tube 300 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat een enorme lul eigenlijk die Bas gewoon een waardeloze vent Het minste is toch iets laten weten, al is het maar dat het een jaartje langer gaat duren en dan kan je kiezen , maar dit zijn boevenstreken. We hebben nog eens zoiets meegemaakt met Appel ook zo'n stuk verdriet. Kerels zonder ruggegraat die afspraken niet nakomen en maar met smoesjes blijven aankomen. Ach wat heb ik het druk met mijn grote projecten... Dan had het het niet moeten aannemen van deze jongens volgens mij ben je liever lui dan moe. Ja Bas op internet blijft dit staan dat je een onbetrouwbare kerel bent. Oke....kom maar op met de ban, hier kan ik gewoon niet tegen. Zo,n kakkerlak Wees eens een vent Bas , bel die jongens op en geef die spullen terug met of zonder modificatie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Het begint idd wel absurde vormen aan te nemen zoals ik zie. Misschien toch maar eens de officiele weg gaan bewandelen middels een advocaat? Misschien legt dat iie wat meer druk waardoor het wel sneller gaat. Ik weet natuurlijk niet of Bas een lul is. Die ervaring heb ik niet. Laten we nu niet gelijk de man door het slijk trekken. Maar als het nog langer gaat duren, ja, dan ga je om kritische opmerkingen vragen. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyrill Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Er zijn ook heel vriendelijke zachtaardige kanten aan Bas maar dit niet-communiceren van hem begrijp ik niets van zo kan je maanden zelfs langer dan een jaar geen reactie van hem krijgen terwijl hij spullen van je heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Er zijn ook heel vriendelijke zachtaardige kanten aan Bas maar dit niet-communiceren van hem begrijp ik niets van zo kan je maanden zelfs langer dan een jaar geen reactie van hem krijgen terwijl hij spullen van je heeft Ja dan is het waarschijnlijk een vriendelijke zachtaardige lamzak Maar ik snap ook niet waarom dat je al langer dan een jaar wacht als je een afsprrak hebt kan er een keer iets tussen komen ,begrijpelijk. maar je laat je nog niet een jaar lang aan de lungel houden. Ik heb ook eens een Benchmark dac laten modificeren bij Bas en dat was ook een week te laat en dan komen de smoesjes maar daar zit ik dan direct bovenop . Het had ook niet langer moeten duren dan had ik toch meer actie ondernomen. Als ik zelf een afspraak heb met iemand hou ik me daar ook aan al moet ik hemel en aarde bewegen en dat verlang ik van iemand anders ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat is het toch makkelijk... vanachter je PC iemand de huid volschelden. Ik denk dat Bas heel goede redenen heeft om dit zo te doen. Dat vertrouwen heb ik toch nog wel. Henno Appel was een heel ander verhaal.. die liet van 't ene op 't andere moment niks meer van zich horen en was met de Noorderzon vertrokken. Ik zou ook wel eens willen weten wat daar nu precies de achtergronden van waren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Ik denk dat Bas heel goede redenen heeft om dit zo te doen. Dat vertrouwen heb ik toch nog wel. Het zal je apparatuur zijn waar je een jaar op zit te wachten. Het heeft geen enkele zin Bas de hand boven het hoofd te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Ik heb mijn Marantz SA-11S1 anderhalf jaar geleden ook bij Bas laten modificeren, en toen waren er ook al wat problemen met niet na gekomen afspraken maar dat duurde maar enkele weken wat de wachttijd betrof Maar nu is hij totaal ontspoord wat betreft zijn klanten en ik vind het erg schandalig en onbeschoft van hem om niet te reageren op e-mail en smsjes van je klanten Alleen erg jammer dat dit gebeurd want het is en blijft een genie wat modificeren betreft Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat is het toch makkelijk... vanachter je PC iemand de huid volschelden. Vervelend om dit te moeten gadeslaan, maar... Er rest schijnbaar niets anders om deze weg te bewandelen. Ik denk dat Bas heel goede redenen heeft om dit zo te doen. Dat "dit" is volstrekt onacceptabel, onprofessioneel en ik vermoed zelfs ronduit strafbaar!?!? Dat vertrouwen heb ik toch nog wel. Ik vrees dat je daarin tamelijk eenzaam staan, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat is het toch makkelijk... vanachter je PC iemand de huid volschelden. Hier heb je gelijk in Hans maar hij vraagt er zo toch om ?Ik kan me over zoiets echt kwaad maken het enige wat Bas hoeft te doen is even kontakt opnemen met iedereen de spullen terug geven en vragen of dit draadje verwijderd word en dat zal dan ook wel mogelijk zijn. Ik snap zo'n jongen niet Dat is toch iets dat je even recht zet Of er is iets anders aan de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat is het toch makkelijk... vanachter je PC iemand de huid volschelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Vergeet niet dat dergelijk gedrag altijd een oorzaak heeft. Ik bedoel alleen maar... concludeer niet te vlug... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 (Sebastiaan de vries @ 26 Nov 2007, 18:01:19) Beste, Der staan hier nog maar 4 apparaten die vertraagd zijn en iedereen zal deze week nog bericht krijgen en dan hebben ze hun spullen terug. En zoals reeds gezegd doen we hierna geen modificatie's meer.@Marcel. Ik geef niet (alleen) mijn Partner de schuld, maar als ik zelf in het buitenland ben ver van de Zaak ben ik emzelf niet in twee stukken delen. Dan verwacht ik dus dat de Partner die ook voor de volle 100% eigenaar en verantwoordelijk is de telefoon en mail voor zijn rekening neemt. Een ieder is vrij naar Hilversum te komen en haar/zijn spullen op te halen. Maar nogmaals deze week is alles klaar. Groeten, Bas is alweer van 26 11 2007 dit vergeten te lezen zkr !!!! heer van Liempd belofte enzo enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 (Sebastiaan de vries @ 26 Nov 2007, 18:01:19) Beste, Der staan hier nog maar 4 apparaten die vertraagd zijn en iedereen zal deze week nog bericht krijgen en dan hebben ze hun spullen terug. En zoals reeds gezegd doen we hierna geen modificatie's meer.@Marcel. Ik geef niet (alleen) mijn Partner de schuld, maar als ik zelf in het buitenland ben ver van de Zaak ben ik emzelf niet in twee stukken delen. Dan verwacht ik dus dat de Partner die ook voor de volle 100% eigenaar en verantwoordelijk is de telefoon en mail voor zijn rekening neemt. Een ieder is vrij naar Hilversum te komen en haar/zijn spullen op te halen. Maar nogmaals deze week is alles klaar. Groeten, Bas is alweer van 26 11 2007 dit vergeten te lezen zkr !!!! heer van Liempd belofte enzo enzo Weet jij dan wat de werkelijke oorzaak is... ik niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Wat de oorzaak er ook van is maakt niet uit. Als je je duur betaalde spullen aan iemand toevertrouwd verwacht je ook dat je deze binnen de afgesproken periode terug hebt. Als je je spullen bijvoorbeeld ter reparatie aanbied bij een bedrijf en er word de afspraak gemaakt dat je het binnen een bepaalde periode terug hebt kan je het bedrijf al na 3 keer verwittigen dat je je spullen binnen een week terug wilt al wettelijk aansprakelijk stellen. Wat ik hier lees vind ik ronduit onbeschoft van Bas. Zo ga je niet met mensen om en al helemaal niet met klanten. Bij een fatsoenlijk persoon is de klant ten alle tijden koning, bij Bas lijkt het erop of zijn klanten afval voor hem zijn. Hierdoor vind ik het niet meer dan normaal dat mensen die hun spullen nog bij hem staan zo reageren als dat nu gebeurd. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Weet jij dan wat de werkelijke oorzaak is... ik niet.. Nee dat weet ik niet ........... maar dat boeit mij ook niet ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? Even een "update"; ik kreeg vanmiddag van Bas een mailtje. Mijn eindtrap geeft sinds de mod een vreemd bijgeluid over de speakers. Niet altijd. Soms staat hij dagen aan en is er niets aan de hand. Bas heeft al wat onderdelen vervangen, maar laatst kwam het na 80 uur aanstaan t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? ... Tsja, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? ... Tsja, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? Even een "update"; ik kreeg vanmiddag van Bas een mailtje. Mijn eindtrap geeft sinds de mod een vreemd bijgeluid over de speakers. Niet altijd. Soms staat hij dagen aan en is er niets aan de hand. Bas heeft al wat onderdelen vervangen, maar laatst kwam het na 80 uur aanstaan t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 heeft Geerdie zijn spul al terug? Even een "update"; ik kreeg vanmiddag van Bas een mailtje. Mijn eindtrap geeft sinds de mod een vreemd bijgeluid over de speakers. Niet altijd. Soms staat hij dagen aan en is er niets aan de hand. Bas heeft al wat onderdelen vervangen, maar laatst kwam het na 80 uur aanstaan t Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyrill Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 bah waarom krijg ik geen mail van hem dat ik mijn spullen ongemodificeerd bij hem af kan halen?? Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2 keer op de bonnefooi naar Hilversim geweest in de hoop hem daar aan te treffen en beide keren was zijn "werkplaats" dicht. Vanzelfsprekend heb ik minstens de 2-3 maanden daarvoor geprobeerd kontakt te krijgen zonder effect. zelfs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 Bas heeft al meerdere malen aangegeven Hear niet meer te komen, dus deze klaagposts zijn vrij zinloos. Stuur een aangetekend brief ofzo. Neem toch aan dat het adres wel nog klopt? Anders wellicht kamer van koophandel raadplegen. Mijn ervaring met Bas is alleen maar positief. Duurt even, maar daar krijg je ook wat voor terug. Het jammere is dat er vaak te veel hooi op de vork genomen wordt (te veel werk dus, niet werk boven het kunnen). Zou sowieso even wachten totdat de feestdagen voorbij zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 29 december 2007 Report Share Posted 29 december 2007 Bas heeft al meerdere malen aangegeven Hear niet meer te komen, dus deze klaagposts zijn vrij zinloos. Stuur een aangetekend brief ofzo. Neem toch aan dat het adres wel nog klopt? Anders wellicht kamer van koophandel raadplegen. Mijn ervaring met Bas is alleen maar positief. Duurt even, maar daar krijg je ook wat voor terug. Het jammere is dat er vaak te veel hooi op de vork genomen wordt (te veel werk dus, niet werk boven het kunnen). Zou sowieso even wachten totdat de feestdagen voorbij zijn. Neem maar van mij aan dat hij dit leest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 29 december 2007 Report Share Posted 29 december 2007 Dacht niet dat er spullen terug gaan voordat hij tevreden is over het resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts