Jump to content

cockpit spray van kruidvat

m44
 Share

Recommended Posts

idd wat vettig.

hoor geen verschil met of zonder spray.

wel vandaag wat cd's behandeld met turtle wax na ze wat te hebben opgeschuurd. 2 cd's die eerst tikken vertoonde zijn nu schoon. :)

wat zou siliconen spray doen met je cd opp. zou dat nog een verzorgende anti statische werking kunnen hebben?

ga vanavond eens proberen denk ik.

Geen antistatische werking ,althans bij mij plakten er juist stofjes aan de CD,CD werd wat vettig.Vandaar dat ik overgestapt ben op Kruidvat siliconen poets voor de auto.Die geeft geen vettige laag ,effekt op geluid is net zo goed.

wel bijzonder dat alles wat kruidvat nmaakt geen vettige film achterlaat. bij silliconen en bij cockpit spray .

idd wat vettig.

hoor geen verschil met of zonder spray.

wel vandaag wat cd's behandeld met turtle wax na ze wat te hebben opgeschuurd. 2 cd's die eerst tikken vertoonde zijn nu schoon. :)

wat zou siliconen spray doen met je cd opp. zou dat nog een verzorgende anti statische werking kunnen hebben?

ga vanavond eens proberen denk ik.

Geen antistatische werking ,althans bij mij plakten er juist stofjes aan de CD,CD werd wat vettig.Vandaar dat ik overgestapt ben op Kruidvat siliconen poets voor de auto.Die geeft geen vettige laag ,effekt op geluid is net zo goed.

wel bijzonder dat alles wat kruidvat nmaakt geen vettige film achterlaat. bij silliconen en bij cockpit spray .

Kruidvat spray is idd veel minder vet dan die van Valma,maar hecht op den duur toch wat aan .Test eens met bijv 2 identieke cd's met een heel zachte koorpassage oid als je geen verschil hoort .

Ik heb in het verleden een skippende huur-dvd wel eens behandeld met tandpasta. Geen Parodontax, maar die snoep-achtige shuimers als Colgate enzo. Die bevatten lichte schuurmiddelen en vlakken dus kleine krasjes uit.

Mijn eigen cd's probeer ik zo netjes mogelijk te houden, want een bekraste cd klinkt een stuk slechter dan een onbekraste!