Jump to content

Welke films heb jij deze week gekocht?

Henrie
 Share

Recommended Posts

Hard Candy (nee, niet die cd van madonna <_<<_< )

hard%20candy.jpg

Erg goede film, boeiend van begin tot eind.

Dit lijkt mij ook een boeiende film inderdaad. Moet ik maar eens gaan kijken...

The 25th Hour

25th-hour-poster-0.jpg

Waar gaat deze over? Veel films met Norton vind ik wel goed, maar deze ken ik eigenlijk niet...

hard%20candy.jpg

The 25th Hour

25th-hour-poster-0.jpg

Waar gaat deze over? Veel films met Norton vind ik wel goed, maar deze ken ik eigenlijk niet...

Nou, dat weet ik eigenlijks nog niet helemaal, ik heb hem nog niet gezien, heb daar weinig tijd voor de laatste tijd :(

Maar toen ik de achterkant las, leek hij me interessant genoeg om te kopen.

hard%20candy.jpg

The 25th Hour

25th-hour-poster-0.jpg

Nou, dat weet ik eigenlijks nog niet helemaal, ik heb hem nog niet gezien, heb daar weinig tijd voor de laatste tijd :(

Maar toen ik de achterkant las, leek hij me interessant genoeg om te kopen.

Ah, ok... Ik koop wel eens iets 'blind'. Ben benieuwd...

25th hour

Monty Brogan (Edward Norton) heeft nog 24 korte uren voordat hij voor zeven lange jaren de gevangenis in moet. Monty, eens de koning van Manhattan, moet zijn oude leventje vaarwel zeggen. In zijn laatste dag in vrijheid probeert hij zich weer met zijn vader te herenigen, en ontmoet hij twee oude vrienden. En dan is er natuurlijk zijn vriendin, die misschien wel diegene was die hem bij de politie heeft verraden (of misschien ook niet). Monty kan deze dagen nergens zeker van zijn.

>>klik hier<<

of int engels

The clock is ticking on Monty Brogan's freedom: in 24 hours, he goes to prison for seven long years. Once a kingpin in Manhattan, Monty is about to say goodbye to the life he knew - a life that opened doors to New York's swankiest clubs but also alienated him from the people closest to him.

In his last day on the outside, Monty tries to reconnect with his father, who's never given up on his son, and gets together with his two closest friends from the old days, Jacob and Slaughtery. Also in the mix is his girlfriend, Naturelle, who might (or might not) have been the one that tipped off the cops. Monty's not sure of much these days but with time running out, there are choices to be made...

Na 2 maanden wachten :( eindelijk deze films binnen :)

10063ps.jpg

12 Monkeys

10306ps.jpg

21 Grams

9fd8_1.JPG

El Laberinto Del Fauno (Pan's Labyrinth)

11045ps.jpg

Forrest Gump (2dvd)

11326ps.jpg

Gladiator

10071ps.jpg

The Man Who Wasn't There

...maar ik wacht nog steeds op 3 anderen... :rolleyes:

Van de honderden (legaal) aangeschafte DVD was dit er toch wel weer 1 die ik zeker meer dan 1 keer ga kijken

johnnydepp_468x616.jpg

Zelden zo gelachen...

Hoewel t slot wel wat droevig is.

Misschien een gekke vraag... maar welke film is dat? Ik ben niet zo'n kenner dat ik dat meteen van een plaatje van Johnny Depp kan afleiden hoor...

Misschien een gekke vraag... maar welke film is dat? Ik ben niet zo'n kenner dat ik dat meteen van een plaatje van Johnny Depp kan afleiden hoor...

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

http://www.imdb.com/title/tt0408236/

Wel ff wennen dat zingen, maar toch wel leuk. Depr zingt niet eens zo slecht

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

http://www.imdb.com/title/tt0408236/

Wel ff wennen dat zingen, maar toch wel leuk. Depr zingt niet eens zo slecht

Ik had 'm inmiddels gevonden ja... Maar misschien is het handig als je gewoon de naam erbij vermeld. Dat scheelt zoekwerk voor de lezers ;)

Ken de film niet trouwens. Wel eens van gehoord, maar dat het een musical is, houdt me nog tegen...

Heb gisteren Se7en weer eens uit de kast getrokken trouwens. Blijft ook een topfilm...

Ik had 'm inmiddels gevonden ja... Maar misschien is het handig als je gewoon de naam erbij vermeld. Dat scheelt zoekwerk voor de lezers ;)

Ken de film niet trouwens. Wel eens van gehoord, maar dat het een musical is, houdt me nog tegen...

Ja baas ;)

Normaliter hou ik ook niet van musicals. Heeft eigenlijk meer weg van een opera kwa dramatiek (okay Depp is ook weer niet zo'n goede zanger).

• 3 months later...

Ik had weer eens erg veel tijd om over te stappen van de trein Enschede-Zwolle, naar de trein Zwolle-Groningen (klote NS <_<) dus ik ben maar eens de Free Record Shop op het station binnengelopen. Met als resultaat:

811128_DV_L_F.jpg

The Bourne Ultimatum

...om de trilogie compleet te maken...

P11141991.jpg

No Country For Old Men

159621190.jpg

Das Leben Der Anderen

Die laatste ken ik nog niet, maar schijnt goed te zijn. Was de gok wel waard denk ik...

behalve dan weer het nummer "wunderkind" performed by Alanis Morissette

had laatst wel zoon s0ort ervaring: liep lkkr 's avonds door de tuin te dagdromen en opeens !!!!!! ???

.................................... zat ik in de tuin van de buren :blink:

maar nu de aankoopt:

1099154x.jpg

graapige filmpie zo voor de kerst :unsure:

( was pas nog op teevee , maar met die k*t reclame ertussen door, kijk ik geen films meer dus

ff bol punt komme en ,binne )

• 4 months later...