morris2 Posted 16 november 2007 Report Share Posted 16 november 2007 heb pas een akai am 52 gekocht van de marktplaats ik vind hem echt super klinken .... iemand hier ook bekend mee of een mening over .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 19 november 2007 Report Share Posted 19 november 2007 Is dat die tegenkoppeling-loze, met een krakende schuifregelaar voor het volume? Akai had in de jaren '80 een paar erg goede ontwerpen, toen bijna te vergelijken, kwa audiofiele eigenschappen, met Marantz en Cambridge! Hadden ook een goede recensie bij Audio & Techniek. Uiterlijk vond ik niks, maar het geluid was erg goed. Volgens mij zijn er nog steeds weinig ontwerpers die hun versterker zonder overall tegenkoppeling durven te laten werken (in de betaalbare klasse). Link to comment Share on other sites More sharing options...
morris2 Posted 26 november 2007 Author Report Share Posted 26 november 2007 huh schuifregelaar ? nee hoor een gewone draai knop en kraken al helemaal niet ..het is gewoon een mooi ding om te zien .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts