The Koosjer connection Posted 30 oktober 2007 Report Share Posted 30 oktober 2007 Within Temptation wint 2 TMF-Awards AMSTERDAM - De TMF Awards voor Beste Live Act en Beste Nationale Video (What have you Done) gingen zaterdag tijdens de feestelijke uitreiking in de Amsterdamse Heineken Music Hall naar de goth-rockers van Within Temptation. Zij waren als enige voor vier prijzen genomineerd. De TMF Pure Award, voor beste hiphopact, werd gewonnen door Partysquad. De mannen moesten nog vechten voor hun prijs toen de rappers van Opposites er met het beeld vandoor gingen. Ook de prijs voor beste radiohit ging naar Partysquad voor hun nummer Non Stop, samen met Brainpower. ''Sorry schatje, dat ik zo weinig thuis ben'', verontschuldigde Roel van Velzen zich na het winnen van de award voor beste album. Hoewel zijn carri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 oktober 2007 Report Share Posted 30 oktober 2007 Hans, op de TMF-Awards komen alleen pubers en bakvissen af. Daar wil je als muziekliefhebber niet gezien worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 oktober 2007 Author Report Share Posted 30 oktober 2007 Hans, op de TMF-Awards komen alleen pubers en bakvissen af. Daar wil je als muziekliefhebber niet gezien worden Maar zijn we dat niet allemaal een beetje?...... van binnen dan? Enuuuh....10 jaar weg uit Holland Henrie.. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 oktober 2007 Report Share Posted 30 oktober 2007 Hans, op de TMF-Awards komen alleen pubers en bakvissen af. Daar wil je als muziekliefhebber niet gezien worden Maar zijn we dat niet allemaal een beetje?...... van binnen dan? Enuuuh....10 jaar weg uit Holland Henrie.. ~ Hans ~ Ik neem je niks kwalijk, Hans Maar op de gemiddelde 'muziekzender' is tegenwoordig vooral veel geouwehoer te zien. En af en toe zenden ze een clipje uit. Meestal niet veel soeps, misschien in de avond/nacht af en toe een leuk nummer, maar dan slaap ik meestal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 30 oktober 2007 Report Share Posted 30 oktober 2007 Ik heb delen gezien op TMF, maar of dat live of recent was weet ik niet. Within Temptation heb ik ook gezien, maar ik zie mezelf niet snel tussen die meute. Van dat jonge grut is best leuk, daar niet van. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 31 oktober 2007 Report Share Posted 31 oktober 2007 AMSTERDAM - De TMF Awards voor Beste Live Act en Beste Nationale Video (What have you Done) gingen zaterdag tijdens de feestelijke uitreiking in de Amsterdamse Heineken Music Hall naar de goth-rockers van Within Temptation. Zij waren als enige voor vier prijzen genomineerd. De TMF Pure Award, voor beste hiphopact, werd gewonnen door Partysquad. De mannen moesten nog vechten voor hun prijs toen de rappers van Opposites er met het beeld vandoor gingen. Ook de prijs voor beste radiohit ging naar Partysquad voor hun nummer Non Stop, samen met Brainpower. ''Sorry schatje, dat ik zo weinig thuis ben'', verontschuldigde Roel van Velzen zich na het winnen van de award voor beste album. Hoewel zijn carri Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 31 oktober 2007 Report Share Posted 31 oktober 2007 De TMF Borsato Award. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 november 2007 Author Report Share Posted 1 november 2007 Ach ja...zijn we niet allemaal onderdeel van 'n bepaalde doelgroep in deze hobby ? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 november 2007 Report Share Posted 1 november 2007 Ach ja...zijn we niet allemaal onderdeel van 'n bepaalde doelgroep in deze hobby ? ~ Hans ~ Yep En ik ga dan weer soppen van mijn fantastische superieure smaak en obscure platen en concerten waar twee man en een paardenkop op af komt. Ik kan zo lekker schelden van op mijn ivoren toren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts