Jump to content

Iemand recentelijk nog contact gehad met Soundevolution?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Beste,

mijn reactie was een reactie zoals die direct bij me opkwam. Ik ben een buitenstaander en ken Bas of zijn werk niet. Door mijn werk ben ik met veel ondernemers in aanraking gekomen die welliswaar een goed product/idee of wat dan ook hadden, maar het niet konden exploiteren. Niet voldoende ondernemersgenen, grote voet of onbetrouwbare partners. Jammer maar helaas, in het overgrote deel is het niet goed afgelopen.

Uit de reactie op mijn input, van Bas begrijp ik dat hij geen goed manager is, en van anderen dat hij goed/zeer goed werk geleverd heeft maar niet altijd/vaak niet even correct met afspraken geweest is. Zelfs begrijp ik dat eenzelfde situatie al een keer eerder plaatsgevonden heeft. En natuurlijk lees je de goede ervaringen niet.

Een ieder mag hiervan vinden wat hij vindt. Ik vind het goed maar mis het vertrouwen wat anderen wel in Bas hebben.

Zoals ook door een ander gezegd, ik wens Bas veel succes maar vooral een goed ondernemersplan toe!

gr. Marcel

ps. overigens top dat Bas wel 'de kloten' heeft om hear reactie te geven!

Beste,

Alhoewel ik me had voorgenomen nooit meer enig blik of post op Hear te werpen kom ik bij deze wel mijn belofte na om hier een verklaring af te geven, aangezien dit Topic over mij gaat.

Beste Bas,

Waarom en/of wat is hiervan de reden geweest, heb ik iets gemist in een ander topic ?

Klinkt meer als irritatie.

Ik kan me wel vaag herinneren dat Bas dit schreef in een eerdere post. Weet niet meer wat het onderwerp van discussie was, maar zal vast wel weer een discussie met vervelende bijsmaak geweest zijn(over kabels, jitter, modificeren of wat dan ook). De betreffende post van Bas is kennelijk weggehaald, door Bas zelf of door hear. Wie zal het zeggen.

Een man een man, een woord een woord.

Maar voorlopig, heb ik nog niks gehoord. <_<

erheen is mijn devies en het gewoon ophalen

tis een ondernemend verhaal geworden ,

maar om je klanten waar je al zo lang spullen van in huis hebt

geen taal nog teken te laten horen en dan al z

Een man een man, een woord een woord.

Maar voorlopig, heb ik nog niks gehoord. <_<

erheen is mijn devies en het gewoon ophalen

tis een ondernemend verhaal geworden ,

maar om je klanten waar je al zo lang spullen van in huis hebt

geen taal nog teken te laten horen en dan al z

Maar straks heb je toch een Gainclone Geerdie? :D Wat is er nou spannender dan je eigen versterker bouwen en ernaar luisteren.

Groeten,

Bas

Nah, laat die gainclone maar even zitten. ;)

Ik heb nog eens wat reviews doorgelezen en ik heb het idee dat de cloontjes niet gaan matchen met de Translators.

Ik loop al 20 jaar rond met het plan om een buizenbak te bouwen maar mijn hemel; w

Maar straks heb je toch een Gainclone Geerdie? :D Wat is er nou spannender dan je eigen versterker bouwen en ernaar luisteren.

Groeten,

Bas

Nah, laat die gainclone maar even zitten. ;)

Ik heb nog eens wat reviews doorgelezen en ik heb het idee dat de cloontjes niet gaan matchen met de Translators.

Zijn die lastig aan te sturen? Zo ja, dan zet je toch een paar GainClone-trapjes parallel? :)

Ik hou hier niet van, maar na tientallen emails en voicemailberichten (inclusief emails en pms nadat je hier weer bent opgedoken) en een bezoek aan je werkplaats nu nog steeds geen contact dus:

Bas: Wat is er gebeurd met de rotel rdd 980 die mijn vader in januari 2007 bij je heeft afgeleverd en die je (geloof ik) 4 maanden geleden klaar had?

Zoals al vele malen aangegeven:

We zijn blij hem terug te krijgen, zelfs als hij toch niet af is. Je kan hem onder rembours opsturen of contact opnemen zodat we het kunnen komen ophalen.

Groet,

Joris

• 2 weeks later...
Merkwaardig toch, dat mensen rustig 2000 euro voor een fabrieksapparaat neertellen en dan nog eens 500 voor een modificatie, terwijl ze voor zeg 1500 euro een buizenversterker neer kunnen zetten die geweldig presteert (mits de juiste speaker wordt gebruikt. Juist in de zin van impedantieverloop en eventueel rendement).

Ben op de cent af zo merkwaardig (dwz heb een 2k voorversterker waar ik wel EUR 500 aan wil besteden). Ga m'n geluk binnenkort beproeven by De Groef Audio in Groningen. :)

• 2 weeks later...
Ik hou hier niet van, maar na tientallen emails en voicemailberichten (inclusief emails en pms nadat je hier weer bent opgedoken) en een bezoek aan je werkplaats nu nog steeds geen contact dus:

Bas: Wat is er gebeurd met de rotel rdd 980 die mijn vader in januari 2007 bij je heeft afgeleverd en die je (geloof ik) 4 maanden geleden klaar had?

Zoals al vele malen aangegeven:

We zijn blij hem terug te krijgen, zelfs als hij toch niet af is. Je kan hem onder rembours opsturen of contact opnemen zodat we het kunnen komen ophalen.

Groet,

Joris

Zelf ophalen in januari 2008 dan is het

Nee, wel al eens onaangekondigd langsgekomen, maar ze waren dicht. En om nou elke keer op en neer te gaan rijden terwijl je niet weet of ze open zijn... :( Een jaar zonder cd-speler inderdaad. Contact maken om het ding op te halen lukt niet.

Alles bij elkaar best grappig <_<

ik heb Bas de laatste 2 maanden 10-tallen en tientallen emails gestuurd minstens net zo veel sms en geen gehoor

ik woon in Den Haag en dan ga je niet zo maar even naar Hilversum.

Een begaafd technicus, maar communicator?

Beste Bas

op Emails reagaar je niet, op telefoons reageer je niet, op sms reageer je niet

misschien hierop

Wanneer kan ik mijn DEQX in orginele toestand, Copland en rest bij je afhalen zodat ik niet voor niets naar Hilversum hoef te rijden?

Succes met je nieuwe avonturen in Frankrijk

Kyrill

ik heb Bas de laatste 2 maanden 10-tallen en tientallen emails gestuurd minstens net zo veel sms en geen gehoor

ik woon in Den Haag en dan ga je niet zo maar even naar Hilversum.

Een begaafd technicus, maar communicator?

Beste Bas

op Emails reagaar je niet, op telefoons reageer je niet, op sms reageer je niet

misschien hierop

Wanneer kan ik mijn DEQX, Copland en rest bij je afhalen zodat ik niet voor niets naar Hilversum hoef te rijden?

Succes met je nieuwe avonturen in Frankrijk

Kyrill

wordt ut niet tijd voor een advocaat ?

kan Enno niks betekenen in deze die is er 24-12-07 geweest ?

heb je de iemeels met ontvangst bevestiging gedaan ?

Beste,

Dat de telefoonverbinding nu al verbroken is is inderdaad niet zo elegant, Echter was het een samenloop van omstandigheden, dat ik niet tevreden was over onze provider (bellen over IP) en dat ik ga verhuizen naar een andere Locatie in Nederhorst den Berg met een nieuwe Partner. Sorry daarvoor dus.

Anderzijds is dit een mogelijkhijd hard door te kunnen werken zonder dat je de hele dag (elke 5 minuten) door de telefoon gestoord wordt.

Der staan hier nog maar 4 apparaten die vertraagd zijn en iedereen zal deze week nog bericht krijgen en dan hebben ze hun spullen terug. En zoals reeds gezegd doen we hierna geen modificatie's meer.

@Marcel. Ik geef niet (alleen) mijn Partner de schuld, maar als ik zelf in het buitenland ben ver van de Zaak ben ik emzelf niet in twee stukken delen. Dan verwacht ik dus dat de Partner die ook voor de volle 100% eigenaar en verantwoordelijk is de telefoon en mail voor zijn rekening neemt. Een ieder is vrij naar Hilversum te komen en haar/zijn spullen op te halen. Maar nogmaals deze week is alles klaar. Groeten,

Bas

is alweer van 26 11 2007

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...