Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Met zulke kreten maakte Hitler goede sier in de Republiek van Weimar. Een afkeer van democratie is een vorm van zelfhaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik denk er precies zo over CJ , maar wel een beetje off topic. Ik vind het zeer nuttig om ook te kunnen posten over de tegenvallende dingen , daar kun je andere audioliefhebbers mee helpen Ik heb bijvoorbeeld erg slechte ervaringen gehad met de betrouwbaarheid van wadia cd spelers. Kraus je wil toch niet zeggen dat je hier in een democratie leeft gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Met zulke kreten maakte Hitler goede sier in de Republiek van Weimar.Een afkeer van democratie is een vorm van zelfhaat. kijk in de spiegel kijk nogeens in de spiegel en denk je dan g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Jazeker leven we hier in een democratie. Aan de volksvertegenwoordiging kun je dan ook prima zien wat er in je medeburgers omgaat. De kwaliteit van de democratie is namelijk geen fluit beter dan wat er gemiddeld op straat leeft en gelukkig is het nog zo dat het beste daarvan in Den Haag rondloopt. Dat geeft ook aan dat je je over je medeburgers al helemaal niet veel illusie hoeft te maken. Maar dat is de uitdaging, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik ben er niet zo positief over gestemd, kijk maar naar hoe ze bijv met referenda(volksraadpleging ) omgaan, dat zegt me al genoeg , ze denken het beter te weten als de burger , waarbij we weer terug zijn bij je omschrijving van een dictatuur. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Het zou wel prettig zijn als de prive adres info van de fam de Vries hear werd verwijderd. Het mag dan wel openbare info zijn, maar niemand vind het leuk om op een ongecontroleerde manier de adres en telefoon gegevens op het inet te hebben staan. Je weet nooit welke gekken er mee lezen. Edit,. Oh tis alweg, goedzo In NL kom je na ontslag niet meer aan de bak. In de US zeggen ze "je hebt er vast iets van geleerd". Succes verder Bas. Dat is best een mooi positief uitgangspunt. Doet denkelijk meer goeds dan gewijzigde ontslag recht regelingen enzo/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik ben er niet zo positief over gestemd, kijk maar naar hoe ze bijv met referenda(volksraadpleging ) omgaan, dat zegt me al genoeg , ze denken het beter te weten als de burger , waarbij we weer terug zijn bij je omschrijving van een dictatuur. gr hj Aan de houding van parlement en regering tegenover het referendum kun je de juistheid van de stelling van Marx aflezen dat macht (is in dit geval het recht om te beslissen) n Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Daarom een zakenkabinet , met echte managers/bestuurders , bijv zon kleisterlee van philips , dat soort mensen hebben echte kwaliteiten, die politici van ons zijn over het algemeen mensen die te lui/ gemakzuchtig zijn om zelf te werken voor hun geld , dus afpersen maar die burger , en de burger is inderdaad gemakzuchtig over het algemeen,en heeft een kortetermijngeheugen die vindt het allemaal best en daar betaal ik oa voor gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Daarom een zakenkabinet , met echte managers/bestuurders , bijv zon kleisterlee van philips , dat soort mensen hebben echte kwaliteiten, die politici van ons zijn over het algemeen mensen die te lui/ gemakzuchtig zijn om zelf te werken voor hun geld , dus afpersen maar die burger , en de burger is inderdaad gemakzuchtig over het algemeen,en heeft een kortetermijngeheugen die vindt het allemaal best en daar betaal ik oa voor gr hj Lees bovenstaande nog eens over en ga je diep zitten schamen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Dit is hoe ik er oprecht over denk , hoor , ik heb 2 bedrijven en betaal jammergenoeg veel te veel belasting voor die incapabele bestuurdes daar in den haag. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Stem dan gewoon op de VVD of andere liberale partij. Het idee van een zakenkabinet dat, los van een ideologie of politieke overtuiging, de "beste" beslissingen zou nemen berust op de na Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Politici in nederland hebben een hekel aan hun eigen bevolking (lees brood) , politici in NL kiezen alleen voor zichzelf , ze hebben totaal geen dienende insteek , waar voor ze betaald worden maar dat is vrijwel overal in de wereld dus ik maak me geen illusies. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Ik begin te vermoeden dat je politicus verwart met personeel. Het gaat hier niet over Polen die zonder commentaar omhoog springen voor een minimumloontje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 De polen doen over het algemeen nuttige dingen voor hun centjes , een heel verschil gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 verspilde tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 inderdaad verschillende meningen gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 inderdaad verschillende meningen gr hj Ik denk het niet. Een mening kun je respecteren. Vooroordelen kun je verachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Dank je wel hoor was het maar een vooroordeel, maar ja als je niet beter weet en naief bent , ga je maar met modder gooien gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 HJ, een zeer erudiete geschiedenisleraar op de middelbare school, die in de jaren zeventig secretaris was van een minister, leerde dat het belangrijkste gedragskenmerk van een politicus het volkomen ontberen van fatsoen zou zijn. Een ex-politicus die ik dat later voor hield, ontkende niet en gaf aan dat er in eerste instantie aan het eigen gerief werd gedacht. Ben bang dat je nog even niet minder belasting gaat betalen. Edit: rest verwijderd. Hopelijk iedereen binnenkort tevreden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 19 januari 2008 Report Share Posted 19 januari 2008 Nee met de p artij v d a rrogantie aan de macht zeker niet , hup verkiezingen gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Dit is hoe ik er oprecht over denk , hoor , ik heb 2 bedrijven en betaal jammergenoeg veel te veel belasting voor die incapabele bestuurdes daar in den haag. gr hj Uit bovenstaande posting proef ik slechts de geur van een ondernemer welke van mening is dat hij veel te weinig geld overhoudt aan zijn zakelijke bedrijvigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Neem het nog even voor ze op ook , als er met belastinggeld verstandige dingen zouden worden gedaan , hoor je mij niet klagen hoor en ik denk met mij vele nederlanders. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Wel interessant allemaal maar heftig offtopic... Wat ik in het verloop van dit topic zie is dat, na de hulpkreet van de topicstarter, flink wordt gepost en vele PB's en e-mails zijn verzonden. Er worden gegevens uitgewisseld, mensen ingeschakeld en regelingen getroffen. Wat zegt mij dit? Dit zegt mij erg veel over de mentaliteit van dit forum. Men is bereid elkaar te helpen, iets voor elkaar te doen. Of ben ik de enige die dat ziet? Nog even over Sebastiaan; tuurlijk heeft die man fouten gemaakt en slecht gecommuniceerd. Fouten maak ik ook op mijn werk en met de interne communicatie daar gaat veel mis. Daardoor lopen veel dingen niet zoals zou moeten. Moeten we Bas daarom massaal afschieten? Sinds ik hier op het forum zit (2003) heb ik veel geleerd van de dingen die Bas heeft gedaan en er zijn veel forummers erg tevreden met hun gemodificeerde apparatuur. En nu de communicatie goed op gang komt, worden de zaken vlot en professioneel afgehandeld. Ik hoop (echt waar!) dat we in de toekomst meer van Bas mogen horen en dat hij van zijn fouten heeft geleerd en aan zijn tekortkomingen gaat werken. Maar, eerlijk is eerlijk, als hij een nieuwe start zou maken zal hij eerst weer vertrouwen moeten winnen. Ik zal niet als eerste met m'n cd-speler onder de arm naar hem toe rennen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 Afwachten brengt onzekerheid met zich mee, fair enough. Maar de tekortkoming van Bas schuilt er in dat hij zichzelf niet kan klonen. Gelukkig heeft hij een oplossing voor toekomstige cd modificaties bedacht, en mocht ik genoodzaakt zijn een andere speler te moeten nemen, dan gaat hij per eerste expres naar z'n redesign hoofdkwartier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 20 januari 2008 Report Share Posted 20 januari 2008 En Geerdie, is 't "gereutel" probleem v/d versterker opgelost ? (soort brom met harmonische bijprodukten door aanslingering sporadische "wilde oscillaties" bij bepaalde temperaturen ?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts