Jump to content

CD-LADE

rienberends
 Share

Recommended Posts

Mijn CD-lade vanmijn Rotel CD-loopwerk RDD 980 wil niet uit zichzelf openen . Met enig beleid trek ik hem met de hand open en duw hem handmatig terug. Als ik op OPEN druk doet ie niks ,maar hoor een zoemtoon.l De CD afspelen doet ie als vanouds. Ik ben gehecht aan mijn door een vakman gemod. Rotel.

Wie weet raad?

Mijn CD-lade vanmijn Rotel CD-loopwerk RDD 980 wil niet uit zichzelf openen . Met enig beleid trek ik hem met de hand open en duw hem handmatig terug. Als ik op OPEN druk doet ie niks ,maar hoor een zoemtoon.l De CD afspelen doet ie als vanouds. Ik ben gehecht aan mijn door een vakman gemod. Rotel.

Wie weet raad?

je bent waarschijnlijk de snaar kwijt die deze beweging moet aandrijven

met een servo motortje wordt met een rubber snaartje en twee wieltjes de lade hee e weer getrokken

dat rubber snaartje ben je kwijt, gebroken of er af

misschien kun je zelf even kijken

wel voorzichtig he!!!!!!!

gr e

Meestal is dat heel makkelijk zelf te repareren. Als je de kap eraf haalt zie je vanzelf waar de lade mee open en dicht gaat. Meestal is dat een snaartje.

Waarschijnlijk zal het snaartje kapot zijn en los in de kast liggen. Hier een nieuwe voor halen bij de elektronikaboer op de hoek en om de wieltjes heen leggen. Oude snaartje even meenemen voor de maat. ;)

Mvg. Miracle.

die loopwerken zijn er nog vollop. ik dacht een sony loopwerk dat erin zit. kun je gewoon bij blijven bestellen.

kosten een paar tientjes.

IK HEB OOIT EEN TOPIC GEOPEND CD SPELER GEVOELIGHEID. oeps cap lock

daar is een verwijzing te vinden naar een duitse site die erg veel heeft. ze bezorgen ook goed en snel