Hans van Liempd Posted 1 december 2007 Report Share Posted 1 december 2007 Probeer eens een powercord van Casseopeia (Amelo), minder dan 100 euro, of speakerkabels en speakerkabels van Viablue.de. Speelden mijn Audioquesys CV-8 en Rockefeller en MIT CVT 330 op alle fronten weg. groet, Arthur Ai... wegspelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 1 december 2007 Report Share Posted 1 december 2007 Speelden mijn Audioquesys CV-8 en Rockefeller en MIT CVT 330 op alle fronten weg. groet, Arthur yep wegspelen...... pfff welkom trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 1 december 2007 Report Share Posted 1 december 2007 Casseopeia (Amelo) zegt mij niks Viablue.de.zegt mij ook niks vertel er wat meer over prijzen en wie dat levert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 december 2007 Report Share Posted 1 december 2007 Probeer eens een powercord van Casseopeia (Amelo), minder dan 100 euro, of speakerkabels en speakerkabels van Viablue.de. Speelden mijn Audioquesys CV-8 en Rockefeller en MIT CVT 330 op alle fronten weg. groet, Arthur Ai... wegspelen... Er zit een toverstokje bij Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Probeer eens een powercord van Casseopeia (Amelo), minder dan 100 euro, of speakerkabels en speakerkabels van Viablue.de. Speelden mijn Audioquesys CV-8 en Rockefeller en MIT CVT 330 op alle fronten weg. groet, Arthur Ai... wegspelen... Er zit een toverstokje bij Hans Tja, dat zogenaamde wegspelen heb ik ook nooit kunnen begrijpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Beste, Wegspelen, betekend volgens mij dat het erg duur gaat worden, want stel je hebt een installatie die naar volle tevredenheid werkt, je leent een andere installatie en die speelt de jouwe weg, dat betekend dus dat jou installatie ineens bij iemand anders thuis staat, als je geluk hebt bij de buren , want dan kun je je eigen installatie af en toe nog eens beluisteren, maar indien de installatie weggespeeld is naar verwegistan dan wordt het duur aan reiskosten. Bovendien wat dit draadje betekent begrijp ik iets niet, want als iemand een Christiaan van der Klaauw Horloge aanschaft , dan wil hij dat toch gewoon en heeft hij de prijs ervoor over en het geld ervoor. Want een Horloge bij de Hema vandaan doet het ook en kun je de tijd ook gewoon op aflezen. Maar voor diegene die een Christiaan van der Klaauw Horloge niet kunnen betalen, die mensen vinden zo'n Horloge te duur of noemen het afzetterij, ik denk laat dat maar aan de mensen over die het wel kunnen en willen betalen. Zo kan ik nog wel even doorgaan, want ik kan een Bentley niet betalen dan is zo' n auto voor mij dus te duur , maar dat wil helemaal niet zeggen dat zo'n auto te duur is. Volgens mij is het dus een kwestie van niet kunnen betalen , maar wel graag willen en het daarom afzetterij noemen. Er bestaat ook nog iets van '' het er voor over hebben'' Of iets exclusiefs willen bezitten. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Of iets exclusief willen bezitten. Denk dat bij de meeste mensen de referentie muziek is. Maar je hebt gelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 december 2007 Report Share Posted 3 december 2007 Gezond verstand impliceert dat men accepteert dat voor betere kwaliteit een hogere prijs wordt betaald. Waanzin impliceert dat men een hogere prijs betaalt om iets exclusiefs te bezitten dat niet beter is - of zelfs minder goed is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 december 2007 Report Share Posted 3 december 2007 zoals ik altijd tegen mijn kinderen zeg "je mag niet op de wegspelen" wegspelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 december 2007 Report Share Posted 3 december 2007 zoals ik altijd tegen mijn kinderen zeg "je mag niet op de wegspelen" wegspelen Vat geen cowboy! (eet geen drop, lul!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts