Jump to content

Iemand recentelijk nog contact gehad met Soundevolution?

jepe!
 Share

Recommended Posts

(...) Daar zullen mensen die onder Stalin, Hitler, Mussolini, Mao Zedong of Pol Pot en Fidel Castro leefden wel eens naar verlangd hebben. Zelfs Bush is daardoor draaglijk. (...)

Beste Kraus,

Democratie is gebaseerd op de misvatting dat de meerderheid altijd gelijk heeft.

Maar handige politici kunnen de meerderheid van de mensen van alles wijsmaken.

Dat heeft de geschiedenis van de democratie overtuigend aangetoond.

Eigenlijk d

Guest Moderator3

Gaarne weer on-topic en anders een nieuw topic starten in off-topic gedeelte.

On-topic :

Nu het ernaar uitziet dat Soundevolution de problemen heeft opgelost en de apparatuur weer terug zijn gegaan naar de eigenaren zal de komende week dit topic nog open blijven, zodat de laatste eigenaren die deze week hun eigen apparatuur terug krijgen dit hear nog kunnen melden, maar daarna zal het topic worden gesloten, indien er geen meldingen komen van eigenaren over apparatuur.

Verder wensen wij Sebastiaan en Soundevolution heel veel succes met de nieuwe ingeslagen weg en danken hem voor zijn positieve bijdragen op dit forum.

Met vriendelijke groeten,

Het Hear Moderatie Team.

Edited by Moderator3

Guest Rev. Fatman

Dit is hoe ik er oprecht over denk , hoor , ik heb 2 bedrijven en betaal jammergenoeg veel te veel belasting voor die incapabele bestuurdes daar in den haag. <_<

gr :( hj :D

Uit bovenstaande posting proef ik slechts de geur van een ondernemer welke van mening is dat hij veel te weinig geld overhoudt aan zijn zakelijke bedrijvigheid. :(

Ergens doe je dan iets gruwelijk verkeerd en ik heb het vermoeden dat "begeerte" daarbij het sleutelwoord zal zijn...

...... en ongeglaceerde spruitjes.......... ;).........geur.

Dit is hoe ik er oprecht over denk , hoor , ik heb 2 bedrijven en betaal jammergenoeg veel te veel belasting voor die incapabele bestuurdes daar in den haag. <_<

Uit bovenstaande posting proef ik slechts de geur van een ondernemer welke van mening is dat hij veel te weinig geld overhoudt aan zijn zakelijke bedrijvigheid. :(

Ergens doe je dan iets gruwelijk verkeerd en ik heb het vermoeden dat "begeerte" daarbij het sleutelwoord zal zijn...

Luister nou eerst eens naar die speaker van me :D , misschien spreekt het jouw als "kasthater" ook wel enigzins aan , ik maak dingen die ik mooi vind dan doe je gelukkig nooit iets verkeerds.

geld is bijzaak

Alhoewel dit is niet leuk meer http://www.dft.nl/stemming/damrak/3084755/...ak__.html?p=2,1

Lekker off-topic weer. :angry:

Start een nieuw topic en zet daar die discussie voort a.u.b.

@ Geerdie,

Dat zijn de betere berichten weer en hopelijk veel plezier ermee weer.

Eindelijk kan je dan gaan luisteren na zo lang wachten erop.

Sodejuu zal ook wel blij zijn, denk ik. :lol:;)

Groet,

:cool2:

Denk je? :P

Bij de eerste gelegenheid ga ik eens kijken hoe het met zijn verbouwing staat. :)

Guest Rev. Fatman
Het is wel zo dat ik een voorkeur voor kastloze ontwerpen heb en bovendien ook voor nagenoeg massaloze weergevers die dan in beeld kunnen komen, maar dat komt voort uit mijn eigen traject en luisterervaringen.

Ik ken maar weinig muzikale grote systemen met een kast er omheen.

Wat U hier beschrijft is inderdaad het mooiste wat ik ooit heb beluisterd.

verdere ontwikkeling:

Ik noch kontakt met Bas gekregen noch dat ik mijn spukken heb..

Er gaan nu geruchten dat hij zijn huur in Hilv heeft opgezegd dat is voor

diegenen die nog op hun spullen wachten zeer slecht nieuws

En heb jij de spul (len) terug ???

Als reactie op al het politieke commentaar denk ik dat het grootste probleem in NL is dat we te weinig kwaliteit hebben op dit moment en dat de bestaande kwaliteit niet de ruimte heeft door te breken. Dit wordt allemaal gecompenseerd door een overmaat aan bureaucratie.

HAAA :D:D:D

Ik heb mijn DEQX vandaag afgehaald

weliswaar zonder de modificatie die ik graag wilde maar

als compensatie? heeft Bas er gratis qua werkloon 6 LM4562 output opamps in gedaan

afgelopen woe kon ook, maar toen kreeg ik een klein auto ongelukje op weg naar Bas

dus ik ben best wel blij

voor mij is het verhaal voorbij, boek uit

en JULLIE allemaal bedankt voor je adviezen en geestelijke bijstand :)

Guest Moderator3

Nu blijkt dat de audiospullen weer terug zijn bij de rechtmatige eigenaren wordt het topic gesloten. Volgens Soundevolution zijn nu alle spullen terug bezorgd. Mocht men toch nog behoefte hebben, dan kan men via een PB aan de moderators vragen om het topic opnieuw te openen.

Met vriendelijke groet,

Het Hear Moderatie Team.

Edited by Moderator3

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...