Renaat Mattheus Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Dag Allen, Ik trachtte twee keer VM via hun website te contacteren aangaande een modificatie, maar ontving geen reactie. Is dit de VM huisstijl of kan iemand hierover iets meer zeggen? Groet uit Vlaanderen (nog even en dan in confederatie met Nederland, eindelijk !) Renaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 12 november 2007 Report Share Posted 12 november 2007 Probeer eens een telefoontje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 16 november 2007 Report Share Posted 16 november 2007 Dag Allen, Ik trachtte twee keer VM via hun website te contacteren aangaande een modificatie, maar ontving geen reactie. Is dit de VM huisstijl of kan iemand hierover iets meer zeggen? Groet uit Vlaanderen (nog even en dan in confederatie met Nederland, eindelijk !) Renaat Sommige dingen veranderen ook nooit zie ik, lange leve VM! Huisstijl, grappig gevonden hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts