Jump to content

Welke films heb jij deze week gekocht?

Henrie
 Share

Recommended Posts

Om de films en de muziek gescheiden te houden, en om wellicht ook eens wat filmtips voorbij te zien komen, bij deze een apart topic voor films.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb net de volgende films gekocht:

11581ps.jpg

The Bourne Supremacy

10016ps.jpg

Fargo

Ken ik niet, dus een gokje. Anders mag m'n broer 'm hebben, die vond 'm goed... ;)

11384ps.jpg

Good Bye Lenin

15955ps.jpg

Lost In Translation + My Life Without Me

Bonusfilm My Life Without Me ken ik niet. Ben wel benieuwd...

15961ps.jpg

Mulholland Drive + The Singing Detective

Ken ze beide niet, maar de eerste schijnt goed te zijn (volgens wederom m'n broer ;) )...

15968ps.jpg

Der Untergang + Indochine

Nog

Deel 1&2, gekocht voor een tientje. Heb ze nog steeds niet gezien :(

ostkillbill.jpg

Zijn ook niet de moeite van het kijken waard ;):D

Nee, is niet mijn smaak. Heb wel 1 film van Tarantino (Pulp Fiction, welke anders... ;) ), maar ik vind het verder een wat overschatte regisseur. Ik heb overigens alleen Kill Bill 2 gezien. Van Kill Bill 1 heb ik alleen een korte mondelinge samenvatting gekregen... ;)

Ik ben niet zo'n filmfan (meer. Die Kil Bill vond ik wel erg goed gedaan. Veel van de films gezien waarop het gebaseerd is.

Die Bourne identity vind ik lang niet zo goed als de TV serie met Richard Chamberlain.

Ik ben niet zo'n filmfan (meer. Die Kil Bill vond ik wel erg goed gedaan. Veel van de films gezien waarop het gebaseerd is.

Kill Bill is een 'ode' aan de B-film. Dus je hebt veel B-films gezien? Geen wonder dat je geen filmfan meer bent ;):D

Kill Bill is een 'ode' aan de B-film. Dus je hebt veel B-films gezien? Geen wonder dat je geen filmfan meer bent ;):D

Ik moet zeggen dat ik vroeger met name B films wel leuk vond - geen pretenties verder. Ik zal de leuke wel gezien hebben.

Ik bestel net

BreakfastAtTiffanysSE02.jpg

Gewoon gezellige klassieker.

De rest van de collectie (kleine 100 nu) is iets geweldadiger vrees ik

PS Na Team America kan ik echt geen films met Matt Damon meer zien :D

Team America heb ik nog niet gezien. Maar ik heb genoeg films met Matt Damon (The Bourne Identity, The Bourne Supremacy, Dogma), dus misschien moet ik Team America dan ook maar niet gaan kijken... ;)

10016ps.jpg

Fargo

Ken ik niet, dus een gokje. Anders mag m'n broer 'm hebben, die vond 'm goed... ;)

Fargo is gewedig! Goed verhaal, en ik vind hem ook heel erg grappig.. "O yah?" -"Yah!" En dat laatste beeld als de ene gangster de andere in de shredder aan het duwen is :D

Deel 1&2, gekocht voor een tientje. Heb ze nog steeds niet gezien :(

ostkillbill.jpg

en deze

underworld_evolution_dvd_xl.jpg

De laatste, heb ik wel al gezien maar miste in mijn collectie.

Groet,

Andre

Tsja, Kill Bill, wel aardig, helaas geen Pulp Fiction. Heb hem ook.

En ook Underworld, meer gekocht op de hoes, en terecht, visueel vind ik hem prachtig, lekker gothic, (en lekkere actrice :rolleyes: ) maar voor de rest het ene oog in het andere oog uit <_<

Mijn laatste aanschaf was:

being-john-malkovich.jpg

Being John Malkovich

Enorm van genoten. Om te beginnen gewoon het basisidee van de film, een tunnel waarmee je in het hoofd van John Malkovich komt. Verder vind ik John M. ook geweldig, hij heeft een bepaalde 'cool'. En het wordt helemaal raar als John M. z

Fargo is gewedig! Goed verhaal, en ik vind hem ook heel erg grappig.. "O yah?" -"Yah!" spoiler.gif

Spoiler alert!!! :ph34r:

Yah! :D

Gelukkig had ik 'm al gezien, maar voor wie 'm nog niet kent, is het inderdaad wel een beetje een spoiler... Misschien kan de forumbeheerder iets van spoilertags invoeren? Net als bij filmtotaal: spoiler.gif

Ik ben wel een beetje in de mood voor wat klassiekers. Misschien koop ik deze ook

DeathHunt01.jpg

Keek laatst ook nog eens Blade runner (die ik al een paar jaar had liggen). Toch wel een gave film voor zijn tijd. Zeker op n beamer (had m lang geleden wel eens op TV gezien, maar zo'n beamer maakt een film toch wel veel meer een beleving).

• 2 weeks later...

Baal wel een beetje van het Feit dat ik Blade runner niet op dvd kan krijgen. Had ook eigenlijk dit jaar een 25 jarig jubileum uitgave verwacht maar is er ook niet van gekomen. Of loop ik gruwelijk achter de feiten aan (zou niet nieuw zijn :) ).

Tijdje terug inside man gekregen. En ik huiver altijd een beetje als ik films krijg daar mensen denken te weten wat ik leuk vind.

B000GFLKF8.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V64539713_.jpg

Was zeeer aangenaam verrast.

Deze is ook wel leuk

hoodwinked.jpg

Zitten wel leuk stukken in.

groet,

Andre

Baal wel een beetje van het Feit dat ik Blade runner niet op dvd kan krijgen. Had ook eigenlijk dit jaar een 25 jarig jubileum uitgave verwacht maar is er ook niet van gekomen. Of loop ik gruwelijk achter de feiten aan (zou niet nieuw zijn :) ).
Ligt bij de freerecordshop in de aanbiedingsbakken (Director's Cut, dus o.a. zonder de voice-over zoals die bij de eerste bioscoopversie tegen de zin van Ridley Scott en Harrison Ford door de filmmaatschappij werd afgedwongen en met o.a. de droomscene met de eenhoorn).

Maar als je nog even geduld hebt (tot eind december is de verwachting) kun je een dvd-box in de schappen vinden met alle versies, dus ook de versie die 1 september is uitgebracht op het filmfestival van Veneti

Tijdje terug inside man gekregen. En ik huiver altijd een beetje als ik films krijg daar mensen denken te weten wat ik leuk vind.

B000GFLKF8.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V64539713_.jpg

Was zeeer aangenaam verrast.

Deze is ook wel leuk

hoodwinked.jpg

Zitten wel leuk stukken in.

groet,

Andre

Ik vondt Inside man wel een aardig gegeven.....zal 'n boel lieden op 'n idee kunnen brengen ;)

~ Hans ~

Ja Hans,

Zoals ik al eerder gezegd heb in een ander topic wat weg is gehaald waarschijnlijk vanwege het karakter er van. Ik ben niet roomser dan de Paus. Maar als ik slim en handig genoeg was om zoiets te doen zonder mensen te beschadigen ook geestelijk niet. Dan wist ik het wel. Mooi opgezet.

1ennalloor,

Dan wacht ik lekker op die laatste versie. Want, en nu ga ik misschien vloeken in de blade runner kerk, ik vind die versie met voice over heel erg fijn, het geeft voor mij een bepaald sfeertje weer. En het is zoals ik 'm het eerst gezien heb en dus ook het meeste indruk op me gemaakt heeft.

Groet,

Andre

Vandaag wel heel excentriek spul uit Duitsland binnengekregen. :)

NOETICS ''noetics'' 1999

noeticscdwv4.jpg

Een mix tussen, drum 'n bass, jazz en fusion.