Jump to content

Diefstal

Haudio
 Share

Recommended Posts

Ach, als ze mu gewoon een lijstje van serienummers van apparatuur waarvan bekend is dat die gestolen is, op hun website zetten. Simpel en doelterffend.

Vind de post van Haudio nu meer onsympathieke reclamespam.

En als ie dorpomroeper wil spelen zet ie die nummers ook op zijn eigen website.

;)

Ach, als ze mu gewoon een lijstje van serienummers van apparatuur waarvan bekend is dat die gestolen is, op hun website zetten. Simpel en doelterffend.

Vind de post van Haudio meer onsympathieke reclamespam.

;)

Ga jij dan bij AND Benelux werken als jij dan wat plaatst word jij afgezeken door een andere soort Pjotr.

Natuurlijk is dat onsympathieke reclame Zeikerd inderdaad Zeikert met een grote Z.

Waar bemoei je je eigelijk mee ? inderdaad betaal ik deze site voor een gedeelte, jij ook ? ;)

Vind de post van Haudio meer onsympathieke reclamespam.

;)

Mee eens.

Waar bemoei je je eigelijk mee ? inderdaad betaal ik deze site voor een gedeelte, jij ook ? ;)

Zonder deelnemers is die site en die betaling dus geheel nutteloos...............

Als belanghebbende, lieden afzeiken lijkt me geen - slimme - commerci

Als de heren goed lezen kunnen, zien ze dat deze waarschuwing van AND BENELUX op Audiofreaks stond,

Henk heeft het alleen gepost als info.

Waarom wordt hij hierop aangevallen? Geen wonder dat bij hem af en toe de hoedsnoer knapt bij dit soort reakties. Heel menselijk vindt ik.

Vervelen jullie je soms ?? Ik zou het bijna denken.

Ik vindt dit echt niet leuk en ben behoorlijk kwaad. :mad2:

Kom maar op met jullie kommentaren. Ben benieuwd wie nog wat te zeggen heeft.

Aleida

Wel Aleida en Henk kga toch maar reageren

Persoonlijk zou het verstandiger zijn (denk ik) moest AND BENELUX zeggen om hoeveel stuks het gaat en welke serienrs het zijn. Nu is alles "verdacht" wat NAD produkten betreft. Niet iedereen heeft het verkeerd voor die iets gaat aanbieden op de 2e hands markt. Nu blijf ik met de vraag, hypothetisch dan want ik zoek geen NAD amp ofzo, zijn het zeer recent gemaakt spullen of al 2j oud enz enz... Waarom plaatst AND Benelux het niet zelf op Hear?

Heeft men bvb weet of deze spullen ook al in BelgI

Als de heren goed lezen kunnen, zien ze dat deze waarschuwing van AND BENELUX op Audiofreaks stond,

Henk heeft het alleen gepost als info.

Waarom wordt hij hierop aangevallen? Geen wonder dat bij hem af en toe de hoedsnoer knapt bij dit soort reakties. Heel menselijk vindt ik.

Vervelen jullie je soms ?? Ik zou het bijna denken.

Ik vindt dit echt niet leuk en ben behoorlijk kwaad. :mad2:

Kom maar op met jullie kommentaren. Ben benieuwd wie nog wat te zeggen heeft.

Aleida

De melding van AND is niet handig, beter was het geweest om een verwijzing naar hun eigen website te geven waar de serienummers te vinden zijn. Inhoudelijk gaat de kritiek volgens mij meer om dit gegeven.

Henk wordt niet aangevallen, tenzij je de benaming 'dorpsomroeper' en/of de aanduiding 'onsympatieke reclamespam' als aanvallend ziet.

Vreemd dat je hier kwaad om wordt, lijkt me niet gezond en wellicht moet je dit eens met een derde delen.

De mening van Pjotr blijft een mening en is een mening waar ik het toevallig mee eens ben.

Het lollige van een forum is nu net dat je het niet a priori met elkaar eens moet zijn om een goede discussie te krijgen. Als iedereen met een rood aanlopend hoofd achter de computer zit is de lol er snel af lijkt me.

En vervelen? Nee, ik niet. En jij, Aleida?

Vriendelijke groet, Marcel

.....

Op gestolen apparaten wordt geen garantie gegeven.

......

:ph34r:

als ie kapot gaat jat ik toch weer een nieuwe ;)

:blink: Grandioos! Daar zou ik dus zelf nooit opgekomen zijn! :lol:

:huh: Ik ben al vaak bestolen in m'n leven maar nooit niks "terug gelapt"... voel me soms toch wel "onaangepast aan de maatschappij" <_<

mvg RastaPhil

effe bedenking: zeg Erik: "wie het het eerste ruikt heeft zelf zijn poepertje gebruikt!" :lol:

;) graptjen hoor

PS. ik val absoluut niemand niet aan Hear maar het zou van AND toch handiger zijn om die serienummers op hun site te zetten zodat potentiele tweedehands NAD kopers aan de aan bieder kunnen vragen om het serienummer effe op te geven. Zo worden eerlijke mensen ook eerlijk behandeld.

Misschien bluffen ze gewoon, ze hebben helemaal geen serienummers maar ze hopen dat de dader 't in zijn broek doet van schrik en die dingen stiekum terug komt zetten :unsure:

Ach 't is niet voor te lachen hoor bestolen worden, je voelt je zo de pineut, echt ni leuk :(:angry::mad2:

Wat een commotie weer. :o

Lijkt me toch een beetje de "boodschapper" afschieten op iets wat deze boodschapper misschien wel met een bepaallde bedoeling hier heeft neergezet TER INFORMATIE VOOR ONS ALLEN !!!.

Misschien om U te behoeden voor een miskoop of miskleun !!

Als ik het toevallig ook had gezien op AF en hier nog niet, had ik het ook hear gezet ter info.

Was ik dan ook afgeschoten als "booschapper" ?

Snap dan ook niet wat onsympatieke reclamespam hieraan is, maar goed ik ben dan ook niet de snuggerste of de slimste, hooguit wat naief en goedgelovig in het goede van de mens en dat laatste wil ik graag behouden.

Het waarom dat er op de site van de importeur geen seriesnummers zijn etc is toch een keuze van de importeur zelf en we zullen het wellicht nooit weten van waarom niet. Ik kan me hooguit er iets bij voorstellen waarom niet. Zou ik het willen weten dat zou ik ze mailen en vragen, maar ik hoef het niet te weten. Want de waarschuwing heb ik nu gelezen en dus weet ik het nu en als ik dus 2e hands een NAD zou kopen, dan mail ik toch ff met de importeur om te checken.

:P

Sorry hoor, wat een flauwe kul dat zo gereageerd wordt op een stukje feitelijke informatie. Ook typisch NL, als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt moet de kop eraf.

zo'n master 3 zou ik kopen zonder met de ogen te knipperen , ook als ik weet dat ie gejat is.

zo eerlijk of niet.

:( Ik had ooit een NAD 3020i maar die is ook gestolen :(

Nou ja gestolen, die kerel beloofde me om "later wel eens te betalen als ie het geld had"

"Is goed jong, neem maar mee... krijg ik't wel..." :cool2:

mvg RastaPhil

Henk wordt niet aangevallen, tenzij je de benaming 'dorpsomroeper' en/of de aanduiding 'onsympatieke reclamespam' als aanvallend ziet.

Het was ook niet mijn bedoeling om Henk aan te vallen hoor.

'onsympatieke reclamespam' sloeg op het verhaal van AND zelf. Je wordt er n.l. niets wijzer van behalve dat NAD weer eens aandacht krijgt. En de inhoud van dat verhaal kan ik idd niet sympathiek noemen.

"dorpsomroeper" slaat idd wel op Haudio maar toch meer op de kritiekloze manier waarop hij dit doorgeeft.

Iedere importeur krijgt af en toe met gestolen goed te maken wat voor reparatie aangeboden wordt. Dat is doorgaans niet eens ter kwader trouw aangeschaft. Ik kan mij niet voorstellen dat het zulke epidemische vormen aanneemt met NAD spullen dat er een soort van "Opsporing verzocht" aktie op touw gezet moet worden.

Mocht dat wel zo zijn en AND wil daar aandacht aan schenken om eventuele kopers te waarschuwen dan hoort dat als mededeling op de frontpage van Hear met verelding van de betreffende apparatuur en serienummers (of een verwijzing naar waar dat is na te slaan) en niet zomaar als losse flodder ergens op een forum.

;)

Beste Allemaal,

Wij hebben allemaal een hobby, mijn hobby is o.a. Audio met een grote A , Ik denk/dacht dat iedereen hear op het Forum dezelfde hobby had.

Indien iemand van deze mede audio hobbyisten een of meer van zijn apparaten kwijt is of gestolen dan zet ik dat graag op een website of op mijn website , omdat ik denk dat we een beetje een grote familie zijn, behalve de mensen die dat niet willen zijn, dat is natuurlijk een vrije keus.

Ook weet ik wat het is als er iets gestolen wordt, dat is zeer zuur, verplaats je zelf maar eens in die situatie.

Indien je iets aanschaft van jou geld en iemand anders denkt er meer recht op te hebben , zonder er iets voor hoeven te doen.

MvG,

HAudio

beste haudio

volgens mij praten we hier niet over spullen die bij mensen thuis gejat zijn.

als dat zo zou zijn zal ik het ook niet kopen. maar dit is een partij gestolen uit een vrachtwagen of magazijn.

persoonlijk en ik zeg persoonlijk zal ik daar weinig moeite mee hebben

beste haudio

volgens mij praten we hier niet over spullen die bij mensen thuis gejat zijn.

als dat zo zou zijn zal ik het ook niet kopen. maar dit is een partij gestolen uit een vrachtwagen of magazijn.

persoonlijk en ik zeg persoonlijk zal ik daar weinig moeite mee hebben

Dan ben je wel een Heler. Vreemd moraal ook van je. Als er iets is gestolen van een particulier dan koop je het niet, maar als het gestolen is van een bedrijf dan koop je het wel. Ik weet niet hoor, maar gestolen is gestolen.

Vreemde rechtvaardiging van jezelf.

slimme publiciteits stunt van NAD.

jongens koop NAD nieuw!! want 2e hands zou er wel eens een vreemd luchtje aan kunnen zitten. <_<

@audiofreak , bedrijven maken al heel veel winst en zijn verzekerd voor dit soort gedoe.

iemand die met zijn eigen verdiende geld een product heeft gekocht vind ik echt iets anders. maar je mag het dubbel vinden .

zonder geweld een bank beroven heeft wel iets, iemand in elkaar slaan voor een flippo heeft niets.

slimme publiciteits stunt van NAD.

jongens koop NAD nieuw!! want 2e hands zou er wel eens een vreemd luchtje aan kunnen zitten. <_<

Dat zal ongetwijfeld een rol meespelen maar ik denk niet dat dat de opzet was van AND. Zoiets pakt altijd negatief uit, zeker op een forum.

Het is meer een wat ongelukkige manier van communiceren in eerste instantie van ze op hififorum denk ik.

;)