stefk Posted 9 november 2007 Report Share Posted 9 november 2007 Hoi hoi Dit is mn eerste cd-speler waar ik nu zo'n 12j - 13j mee speel denk ik. kMoet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds graag en met plezier naar luister. Ik zet em achteraan wel op 1V ipv 2V Mn vraag is of dit eigenlijk vr het geld indertijd een degelijke cd-speler is die gerust nog zn mannetje staat tussen vele nieuwe modellen onder de 1000 euro. Niet dat ik direkt wil veranderen want hij speelt wel goed hoor, zeker in combi met mn JvG interlink. De vraag komt bij mij op omdat je Hear toch regelmatig leest dat merk X zn cd spelers 10j geleden toch "beter" waren dan hetgeen mn nu bouwt binnen hetzelfde merk Bedankt Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Zolang jij er tevreden mee bent zou ik niet wisselen naar een andere speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 10 november 2007 Author Report Share Posted 10 november 2007 Paul het is ook niet de bedoeling om te wisselen hoor, toch zeker momenteel niet Op Hear lees je door de jaren heen van ho vr dat geld zou ik zeker mijn ... houden hoor want de nieuwe spelers binnen ... budget doen het echt niet beter. Vandaar mijn vraagje over deze luxman Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts