Jump to content

17 en 18 november, Stemvork High end - Hifishow

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Zoals in een ander topic te lezen was ik vanavond bij de Stemvork in Uden. Ik kreeg daar een uitnodiging voor de jaarlijkse (gratis) audioshow.

De keren dat ik hier eerder was trof ik telkens een heel gezellige sfeer met behoorlijk wat audiomerken.

Frans organiseerd deze show om te laten horen wat er in zijn (eigenlijk te kleine) winkel niet past.

De show is elk jaar in de showroom van de Suzukidealer in Uden. Dit jaar is die ruimte behoorlijk uitgebreid, zodat er nog meer mogelijk is.

Verwacht geen explicite luistershow, maar meer een ontmoetingsplaats waar behoorlijk wat importeurs hun spullen laten horen, maar waar ook tijd is om wat te vragen en te discusieren.

Ik ben er zeker....

LINKJE

:)

Ik heb zaterdag 17 november al wat geregeld om ook te komen :cool2:

Lijkt me erg interessant :confused:

Stel je het volgende voor.

1. Men neme een grote autoshowroom waar de auto's (Alfa's) uit zijn.

De ruimte die dan vrijkomt bestaat eigenlijk uit twee grote ruimten met een verbindingsgang.

2. Zet de diverse audio- en videospullen rondom tegen de wanden en in die gang.

3. Om de beurt een beetje muziek draaien.

4. Klaar.

Lijkt simpel... maar er komt toch nog veel bij kijken. Vorig jaar waren er verschillende importeurs met hele mooie spullen. Bovendien waren er hapjes en drankjes. Sfeer wordt n.l. heel belangrijk gevonden. je treft er dan ook altijd wel iemand om een praatje mee te maken.

Zaterdagmiddag was VANZOMERENG op bezoek bij mij en die had ook wel interesse om te komen.

En je bent dan niet zo gebonden aan het verplicht luisteren, maar gezellig kletsen over van alles en nog wat is ook bijzonder leuk en interessant op zo,n zaterdagmiddag :D

Henk.

• 2 weeks later...

Nog meer info over de beurs van de Stemvork :D

cp_pic_1.jpg

Hifimakelaar.nl zal op zaterdag 17 en zondag 18 november aanwezig zijn met de producten van Avance Audio op de gezellige beurs van de Stemvork in Uden.

Deelnemende leveranciers vertegenwoordigen onder andere de volgende merken:

- Vincent - Rega - Totem - BNS - van Medevoort - NAD - Dali - Usher - Ayon - Shunyata - vyger - Kenwood - Yaradesign - Nutters Audio - Kimber - Audioquest - Sanyo - Avance - Xindak - Orchestral Audio

Openingstijden en adresgegevens:

Showroom: Ad Versetegen (Suzuki dealer)

Adres: Loopkantstraat 12 te Uden

Zaterdag 17-11-07: 10.00uur tot 19.00uur

Zondag 18-11-07: 10.00uur tot 17.00uur

De toeggang is uiteraard GRATIS!

Tevens maakt iedere bezoeker kans op leuke prijzen. Onder andere; NAD versterker, bekabeling, etc..

waarom zijn al die audio shows 2 uur rijden bij mij vandaan. VAD, Audioselectief en nu de Stemvork :(

Deze was toch niet zo gek lang geleden bij jou in de buurt...

KLIKKERDEKLIK

Maar vrees niet, van het voorjaar komt er weer een aan...

Die thread heb ik nooit gezien, ook nooit van de zaak gehoord.

Ik ben er vanmiddag na ca 13:00 uur.

Was er al iemand...??

Hans,

Ik was aanwezig en het was gezellig en niet te druk en zo kon je alles goed ZIEN.

HOREN was helaas wat minder omdat veel standjes te dicht bij elkaar stonden

en zo het geluid/muziek door elkaar werd gespeeld.

Als m.i.z. de luistersessies wat meer op elkaar waren afgestemd

(na elkaar i.p.v. door elkaar was dit hifi-treffen nog veel leuker en interessanter geweest)

Ik vond dat eigenlijk wel meevallen... er werd best wel rekening met elkaar gehouden.

Door de grotere ruimte leek het rustiger dan andere jaren. Ook het mooie weer zal parten gespeeld hebben.

Het nieuwe deel was nog niet helemaal klaar. Het klonk daar dan ook erg hol.

Van de andere kant... ik heb weer verschillende ervaringen op gedaan en weer wat bekenden ontmoet.

Zo vond ik de speakers van Avance toch wel erg mooi (klankmatig).

De nieuwe Stemvork Yara was duidelijk nog niet klaar. Frans liet een eerste indruk horen. De grootste Yara design klonken toch wel veel beter. Frans was ook helemaal niet tevreden. Er komen zeker andere basspeakers in zei hij.

Ook de BNS speakers op v.d. Medevoort vielen mij erg mee. De PMC's stonden behoorlijk te dreunen.

De grote Usher Dancers op de grote Xindak heb ik alleen van een afstand gehoord. Ik kan daar dus niks van zeggen. W