Jump to content

Welke films heb jij deze week gekocht?

Henrie
 Share

Recommended Posts

Net op TV Narnia gekeken.

Wat is dat... Slecht!

Bedoel je het verhaal opzich (= fantasy; is ook niet mijn ding) of bedoel je de uitwerking?

Beetje laat, sorry.

Uitwerking, diepgang, toneelspel. Allemaal van erg laag niveau.

voor de collectie :lol:

8712626014362.gif

Life Or Something Like It : Angelina Jolie

Angelina Jolie (Tomb Raider) en Edward Burns (Saving Private Ryan) spetteren in deze sexy komedie over het maken van keuzes, het maken van vrienden en over het maken van een puinhoop. Lanie (Jolie) is een mooie, ambitieuze nieuwslezeres die denkt dat het hebben van het perfecte haar, het perfecte vriendje en het perfecte appartement bijdraagt aan het perfecte leven, totdat een ontmoeting met een straatparagnost haar wereld op z'n kop zet. Met de hulp van haar knappe en grappige collega Pete (Burns), zal Lanie een hillarisch en romantisch lot moeten aanvaarden.

5050582560732.gif

wanted : Angelina Jolie

Wesley Gibson (James McAvoy) slijt zijn troosteloze bestaan in een benauwde kantoortuin, met een baas die hem vernedert en een vriendinnetje dat hem bedriegt. Zijn leven is een puinhoop.

Dan ontdekt Wesley dat de vader, die hij nooit heeft gekend, op brutale wijze vermoord is en sluit hij zich, tegen wil en dank, aan bij een geheim genootschap van sluipmoordenaars: De Broederschap. Tijdens zijn opleiding door zijn getalenteerde mentor Fox (Angelina Jolie), ontpopt de saaie kantoorpiet zich tot een moordwapen met bliksemsnelle reflexen en een bovenmenselijke behendigheid. Bij het aanvaarden van zijn eerste missie ontdekt Wesley echter nog iets anders: iemand van het leven beroven is niet makkelijk, maar je eigen leven weer in handen nemen is nog een stuk moeilijker.

8715664062234.gif

All the Boys Love Mandy Lane : Amber Heart

Mandy Lane is het meisje waar alle jongens verliefd op zijn: ongelooflijk mooi en sexy, maar voor iedereen onbereikbaar. Wanneer een stel vrienden haar uitnodigen voor een feestje op een afgelegen ranch, zien de jongens dat als een kans om Mandy eindelijk eens uit de kleren te krijgen. Wie zal haar als eerste kussen? Maar als de avond valt en de drank, drugs en hormomen beginnen te werken, vallen Mandy's vrienden ten prooi aan een mysterieuze killer die buiten in het donker op hen wacht

Gisteren Angels and demons gedownload en gekeken. Mensen die de film in de bioscoop willen gaan bekijken, doe dit niet, is echt een veel slapper verhaaltje dan The Davinci Code. Heb hem ook meteen van de speler gewist.

Jij houdt wel van 'foute' films he ;)

if you say so , you must be right :lol::lol::lol:

een soort ontspanning ha ha ha ha :D

Nou ja, regelmatig als ik een beschrijving van een van jouw films lees, denk ik 'die hoef ik niet te zien' ;) Zal een kwestie van smaak zijn, denk ik...

Ik herinner me ineens dat ik laatst ook een film heb gekocht, bij de supermarkt :D

lost_in_translation.jpg

Lost in translation

<_< Niet doorheen te komen! Elke dag een stuk kijken, en me dan later bedenken "o wacht, ik heb 'm nog niet af.."

Wat 'm op zich wat interessanter voor mij maakt is dat Kevin Shields (My Bloody Valentine) aan de soundtrack bijgedragen heeft, zelfs met een nieuw nummer :blink: (Shields is ws de allertraagst werkende muzikant ever :rolleyes: ) Maar daar kwam ik dus pas later achter, moet ik hem nog een keer gaan kijken <_<

Ik herinner me ineens dat ik laatst ook een film heb gekocht, bij de supermarkt :D

lost_in_translation.jpg

Lost in translation

<_< Niet doorheen te komen! Elke dag een stuk kijken, en me dan later bedenken "o wacht, ik heb 'm nog niet af.."

Wat 'm op zich wat interessanter voor mij maakt is dat Kevin Shields (My Bloody Valentine) aan de soundtrack bijgedragen heeft, zelfs met een nieuw nummer :blink: (Shields is ws de allertraagst werkende muzikant ever :rolleyes: ) Maar daar kwam ik dus pas later achter, moet ik hem nog een keer gaan kijken <_<

Lost in Translation vind ik dan weer een topfilm! Hij is traag, er gebeurt niet veel, maar de hele sfeer vind ik fantastisch. En natuurlijk de openingsscene :wub::P

Nou ja, regelmatig als ik een beschrijving van een van jouw films lees, denk ik 'die hoef ik niet te zien' ;) Zal een kwestie van smaak zijn, denk ik...

toch zo terug kijkend op/in deze topic

hebben we zeker zoon 6 films die jij en ik hbbn :lol:

humor

actie

science fiction

thrillers

zijn mijn keuze dus ..... <_<

toch zo terug kijkend op/in deze topic

hebben we zeker zoon 6 films die jij en ik hbbn :lol:

Oh er zal zeker wel overlap zijn, maar je post ook regelmatig films die me niet leuk lijken (afgaande op de beschrijving)... Maakt verder ook niet uit...

Als ik zie wat ik heb staan, is het vooral thriller, drama, wat art house, beetje actie en een paar comedies. Science fiction boeit me nooit zo en veel actiefilms ook niet. Maar sommige, zoals de Bourne Identity/Supremacy/Ultimatum of V for Vendetta vind ik dan wel weer erg goed. Maar dat is dan ook niet alleen maar actie. Er zit ook een goed verhaal achter. Dat is eigenlijk wel een voorwaarde voor mij: er moet een goed verhaal in zitten. Daarom zal ik ook nooit een 'domme' horrorfilm kopen, die alleen maar bloederig is... Zelfs m'n comedies zijn films met een goed verhaal en dus niet alleen alleen dom vermaak (Forrest Gump, Oh Brother Where Art Thou?). Nou ja, Office Space is dan weer niet zo'n heel sterk verhaal, maar goed. Dat ik die wel leuk vind, zal wel komen doordat ik op een kantoor werk ;)

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Michael Jackson's This is it : 2-disc special edition

Door de extra's krijg je een veel beter beeld van de show, zoals die gepland stond met extra's omtrent de kleding (aanrader!) en de 3D effecten. Het was eigenlijk een concert dat met 3D brillen moest worden bekeken. Toch beklijft het gevoel dat de mate van perfectie, meer tijd nodig had, gezien het feit de scenes omtrent Dirty Diana nog niet geheel waren uitgewerkt. De durf van de ster om weer met pyrotechnics te werken, na het Pepsi-reclame ongeluk in de jaren '80, dwingt respect af. Het gemak waar de ster even een dans voor doet voor de dansers om als achtergrondfilm weer te geven geeft aan, dat de artiest als danser het nog steeds had. De show werd gecre

1002004006831076.jpg

Christine Brown (Alison Lohman) is een ambitieuze uitkeringsambtenaar met een lieve vriend, professor Clay Dalton (Justin Long). Het leven lacht haar toe tot de dag dat de mysterieuze mevrouw Ganush (Lorna Raver) aan haar bureau zit. Christine weigert de aanvraag om haar lening te verlengen en stuurt de vernederde oude dame weg. V