patrick S Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 hallo iedereen ik heb het volgende probleempje met mijn Arcam avr300 receiver, na een tijdje spelen gaat ineens het geluid vervormen alsof je een radiozender slecht ontvangt en hoor je spetters , het vreemde is dat als je dan even naar een andere bron schakeld het weg is en je ook weer terug kunt naar de oorspronkelijke bron. Ik heb alle kabels al los gehad etc , andere stroomkabel maar steeds komt het weer terug. Het moeilijke van dit probleem vindt ik dat het de ene keer na 15 minuten komt en eenandere keer pas na 2 a 3 uur spelen. dus ook lastig als ik hem terug breng naar de winkel want zal je net zien doet ie het uren prima iemand een idee wat dit kan zijn bedankt patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Patrick, Ik zou toch even nakijken of je nergens een kortsluitinkje hebt (speakerdraad oid) Anders even contact opnemen met Audiac in Nieuwegein. Maar zeker niet doorspelen! Zit je nog in de garantietermijn? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts