Jahe Posted 19 november 2007 Report Share Posted 19 november 2007 Hoi, hoi, Mijn sennheiser koptelefoon voor mijn mp3speler heeft de geest gegeven na 3 jaar trouwe dienst. Nu heb ik de koptelefoon van een collega laatst op mijn hoofd gehad en die klonk eigenlijk wel minimaal zo goed als mijn ouwe sennheiser. Het ging om deze: AKG K412 P Weet iemand een winkel waar ik deze kan kopen? Ik woon in Hengelo. Op internet vind ik verbazingwekkend weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 november 2007 Report Share Posted 19 november 2007 Ja ... he, waar ken ik je ook al weer van? Zit er geen Mediamarkt bij jou in de buurt, volgens mij verkopen ze daar ook wel AKG. En anders gewoon via internet, bijv. >> deze << Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 19 november 2007 Author Report Share Posted 19 november 2007 Bedankt voor de reacties tot dusver., De mediamarkt heeft ze geloof ik wel ooit gehad maar nu niet meer. Ik houd er van om gewoon naar een winkel te gaan om iets te kopen ipv dagen moeten wachten op een internet bestelling om die dan nog een keer dagen later op te halen vanaf het postkantoor omdat de postbode me niet thuis heeft kunnen aantreffen. Ik heb ook al op internet gekeken bij hobo in enschede maar daar zag ik hem ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 19 november 2007 Author Report Share Posted 19 november 2007 toch maar besteld via internet., bij audiostore.nl via jouw kieskeurig link ome henk. op hoop van zegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 24 november 2007 Author Report Share Posted 24 november 2007 IK heb hem binnen nu. Het geluid dat deze kleine koptelefoon teweeg brengt is verbazingwekkend. Hi-end op de fiets naar mijn werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts