineerd door een buis die het een paar maanden geleden begaf. De weerstanden of een ervan hebben toen een klap gehad en zijn uiteindelijk van de week overleden. Na een half uurtje speelde het weer als vanouds en zijn de heren weer richting Dordrecht vertrokken. Let wel, ik woon vlak bij Leeuwarden. Als dit geen service is! Ik moest het even kwijt. Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Puike service, dat zeker. Je kunt er dus weer tegenaan! (maar ik dacht de de mop toch was dat men zich afvroeg hoeveel Belgen er nodig waren om 1 lamp in te draaien ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Zelfde uitstekende ervaring met de heren. Heb in afwachting van mijn nieuwe voorversterker een voorversterker (de piemontoise) van hun 2 maanden te leen. Bleek deze niet helemaal goed te matchen met mijn eind versterker Stuurde Ton twee dagen later twee snel gemaakte kabeltjes op (verzwakkers) om de te hoge gain van de vv naar beneden te brengen. Speel er nu met plezier mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 oktober 2007 Author Report Share Posted 26 oktober 2007 Hoe gaan ze dat doen met de Apollon, Hansko? Die geeft namelijk ook nogal wat gain. Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 oktober 2007 Report Share Posted 26 oktober 2007 Zo ben je goed met je handeltje bezig Gratis de goede soort reklame op het www... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 26 oktober 2007 Author Report Share Posted 26 oktober 2007 blank Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 Hoe gaan ze dat doen met de Apollon, Hansko? Die geeft namelijk ook nogal wat gain. Jos Van jou had ik al begrepen dat dit een probleem zou kunnen zijn. Dat heb ik natuurlijk aangegeven en Ton gaat de Apollon zo maken dat hij exact aansluit op de Hawk audio A50 mono's. Hoop dat het zo goed komt en ook hierbij heeft het forum weer zijn nut bewezen door jouw informatie. Groet hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 (maar ik dacht de de mop toch was dat men zich afvroeg hoeveel Belgen er nodig waren om 1 lamp in te draaien ) Awel Mister Ricardo, vertel het mij eens ... Een goede B of NL mop kan eens geen kwaad HEAR Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 oktober 2007 Report Share Posted 27 oktober 2007 Waarom hebben nederlandse fietsen zo'n hoog zadel? Dan kunnen ze goed in vuilbakken kijken of er nog iets interessants in zit.. Waarom neemt een belg altijd een krant mee in de auto? Dan kan hij de hoek omscheuren.. (nogal flauw: ik ken er niet zoveel..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts