Jump to content

Hoe was 't bij Audio Selectief...??

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Erg leuk om te lezen en om te zien, Miracle!

Was ik er toch nog een beetje bij :D

Greetz,

Lestat

Alleen jammer dat je de gezelligheid en het lekkere eten gemist hebt. De Vlaai van ehhhhhh........., ja wie zou die nu weer mee hebben genomen ??? :D Was ook weer heerlijk. :P

Hahaha. De christoffelvlaai werd gelijk geconfisceerd (3x raden door wie). Die is deze keer dus niet uitgedeeld. De andere vlaaien waren echter ook niet misselijk en vonden gretig aftrek :rolleyes:;)

Ik heb iik weer een perfecte dag beleefd. Ik ben blij dat ik wel ben geweest, ondanks de berg werk die thuis ligt (gedeeltelijk "lag") te wachten. Een verslag doe ik niet omdat ik toch hoofdzakelijk ben gegaan om Henk en Aleida te feliciteren met het jubileum. Verder ben ik er eigenlijk alleen maar om te socializen :D , dus iets zinnigs heb ik ook niet te melden.

Zeer opvallend: De "clean desk" toonbank. Nog nooit eerder meegemaakt dat die zooo leeg was :lol:

Henk, Aleida, Erwin en Marten Jan, bedankt voor de perfecte dag.

Rick, Chris, Gerrit en de leden van Joenit en Weduwe Joustra, Superd at jullie telkens er weer een leuke dag van maken.

Hallo

Het was feest vieren in Sneek en geen analoge dagen, dus het was nu heel wat anders.

Uit mijn naam wil ik jullie graag allemaal bedanken, die van overal uit Nederland gekomen zijn, voor alle bloemen, planten , kado's, en alle goede wensen.

Overal zag je blijde gezichten en dat deed het hart goed.

Hartelijk Dank.

Aleida