Jump to content

Iemand recentelijk nog contact gehad met Soundevolution?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Mijn ervaring met Bas is alleen maar positief. Duurt even, maar daar krijg je ook wat voor terug. Het jammere is dat er vaak te veel hooi op de vork genomen wordt (te veel werk dus, niet werk boven het kunnen).

Zou sowieso even wachten totdat de feestdagen voorbij zijn.

Heer

als u nou even terug leest en de reactie van BAS nog een keer goed doorleest

die van 26-11-2007 dan belooft hij daar wat in

ga het niet nog een keer quote

tis overduidelijk een echte vakidioot die er v

Het is zeker een vakman maar dit slaat nergens op om niet te reageren.

Ik hoop dat Bas verstandig is en deze mensen hun spullen terug geeft :confused:

Want ik ben bang dat al die spullen straks opgekocht worden, dus Bas als je dit leest laat je eigen ook eens een keer van een goede kant zien en neem contact op met de mensen die op hun zuur verdiende spullen zitten te wachten :(

Henk.

bah

waarom krijg ik geen mail van hem dat ik mijn spullen ongemodificeerd bij hem af kan halen??

Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2 keer op de bonnefooi naar Hilversim geweest in de hoop hem daar aan te treffen en beide keren was zijn "werkplaats" dicht. Vanzelfsprekend heb ik minstens de 2-3 maanden daarvoor geprobeerd kontakt te krijgen zonder effect. zelfs

bah

waarom krijg ik geen mail van hem dat ik mijn spullen ongemodificeerd bij hem af kan halen??

Ik ben de afgelopen 2 jaar al 2 keer op de bonnefooi naar Hilversim geweest in de hoop hem daar aan te treffen en beide keren was zijn "werkplaats" dicht. Vanzelfsprekend heb ik minstens de 2-3 maanden daarvoor geprobeerd kontakt te krijgen zonder effect. zelfs

ja dat is voor de DEQX maar ik heb helaas ook ervaringen van het jaar ervoor

met een teac speler ben ik bijna 1.5 jaar kwijt geweest

ik heb intussen gisteren mail gekregen en Bas beloofde het apparaat op te sturen

omdat hij te weinig en te onregelmatig in hilv zal zijn om een afspraak te kunnen maken!

Ik hoop dat hij zich aan zijn belofte zal houden.

Kyrill

Mijn ervaring met Bas is alleen maar positief. Duurt even, maar daar krijg je ook wat voor terug. Het jammere is dat er vaak te veel hooi op de vork genomen wordt (te veel werk dus, niet werk boven het kunnen).

Zou sowieso even wachten totdat de feestdagen voorbij zijn.

Heer

als u nou even terug leest en de reactie van BAS nog een keer goed doorleest

die van 26-11-2007 dan belooft hij daar wat in

ga het niet nog een keer quote

tis overduidelijk een echte vakidioot die er v

Guest Moderator3

Beste forumleden,

We hebben op verzoek het topic weer geopend om anderen die ook wachten op hun spullen de kans te geven om hun reactie te kunnen geven en om Sebastiaan ook de gelegenheid te geven om erop te kunnen reageren.

Verder hebben we het verzoek om het netjes te houden naar elkaar en niet op de man te spelen, anders zullen we weer het topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

Het Hear Moderatie Team.

Beste forumleden,

We hebben op verzoek het topic weer geopend om anderen die ook wachten op hun spullen de kans te geven om hun reactie te kunnen geven en om Sebastiaan ook de gelegenheid te geven om erop te kunnen reageren.

Verder hebben we het verzoek om het netjes te houden naar elkaar en niet op de man te spelen, anders zullen we weer het topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

Het Hear Moderatie Team.

Goedzo, ik hou niet van censuur en betutteling, echter wel van duidelijkheid.

Iets wat mij, met name op de diverse Duitse fora opvalt, is de verplichting voor degenen die het forum bezoeken/beschrijven en in de betreffende bizziness zitten om dit kenbaar te maken. In hun sig hebben ze dan "Gewerblicher Teilnemer" staan. Misschien iets om ook hear in te voeren? Gewoon voor de duidelijkheid, helderheid etc.

Guest Kraus vonBentinck

Bovenstaande heb ik al vaker voorgesteld maar zonder resultaat.

@Seed7

Op de AAA had je trouwens Holger Barske mooi tuk met de link naar de luchtgelagerde arm :) . Hij is kennelijk daar mee bezig, ben benieuwd wat het worden gaat.

Bovenstaande heb ik al vaker voorgesteld maar zonder resultaat.

@Seed7

Op de AAA had je trouwens Holger Barske mooi tuk met de link naar de luchtgelagerde arm :) . Hij is kennelijk daar mee bezig, ben benieuwd wat het worden gaat.

:)

'k was die draad al weer vergeten, raak een beetje verward door al die nieuwsgroepen en fora. Ben ook benieuwd waar hij mee komt. Ik heb al een aantal jaren een ontwerp op de plank liggen maar om zoiets zomaar in je eentje toe doen valt niet mee, kwa tijd en financien.

Mijn vader heeft z'n speler weer terug :)

Fijn dat het topic weer is geopend. Naar mijn mening zijn fora waar ook (opbouwende) kritiek geuit kan worden en waar zelfs misstanden aan de orde gesteld kunnen worden (vanzelfsprekend voorzichtig en "beschaafd") gezond voor heel audioland.

Groet,

azh

dus toch nog

end good all good

Ah well

Ik had hier mijn al vragen over

Letterlijk schreef Bas me op 29 december

"Sorry voor mijn veel te late reactie. Ik hou het even heel kort, tekst

en uitleg volgt later.

Ik ga proberen heel voorzichtig je DEQS in pakken en op de post te

doen. Hoe graag ik ook wil ik kan geen tijd maken om op normale tijden

op de zaak te zijn, dus ik stuur het je op. Het werkt nog steeds niet

zoals ik wil, ik ga nu de rest van de nacht nog verder om het te

proberen, lukt het echt niet geef ik het op en bouw ik hem weer terug

naar orginele staat. Hij gaat i.i.g. retour morgen.

( cursief door mij gedaan)

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan de Vries"

Sound Evolution v.o.f.

Kerklaan 6

1211 PP Hilversum

the Netherlands.

Tel: (+31)35-6282317

KvK:09125980

Btw:NL810692120B01

http://www.soundevolution.nl

ik heb sindsdien 3 of 4 emails gestuurd maar geen reactie en nog niets ontvangen

Intussen heb ik van 2 anderen op dit forum onder PM soorgelijke reacties gehad

ik citeer ze hier zonder hun namen ( noem ze X en Y) omdat ik geen kontakt gemaakt heb met ze het zomaar te posten. Ik doe het als illustratie dat mijn nog lopende geval niet alleen staat:

29 Dec 2007, 15:59:54

Bericht verwijderen

Beste ben ook al lang aan het wachten op iets van Bas.Mijn Benchmark dac is al meer dan 6 maanden zoek.Mischien wel een goede vakman.Mischien moeten we ons eens vereningen en de krachten bundelen.Geen nieuws is veel erger dan slecht nieuws.Mijn email adres is

xxxx@msn.com

Heb hier al vele malen proberen in te loggen maar dat gaat ook moeizaam

hoop iets van je te horen op mijn email adres

Mvgr X

4 Jan 2008, 04:52:42

Bericht verwijderen

Beste Kyrill,

Mijn pogingen om in contact te treden met Bas van Soundevolution zijn tot nu toe niet succesvol gebleken. Na het lezen van je post op het forum is het jou blijkbaar wel gelukt. Ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik zou graag willen weten via welk e-mailadres Bas momenteel communiceert. Mogelijk krijg ik dan eindelijk mijn versterker terug.

Indien je het niet gepast vindt om zijn e-mailadres prijs te geven dan begrijp ik dat.

Met vriendelijke groet, Y

Heb bas nog op 30 december gesproken via chat.Volgens zijn woorden was alles bij TNT binnengedaan zijn.Zou op 31 december een email sturen met het trace nummer.Wat dacht je,nu op 7 januari nog niks,geen dac geen nummer...... :mad2::mad2::mad2: (Y)

Als we deze week niet ontvangen of horen moeten we maar de koppen bij elkaar steken en een oplossing zien te vinden, maar zover is het nog niet

Ik vraag me af of er nog meer gedupeerden zijn die echter dit forum niet lezen.

Hebben jullie misschien een goed idee hoe we dit kunnen oplossen?

Woont er iemand in Hilversum op korte (loop) afstand van de kerklaan 6

die af en toe bij Bas langs kan komen en mocht Bas er zijn namens ons de apparaten mee neemt en bij hem thuis "opslaat" zodat we ze kunnen afhalen? Ik ben bereid daar 100 euro voor te betalen, Als anderen een (kleiner) bedrag erbij doen..?

Ik ben redelijk "wanhopig"

Kyrill

Kwoot Kyrill Heb bas nog op 30 december gesproken via chat.Volgens zijn woorden was alles bij TNT binnengedaan zijn.Zou op 31 december een email sturen met het trace nummer.Wat dacht je,nu op 7 januari nog niks,geen dac geen nummer

tis morgen 07 januari :blink: ( dus white noise deel 2 gezien zeker ??? :lol: )

kzou nog een weekie w8en :rolleyes:

Bedankt audiofreak

Ik wacht deze week nog af, wie weet

bedankt voor je aanbod, maar ik ben blij dat mogelijkheden ontstaan

:)

Kyrill

PS heb een voorkeur voor iemand die vaker dan 1x per week naar Bas kan "kijken"

als hij er niet is, gaat er immers weer een week over heen.

Heb er sids een 6 tal maanden ook en dac in reparatie staan,een benchmar1 met modificatie stage 4.Zou graag weten wat er met gebeurd is.Alvast bedankt

Heb er sinds een 6 tal maanden ook en dac in reparatie staan,een benchmark1 met modificatie stage 4.Zou graag weten wat er met gebeurd is en het natuurlijk graag terug hebben.Geen nieuws is vervelender als slecht nieuws.Alvast bedankt.

http://my.hifi.nl/index.php?user=100

het is morgen donderdag en mijn voorgevoel zegt dat het niet waarschijnlijk ondanks zijn belofte is dat ik iets van Bas zal merken

Is er iemand onder jullie die tegen vergoeding ( zie eerdere posts in deze thread) een paar keer per week totdat je Bas hebt aangetroffen, kan aankloppen bij zijn adres ?

Kyrill

Guest Rev. Fatman
het is morgen donderdag en mijn voorgevoel zegt dat het niet waarschijnlijk ondanks zijn belofte is dat ik iets van Bas zal merken

Is er iemand onder jullie die tegen vergoeding ( zie eerdere posts in deze thread) een paar keer per week totdat je Bas hebt aangetroffen, kan aankloppen bij zijn adres ?

Kyrill

Misschien is professionele hulp iets voor je? :unsure:

Audiofilie is een chronische geestesziekte met een manisch-obsessief karakter.

Het begeren van modificaties is een bekende perversie binnen dit spectrum.

Kenmerkend voor audiofilie is de dwingende eis aan de apparatuur om te voldoen aan de hoogste eisen van realisme, terwijl de bedoelde realiteit bij audiofielen in de meeste gevallen volslagen onbekend is, of door zijn natuurlijkheid als normaal en dus als oninteressant wordt terzijde geschoven.

De relatie en communicatie tussen audiofielen en de leveranciers van zgn. "high-end" apparatuur en zgn. "freaking" c.q. "tweaking" modificaties heeft bedenkelijke kenmerken van objectivering, bewustzijnsvernauwing en onderwerping.

Er is duidelijk m

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...