Jump to content

Aburd, afzetterij

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

Is deze spam nou voor Sillytech, voor Xindak of voor highendpalace?

Overigens mooi opgebouwde amp, heb nog 4 Rifa's 33000uF/100V liggen

Heb je de afmetingen van deze elco's? Ik heb nu een 4-tal Kendeil liggen (zelfde waarde) die in een Class

Waar de prijsstelling op gebaseerd is, mag dan wel ff mee vermeld worden dooe Siltech.

Dat lijkt mij een hele, zo niet onmogelijke klus. <_< Tenminste, als ze daarover de waarheid willen prijsgeven! <_<:confused:

Waar de prijsstelling op gebaseerd is, mag dan wel ff mee vermeld worden dooe Siltech.

Dat lijkt mij een hele, zo niet onmogelijke klus. <_< Tenminste, als ze daarover de waarheid willen prijsgeven! <_<:confused:

Aan onderzoek zijn kosten verbonden. ;)

Een non believer of niet audiofiel begrijpt niet waarom ik EUR 200 per stuk aan mijn stroomkabels uitgeef. Enz, enz.

Mooie piccies Duck. :)

Nou over mooie pics gesproken

http://www.sonicflare.com/archives/vegas07...gnature-sc1.php

Hoort eigenlijk in een andere rubriek thuis.

Ugly duckling, voel me n beetj eop mn tenen getrapt :)

Only $100,000 for a speaker that looks like it will give you cancer

Zet de advocaten maar klaar...

Spotjes krijg je er gratis bij

Overigens los van de prijs en het uiterlijk staat het concept me wel aan.

Meer audio p*rn

Och..ook een fatsoenlijke versterker kun je voor veel minder geld krijgen. Om nu een kabel eruit te pakken vind ik wat vreemd omdat ook de verhouding tussen prijs en materiaal bij andere componenten vaak erg ver uit elkaar ligt.

Er zijn nu eenmaal mensen die gek zijn op audio-apparatuur en daar heel veel geld voor over hebben Mijn vader vindt 4000 euro voor een paar luidsprekers idioot terwijl hij wel een auto van twee ton koopt en dat met een heel verhaal probeert te rechtvaardigen (net als hier vaak gebeurt.. ;) ) terwijl je met mijn oude Opel ook van A naar B komt.

Ieder bepaalt daarin zijn eigen grens en beslist hoeveel het hem of haar waard is om een fractioneel (wat dat is het vaak met een hoop 'lucht', 'meer zwart'en 'veel diepte') verschil te horen en er vervolgens lekker van te genieten!

Hey Duck,

Die potten hebben hetzelfde formaat dan mijn oversized Kendeils. Geen optie dus. Dan moet ik maar iets anders verzinnen.

Wat kabels betreft, ik kan me tot op bepaalde hoogte wel verplaatsen in een behoorllijke prijsstelling. Sommige kabels zijn nu eenmaal lastig te verwerken. Ik weet dat Ome Henk een Monster kabel heeft (gehad :confused: ) die nauwelijks te solderen was. Krimpen kan ook in de prijzen lopen. Maar

Hoop centen voor een sidderaal. :blink: En you need two of them to tango.

Siltech zou me nog niet als klant zien als ze de prijzen an al hun producten zouden decimeren. Nieuwe Krell modellen ogen blits. Like it.

Mooie foto's + teksten van die Denver show. Yanks zien de ironie van al dat gepeperde aanbod tenminste in. ;)

Een non believer of niet audiofiel begrijpt niet waarom ik EUR 200 per stuk aan mijn stroomkabels uitgeef. Enz, enz.

Natuurlijk heb je onderzoekskosten, maar moet daardoor een mooi afgewekt kabeltje dan

Ik denk net als Ome Henk dat er gewoon een markt voor is, en dat ze hem daarom zo prijzen.

Het is in de audio-wereld echt niet andersom, materiaalkosten + ontwikkeling + vaste marge: een illusie.

Trouwens, als niet-audiofielen hoorden wat ik uitgaf aan mijn cd-speler (toen nog fl.1000) zeiden ze ook: ja maar daar kan ik een hele set van kopen!

Dus: what difference does it make?

WIJ ZIJN ZELF NIET BETER DAN SILTECH!!!... maar ja, 't blijft een leuke hobby, en we hebben geld over voor goed geluid.

Guest Kraus vonBentinck

Er is voor zo'n kabel nauwelijks tot geen markt uiteraard maar de bedoeling is natuurlijk om de naam van Siltech de lucht in te steken en de andere kabels van Siltech beter te laten verkopen.

Als je een reclamebudget hebt kun je er o.a. dit voor doen, een kabel maken om het image van het bedrijf te ondersteunen. Het is ongetwijfeld kosteneffectiever dan het maken van een dure folder en die verspreiden.

Het zal wel rendabel zijn wat men doet want men zit er tenslotte om geld te verdienen en voor niks anders.

(en het blijkt ook goed te werken want dit topic is er toch maar aan gewijd. Siltech doet weer eens van zich spreken!)

Zoals hier al vaker geschreven is in dit topic, het is geweldige onzin om een dure kabel (die overigens een leven lang mee gaat) te vergelijken met een Xindac versterker (die waarschijnlijk niet veel langer mee zal gaan als dat de garantietermijn is) waar de meest goedkope onderdelen in zitten die je maar kunt vinden.

Je gaat toch ook geen Yoko versterker vergelijken met een Lamm versterker en dan zeggen dat die Lamm van

Zoals hier al vaker geschreven is in dit topic, het is geweldige onzin om een dure kabel (die overigens een leven lang mee gaat) te vergelijken met een Xindac versterker (die waarschijnlijk niet veel langer mee zal gaan als dat de garantietermijn is) waar de meest goedkope onderdelen in zitten die je maar kunt vinden.

Je gaat toch ook geen Yoko versterker vergelijken met een Lamm versterker en dan zeggen dat die Lamm van

Oh... ? Nou laten we dan maar hopen dat Siltech ook versterkers gaat maken. Ze zijn meen ik ook al aan speakers begonnen.

;)

Dat hebben ze gedaan. Jaar of vier, vijf geleden tijdens een VAD peperdure prototypes de Dynaudio Temptation (of was het zelfs de Evidence) aan horen sturen. Niet bijster geweldig. Zou het jaar daarop in produktie gaan oid. Blijkbaar stopgezet (?). :confused:

Kraus heeft gelijk. Er komen straks afgeleide produkten die veel van de referentie in zich hebben, maar dan tegen min of meer een

Het is niet alleen met dit merk het geval maar om nog maar eens zo'n oude koe op te rakelen: Alle waar is naar zijn geld!

Als we die ouwe koe eens plaatsen in z'n tijd, lijkt dit inderdaad het geval te zijn, tegenwoordig is hier in sommige gevallen wel heel erg veel op af te dingen. B)

Ik heb al meerdere klachten van dit merk gehoord en gezien. Mijn familie zouden zo voor zeeuwse meisjes door kunnen gaan, ons ben zunig h

Natuurlijk heb je onderzoekskosten, maar moet daardoor een mooi afgewekt kabeltje dan

Er zijn zoveel dingen waar je veel geld aan kwijt kunt.

Een Rolex draait niks beter dan een klokje van de Hema... En voor het geld van die Rolex kun je zomaar n hele dure eindbak kopen.

Wat die speciale bekleding in een S 600 kost...?? daar koop je er wel drie voor.

Van wat een beetje luxe vakantie kost, kun je makkelijk zo'n mooie Siltech netkabel kopen... ;)

En van die vakantie is na die paar weken niks meer over...

Ach mensen.. alles is zo betrekkelijk..

:)