Sammy Posted 4 januari 2002 Report Share Posted 4 januari 2002 Hallo, Heb de Denon DCD-1450AR (CD-speler) gekocht een prima speler niks mis mee alleen hij accepteerd geen of heel slecht CD-RW,s met de gewone CD-R,s heeft hij geen problemen De Dealer zij probeer anders de DCD-1550AR van Denon, maar deze is wel duurder en zeker weten of deze wel de CD-RW's accepteerd wisten ze niet,heeft misschien iemand ervaring met de Denon DCD-1550AR en het accepteren van CD-RW,s ? groeten Sammy Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Hallo Sammy, Volgens mij speelt geen een Denon CD-speler of DVD-speler een CD-RW af. Volgens mij komt dat doordat de reflecterende laag van de CD-RW alleen door een daar op ingestelde laser af te lezen is. Als er niet zo`n daarop aangepaste laserunit wordt gebruikt zal het apparaat `m ook niet af kunnen spelen. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 9 januari 2002 Report Share Posted 9 januari 2002 Ja Marcel, ik ben het met je eens... Die ervaring heb ik ook met Denon spul. Gewone cd-r leest ie verder prima, maar cd-rw gaat niet. En ik denk niet dat dit alleen bij Denon zo is. Daar zullen wel meerdere merken last van hebben. Ik heb ook de cd/dvd van Kane (de u2 concerten van de marlboro flashbacks tour). Dit is een dubbelzijdig schijfje: ene kant cd, andere kant dvd. Pakt de Denon cd-speler ook niet... Maar verder zeer tevreden over Denon hoor... Is voor een student nog tenminste een beetje betaalbare goede hifi Groet, Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
berry Posted 10 januari 2002 Report Share Posted 10 januari 2002 er zijn maar weinig cd-spelers, die cdrw's kunnen afspelen. dit komt omdat de reflectie-intensiteit veel lager is als van cd of cdr. de nieuwere modellen van bv. marantz vermelden niet voor niets op het front, dat ze dit wel kunnen. die laser heeft nl. een hogere lichtopbrengst. groeten, berry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phelsuma Posted 22 januari 2002 Report Share Posted 22 januari 2002 Sinds jaar en dag een Denon DCD-3300. Die speelt CD, CDR en CDRW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts