Jump to content

Iemand recentelijk nog contact gehad met Soundevolution?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Het telefoon nr in Hilversum geeft nu een toon zoals je hoort bij niet bestaande nummers.

Maak mij nu ernsig zorgen. Heb daar mijn Marantz sa 8400 nog staan. Vind dit echt niet leuk meer.

Hij is daar sinds februari. Ok ik kon in sebtember/half oktober de speler niet ophalen ivm verblijf buitenland maar daarna meldde ik mij weer maar tot op heden geen enkele reactie. Weet iemand of er iets aan de hand is.?

• Members

Er is er een die deze modificatiewerkzaamheden eigenlijk heeft overgenomen (of eigenlijk al veel van de klussen van Bas deed)...

!!link verwijderd !!

... site is nog onder constructie, maar mailen kun je hem altijd.

Voor mij heeft hij ook wat klusjes gedaan, snel, en (nog belangrijker) goed...

Beste,

Alhoewel ik me had voorgenomen nooit meer enig blik of post op Hear te werpen kom ik bij deze wel mijn belofte na om hier een verklaring af te geven, aangezien dit Topic over mij gaat.

Sound Evolution is inmiddels bijna 6 jaar jong en het is eigenlijk ongelofelijk wat voor (en hoe snel) succes we hadden vanaf de introductie van het feit dat we modificaties verrichten aan audio hifi apparatuur. Het woord

Ik begriijp je problemen wel een beetje, maar gewoon je telefoon laten afsluiten vind ik niet erg elegant.

En was het zo'n moeite geweest om aan alle mensen dezelfde mail te sturen, waarin staat: alles komt goed enz? Of op je website een mededeling te doen?

Nu heb je een aantal mensen toch wel veel negatieve energie bezorgd.

Jammer want dat was dus niet nodig geweest.

Het begon bijna op Henno Appel te lijken. :D

Gelukkig! :)

Eindelijk een teken van leven.

Nu kan ik weer een deadline stellen, Bas :rolleyes: :

mjn versterker moet deze week kant en klaar!

Vanaf december heb ik wegens omstandigheden geen beschikking meer over een auto.

Dus...aan het werk!

Triest verhaal, bestaande klanten laten barsten en de verantwoording hiervoor naar een 'partner' schuiven.

Grote plannen voor de toekomst en de huidige verplichtingen laten liggen. Zelfs het telefoonnummer is opgezegd.

Hoewel een commercieel goed verhaal komt het op mij als een potentieel probleemgeval voor de bestaande onderneming over. De vragen worden niet beantwoord maar ondergesneeuwd door een halleloejaverhaal.

Mensen, haal je spullen op voor het te laat is!

Marcel

Deze laatste reactie vind ik wat overtrokken, Bas heeft er nooit een geheim van gemaakt dat de werkzaamheden voor particulieren altijd ondergeschikt zijn aan de opdrachten uit de prof wereld, regelmatig duurden zaken dan ook bijzonder lang, dat hij teveel hooi op de vork genomen heeft kun je ook wijten aan een overdaad van enthousiasme.

Nee zeggen is voor velen niet zo heel erg gemakkelijk. :unsure:

Als je de verantwoordelijkheid neemt om een bedrijf te starten dan neem je niet alleen de verantwoordelijkheid voor de technische / commerciele kant maar ook voor de zakelijke kant. Bas is niet het eerste talent die problemen heeft met een bedrijfsvoering. Iedereen die Bas eens in levende lijve heeft ontmoet kan denk ik wel begrip voor de situatie opbrengen. Maar als mijn apparatuur een half jaar op een werkbank zou staan dan zou ik redelijk over de zeik zijn.

Heb aardig wat mensen naar Bas verwezen, altijd met een duidelijke waarschuwing vooraf, mogelijk ook hierdoor nooit enig gezeik vernomen, prijs en kwaliteit van hetgeen voor je werd gedaan was uitmuntend.

En voor velen is een oefening in geduld soms ook zeer verhelderend :rolleyes:

Dit soort gedoe achteraf vind ik nogal laag............

:huh:

En voor velen is een oefening in geduld soms ook zeer verhelderend :rolleyes:

Ja, maar als de telefoon afgesloten is en op mails niet wordt gereageerd dan kan ik me voorstellen dat je ook wel eens wilt oefenen in doeltreffend je apparaat terughalen.

Ik was afgelopen vrijdag avond, wat toevallig, bij hem op bezoek in z'n werkruimte, en stoorde hem in feite op een laat tijdstip bij zijn werk (voor de klanten alhear) op een moment waarop de meesten allang weekend hebben (!).

Er wordt door professionele partijen en particulieren bij elkaar veel beroep op Bas en zijn organisatie gedaan, en dat is geen toeval, gezien z'n wil, idee en talent het best mogelijke te bieden en te realiseren. Bas zoekt geen enkel excuus voor de vertraging, neemt de volle verantwoordelijkheid voor de gevolgen en gaf bijvoorbeeld aan dat mensen de gelegenheid hadden moeten hebben om hun spullen terug te halen, als er geen kans op een vlotte mod/redesign afhandeling was. Om die redenen gaat hij verder zoals hierboven uitgelegd, en dat is niks minder dan een prima (en ik durf te beweren) steeds beter wordend vooruitzicht voor de liefhebbers.

Beste,

Alhoewel ik me had voorgenomen nooit meer enig blik of post op Hear te werpen kom ik bij deze wel mijn belofte na om hier een verklaring af te geven, aangezien dit Topic over mij gaat.

Helaas, velen gingen je voor of na in deze beslissing.

Sound Evolution is inmiddels bijna 6 jaar jong en het is eigenlijk ongelofelijk wat voor (en hoe snel) succes we hadden vanaf de introductie van het feit dat we modificaties verrichten aan audio hifi apparatuur. Het woord

Beste,

Dat de telefoonverbinding nu al verbroken is is inderdaad niet zo elegant, Echter was het een samenloop van omstandigheden, dat ik niet tevreden was over onze provider (bellen over IP) en dat ik ga verhuizen naar een andere Locatie in Nederhorst den Berg met een nieuwe Partner. Sorry daarvoor dus.

Anderzijds is dit een mogelijkhijd hard door te kunnen werken zonder dat je de hele dag (elke 5 minuten) door de telefoon gestoord wordt.

Der staan hier nog maar 4 apparaten die vertraagd zijn en iedereen zal deze week nog bericht krijgen en dan hebben ze hun spullen terug. En zoals reeds gezegd doen we hierna geen modificatie's meer.

@Marcel. Ik geef niet (alleen) mijn Partner de schuld, maar als ik zelf in het buitenland ben ver van de Zaak ben ik emzelf niet in twee stukken delen. Dan verwacht ik dus dat de Partner die ook voor de volle 100% eigenaar en verantwoordelijk is de telefoon en mail voor zijn rekening neemt. Een ieder is vrij naar Hilversum te komen en haar/zijn spullen op te halen. Maar nogmaals deze week is alles klaar.

Groeten,

Bas

Hoi Sebastiaan,

Wat mij betreft heb je altijd prima werk geleverd en was altijd alles netjes op tijd gereed.

Ik snap jouw probleem en vind het hartstikke mooi dat je zo'n grote stap kunt maken. Wens je dan ook veel succes en ben blij dat ik alles al heb laten 're-designen' wat ik wilde 're-designen' :D. Ik heb overigens ook alle begrip voor de mensen die maanden op hun spullen hebben moeten wachten en ondertussen behoorlijk over de zeik zijn. Nogmaals: jammer dat je stopt met het werk waarvan we je kennen, maar ik ben tevens erg benieuwd waarmee je straks op de markt gaat komen!

Groetjes, Jan

Hoi Sebastiaan,

Wat mij betreft heb je altijd prima werk geleverd en was altijd alles netjes op tijd gereed.

Ik snap jouw probleem en vind het hartstikke mooi dat je zo'n grote stap kunt maken. Wens je dan ook veel succes en ben blij dat ik alles al heb laten 're-designen' wat ik wilde 're-designen' :D .

Nogmaals: jammer dat je stopt met het werk waarvan we je kennen, maar ik ben tevens erg benieuwd waarmee je straks op de markt gaat komen!

Groetjes, Jan

Ik deel deze mening ten zeerste. Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met Bas en met zijn bedrijf Soundevolution en wens Bas dan ook veel sukses de komende tijd en ben ook benieuwd waar Bas straks mee gaat komen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...