Jump to content

Iemand recentelijk nog contact gehad met Soundevolution?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Beste uw allen,

Ik ben gemiddeld wel minstens 1x in Hilversum ivm met mijn werk en wil best af en toe als ik in Hilversum ben langs Soundevolution gaan om te zien of Bas er is en of ik apparatuur mee kan krijgen.

Als er 1 van de gedupeerden aangeeft hier dat men dat wil en mij hierin vertrouwt, dan gaarne via een PB de beschrijving van apparaat en serienummer of reperatiebonnummer en je naam en telefoonnummer zodat ik je kan bellen als ik de apparatuur van je hier thuis heb staan en waar je het dan ZELF kan ophalen.

Ik woon in Almere.

Mocht blijken dat Bas de apparatuur niet mee wil geven aan mij, dan kan ik daar uiteraard niets aan doen, want ik ben maar in dezen een derde persoon.

Natuurlijk indien ik Bas te spreken en te zien krijg om toch nogmaals naar hear te surfen en toch een reactie te geven aan de mensen die wachten op hun spullen.

Met groet,

:cool2:

Dag Audiofreak

Je hebt een PM

Kyrill

P.S.: dit is openbare informatie uit het Handelsregister van de KvK. Het is dus gerechtigd deze informatie hier ook te posten.

Gerechtigd misschien wel, maar netjes vind ik het niet.

Nee het is netjes om mensen meer dan een jaar te laten wachten tot ze hun spullen terug hebben (waar dan vervolgens nog niet eens iets aan is gedaan), niet op je bedrijfsadres aanwezig te zijn terwijl mensen hun apparatuur komen halen, de telefoon te laten afsluiten zodat je bellende klanten niet te woord hoeft te staan (omdat je meent het daarvoor te druk te hebben), emails niet te beantwoorden en ga zo maar door.

Hier wordt getracht een helpende hand te bieden aan diegenen die nog iets van Bas tegoed hebben c.q. gewoon hun eigendommen proberen terug te krijgen.

Heb je het hele topic eigenlijk wel gelezen? Ik denk het niet. Want dan zou je er wellicht begrip voor kunnen opbrengen.

Een vriendin werkt bij de bijstand. Ze vertelde me dat mensen vaak als ze in de financiele problemen komen de post niet meer openen en de telefoon niet meer opnemen. Op een bepaald komt de deurwaarder en dan zijn ze dakloos terwijl het probleem in een veel eerder stadium opgelost had kunnen worden. Bas maakt kennelijk dezelfde fout. Hij negeert het probleem ipv het op te lossen. Als hij hier week voor uittrekt is de zaak opgelost. Dom hoor en ook jammer want het is kennelijk een aardige vent.

verdere ontwikkeling:

Ik noch kontakt met Bas gekregen noch dat ik mijn spukken heb..

Er gaan nu geruchten dat hij zijn huur in Hilv heeft opgezegd dat is voor

diegenen die nog op hun spullen wachten zeer slecht nieuws

spukken??

verdere ontwikkeling:

spukken??

Ja, het nieuwste woord voor spullen. :D

verdere ontwikkeling:

Ik heb n

Inmiddels is er alweer wat schot in het gehele verhaal gekomen, nadat er contact is gelegd met Bas. Bas heeft mij een email gestuurd na aanleiding van mijn eerder voorgestelde tussenoplossing voor forumlid Kyrill.

Dit is wat Bas erover terug schreef :

Ten eerste heel erg bedankt voor je goede zorgen en je

voorstel. Echter heeft bijna iedereen zijn spullen

inmiddels terug gemodificeerd en gerepareerd. Zover ik

weet staan er nog maar twee apparaten van klanten bij

me, een versterker van Geerdie oa. De laatste wordt

volgende week woensdag opgehaald, en het andere

apparaat vandaag opgestuurd. Voor de rest heeft

iedereen alles terug gekregen via de post

gemodificeerd. Ik denk dus niet dat een

tussenoplossing nog nodig is.

Dus hiermee lijkt mij alles nu opgelost.

:)

Kijk, dat zijn de positieve berichten! :)

Guest Kraus vonBentinck

Waarom moet dit topic weg?

Omdat het je niet bevalt wat er in staat?

Het uitwissen of herschrijven van het verleden is een favoriete bezigheid van totalitaire instellingen en staten. Niet iets om een voorbeeld aan te nemen

Guest Kraus vonBentinck

Bovenstaande 2 opmerkingen berusten op een volkomen foutief uitgangspunt. Namelijk dat anderen niet in staat zijn zich een "juist" (= het gewenste) oordeel te vormen. Dat is ook de basis voor -het accepteren van - dictatuur.

Die behoefte om voor anderen te denken dient men te onderdrukken, daar komt niets goeds uit voort.

Bovenstaande 2 opmerkingen berusten op een volkomen foutief uitgangspunt. Namelijk dat anderen niet in staat zijn zich een "juist" (= het gewenste) oordeel te vormen. Dat is ook de basis voor -het accepteren van - dictatuur.

Die behoefte om voor anderen te denken dient men te onderdrukken, daar komt niet goeds uit voort.

Dan zou je om te beginnen het hele politieke Den Haag door de gehaktmolen moeten draaien en het gehakt aan de honden voeren! <_<:ph34r:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...