Paulebappie Posted 21 november 2007 Report Share Posted 21 november 2007 ONZIN!!!! NIETES!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 21 november 2007 Report Share Posted 21 november 2007 Feit blijft als er stront uit het stopcontact komt, heb je: een vieze vloer. Briljant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2007 Report Share Posted 21 november 2007 m44, je moet gewoon een lijken kistje maken voor een van je kinderen Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 21 november 2007 Report Share Posted 21 november 2007 ontopic: ik heb die van de versterker direct in het stopcontact, en de rest via een stekkerblok. Klinkt ietsje beter; vele audiofielen doen dit zo. Maar het beste kun je zelf luisteren wat het doet. Overigens heb ik geen dedicated spul, en ik zou het nooit kopen, hooguit zelf maken, maar dan voor de lol. Ik heb ooit ongelofelijk gelachen op een Hifi beurs in Ahoy Rotterdam.Daar stond een stand die ook van de belachelijk dure stekkerblokken verkocht. Hij had een A/B opstelling gemaakt zodat je het verschil kon horen tussen een goedkoop en hun stekkerblokken, en ik heb er verschillende mensen horen zeggen dat ze het verschil duidelijk konden horen. Toen de verkoper even niet opletten keek ik ff achter het gordijn en zag dat beide stekkerblokken verdwenen in een dun plastic Gamma stekkerblokje van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 21 november 2007 Report Share Posted 21 november 2007 Oja voor ik het vergeet m44 wel het konijn er uit halen. Gaat stinken en zo Jij leest ook allleen wat je wil lezen. Ook, ik ook dus. Heb het wel eerst terug gelezen, dacht dat ik echt per ongeluk voor een van je kinderen had geschreven. OEPS! Ach iedereen is soms wel briljant Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 november 2007 Report Share Posted 22 november 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 gront we gaan toch niet lopen muggensiften hier he Nou, moet jij eens opletten hear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
realistic Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 vraagje. wat is het beste.versterker rechtstreeks op lichtnet,of op het stekerblok. heb een kempstekkerblok. Mijn ervaring:maakt niet uit! Wat wel uitmaakt:apparte groep maken voor je audio,en liefst nog een apparte aarde de grond inslaan,je gaat dan zeker de rust in de weergave merken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marbuis Posted 4 december 2007 Report Share Posted 4 december 2007 Hi, Volgens mij zijn alle stekkerblokken klote, en als je er veel geld aan uit geeft, is dat naar de klo....... Mijn laatste ervaring, aparte groep, aparte aanvoerbedrading net als in de muur 2,5 kwadraad, niks solderen. Beste is ook nog 3 aparte groepen voor de div. app. En dat afgemonteerd op goede stopkontakten op een plankje. Ene ook nika aan aarde, aarde zorgt juist voor een soort wurggreep, op de handrem..... En mijn laatste ontdekking, gewoon redelijk goede standaard netsnoeren. Deze gaven bij mij een beter natuurlijk klankbeeld !!!! Vergeet niet dat zo de meeste apparatuur is ontwikkeld, dus, met als gegeven: in de muur loopt 2,5 kwadraad, en aan het apparaat een redelijk netsnoer, dus niks speciaal. Daarna kun je altijd nog een beter netsnoer proberen, want er is klankverschil, maar niet altijd overall beter, soms gaat het ten koste van iets... En filteren, zelfs parallel filteren vind ik al wat te veel doen, gaat ten koste van micro detail en ruimte Succes, maar gebruk je oren, en laat alles een weekje inspelen, zelf een simpel netsnoer !! Marbuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
marbuis Posted 4 december 2007 Report Share Posted 4 december 2007 Hi, Enige wat ik nog wil proberen is zelf een goed en beter netsnoer te maken dan de standaard, ik weet niet of iemand een goede netkabel maakt op aanvraag. Heb wel oude post hierover gezien van een aantal jaren geleden, ook post van audiopaul over XTC, maar die is niet meer in productie. Deze kabel moet wel met een goede vergelkeken kunnen worden Vlechten of twisten ? aarde meevoeren hoeft voor mij juist niet, ook geen afscherming Wie kan mij advies geven of weet iemand die goede en betaalbare kabel maakt? Marbuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 december 2007 Report Share Posted 6 december 2007 Hi Marbuis, Heb er zelf geen ervaring mee Is het een optie dat je een degelijk DIY netsnoer koopt en zelf ziet hoeveel geld je wilt uitgeven aan de stekkers? Zo zou ik het althans doen. Suc6 Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 december 2007 Report Share Posted 7 december 2007 Hi Marbuis, Heb er zelf geen ervaring mee Is het een optie dat je een degelijk DIY netsnoer koopt en zelf ziet hoeveel geld je wilt uitgeven aan de stekkers? Zo zou ik het althans doen. Suc6 Stef Precies, koop een goede afgeschermde kabel, een goede stekker en Eurostekker, knoop dat aan elkaar en je hebt het beste wat er is. Al die exoten van dure fabrikanten zijn alleen maar mooi om te zien, beter zijn ze beslist niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts