sofa2007 Posted 5 november 2007 Report Share Posted 5 november 2007 Heeft iemand ervaring met een USB draaitafel? Duur zjn ze niet, vraag me af hoe het met de kwaliteit zit en wat je uiteindelijk aan digitale kwaliteit overhoudt. De Yamaha schijnt bijzonder te zijn volgens onderstaande tekst uit een nieuwsbrief van een ander forum (helpmij.nl): start citaat: USB draaitafel (Zeg niet meteen "ken ik al", inderdaad daar zwerven er meer van op de markt, maar deze is "special".) Heb je nog bergen singles en LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 5 november 2007 Report Share Posted 5 november 2007 Yamaha? Ion heeft enkele USB-draaitafels en er zijn twee modellen bij (TTUSB & TTUSB10) waarop je een cassettedeck kunt aansluiten. Of welke andere bron dan ook behalve een andere draaitafel, tenzij het een keramisch element bevat lijkt me. 78-toerenplaten zouden met langzamere snelheid afgespeeld worden en met de bijgeleverde software weer op de juiste afspeelsnelheid gebracht kunnen worden. Ook levert Ion een dubbel-cassettedeck dat via USB kan worden aangesloten. Ion website Misschien leuk, ik heb geen idee. Ik neem geen platen of cassettes via m'n pc op en heb er ook geen behoefte aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts