Jump to content

Nieuwe leden vanaf 1 oktober 2007......

René N.
 Share

Recommended Posts

Zoals Kraus in een topic al aangaf hebben zich er de laatste weken veel nieuwe leden HEAR aangemeld. Maar deze nieuwe leden posten (nog) niet, en waar komen deze leden vandaan? Van andere fora of zijn dit nieuwe in audio ge

hoi

niet posten :D

ik post me rot

ik kom van audiofreaks

op het onderwerp op abx naar hifiform verwezen

daar in de ban gedaan na 20 posten door jacco

ben toe ook hier eens gaan kijken

ben hier voeger wel eens geweest maar de opzet was toen zo anders, dat ik niet zo goed dingen kon vinden

en aangezien je niet overal kan zijn :D

maar ik vind het wel aardig hier :P

dus misschien blijf ik wel :rolleyes:

gr ezo

Er registreren zich zo'n 10 personen per dag. De meeste posten nooit iets.

Van de bijna 7400 leden hebben er rond 2600 ooit iets (>0) gepost, ongeveer 500 hebben meer dan 30 keer gepost. Waarschijnlijk zijn zo'n 100 leden verantwoordelijk voor 95% van de berichten.

• Members
Er registreren zich zo'n 10 personen per dag. De meeste posten nooit iets.

Van de bijna 7400 leden hebben er rond 2600 ooit iets (>0) gepost, ongeveer 500 hebben meer dan 30 keer gepost. Waarschijnlijk zijn zo'n 100 leden verantwoordelijk voor 95% van de berichten.

Zoveel ?? Poeh, daar had ik geen idee van...

Dat andere forum waar ik regelmatig rondhang heeft 3247 leden (ruim de helft minder dus), ze zijn daar echte een stuk aktiever. Of je het off topic geleuter daar nou wel of niet dwarszit, de sfeer is er over het algemeen erg goed. Een jaar geleden ben ik Hear afgehaakt vanwege de (vaak genoeg besproken) sfeer die hier hing, ik moet zeggen dat dit me op het ogenblik weer reuze meevalt. Het afkatten komt nog wel eens voorbijwaaien, maar goed, een beetje discussie op zijn tijd kan ook gaan kwaad.

Ik heb wel altijd gevonden dat de grootste muziekliefhebbers hier rondhingen, echter na een jaar afwezigheid blijk ik (niet om mezelf nu eens flink op de borst te kloppen) nog steeds als nummer 7 poster op deze lijst te staan. Dit gedeelte wordt dus blijkbaar echt door een handjevol gedragen. Dat vind ik toch wel erg jammer.

Pak dit dus ook allemaal eens op, zorg ook dat het analoge gedeelte er weer uit gaat springen (zoals dit ''vroegah'' ook was), en het zal allemaal weer op zijn pootjes terecht komen...

hoi

niet posten :D

ik post me rot

ik kom van audiofreaks

op het onderwerp op abx naar hifiform verwezen

daar in de ban gedaan na 20 posten door jacco

volgens mij ook wel terecht.

jacco is redelijker dan velen vermoeden, en niet haatdragend.

hoi

uit mijn oog punt niet terecht

die ban was puur omdat hij het niet eens is met mij en tegen gas kreeg

iedereen een grote bek tegen mij en ik er uit :lol:

maar geeft, niet toonde meer aan over hem dan over mij

gr e

hoi

uit mijn oog punt niet terecht

die ban was puur omdat hij het niet eens is met mij en tegen gas kreeg

iedereen een grote bek tegen mij en ik er uit :lol:

maar geeft, niet toonde meer aan over hem dan over mij

gr e

Volgens mij is jouw gewoon een vraag gesteld (verschillende malen door verschillende mensen) waarop je geen antwoord gaf....dit (als ik het goed heb) was de reden van de ban. Of ik het ermee eens ben doet er niet toe.

Gr Hans

Guest Hubertinus

Ik heb al 3 x het verzoek gedaan hier om mijn account definitief te verwijderen. Steeds is er gezegd dat hij definitief verwijderd wordt/is. Je ziet het...

Ik hoop dat het nu dan toch echt gebeurt.

Hubertinus

Guest Kraus vonBentinck
[Op dit moment vind ik de sweer hear een heel eind opgeknapt ivm het verleden, alleen nog jammer van die paar arrogante rotte appels.

Mvg. Miracle.

De sfeer is hier o.a. best goed omdat men iha van dit soort opmerkingen af ziet.

Mensen die geen andere meningen kunnen verdragen hebben overal problemen.

Als ik even kijk naar onder welke namen er geregistreerd wordt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er een lekje in de forusoftware zit en dat het het werk is van een spambot die het op forums munt. Vrij algemeen tegenwoordig.

;)

Als ik even kijk naar onder welke namen er geregistreerd wordt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er een lekje in de forusoftware zit en dat het het werk is van een spambot die het op forums munt. Vrij algemeen tegenwoordig.

;)

hoi zou best kunnen

met mij andere hobby :lol:

hebben we ook een forum

en daar hebben we erg veel last van spam inschrijvingen

onze beheerder draait om de zo veel tijd een programma

en dan vallen veel namen door de mand

die namen zijn dan op meerde forums aangemeld op de zelfde dag

gr e

Dat bedoel ik. <_<

ik zat fout. Ezo is van harte welkom en heb mijn fout al aan hem ge-PM't

hoi

dank je :rolleyes:

ik ben een beetje benieuwd hoe je hier nu zo in eens bij komt :huh:

heb je het topic gelezen ?

gr ezo

idd goed gelezen en ik besef me dat de gemoederen wel eens hoog oplopen bij de buren. hier is dat minder.

echter Jacco heb ik tot op heden alleen goede discussies mee gehad en is hij verder altijd erg behulpzaam geweest.