Guest C J Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Sorry hoor, wat een flauwe kul dat zo gereageerd wordt op een stukje feitelijke informatie. Ook typisch NL, als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt moet de kop eraf. Dat ben ik volledig met je eens. Er zijn er hear een paar waar je het nooit goed bij kunt doen. Waarschijnlijk, omdat zij zichzelf zo goed vinden? Het was ook niet mijn bedoeling om Henk aan te vallen hoor. "dorpsomroeper" slaat idd wel op Haudio maar toch meer op de kritiekloze manier waarop hij dit doorgeeft. Het was geen aanval? Hoe wilde je het dan wel noemen? Afzeiken? Voor lul zetten? Kom nou toch. Hij had het misschien iets anders aan moeten pakken, maar plaatste zijn posting m.i. met de beste bedoeling en direct moest zijn kop er af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Waarschijnlijk, omdat zij zichzelf zo goed vinden? Of misschien omdat ze wat minder na Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Waarschijnlijk, omdat zij zichzelf zo goed vinden? Of misschien omdat ze wat minder na Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Waarschijnlijk, omdat zij zichzelf zo goed vinden? Of misschien omdat ze wat minder na Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Waarschijnlijk, omdat zij zichzelf zo goed vinden? Of misschien omdat ze wat minder na Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 (...) Als je naief bent ben je beter maar daarom nog niet beter af. (...) Goede mensen zijn altijd na Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Is het nou gestolen of is het gewoon parallel import.?? Indien het gestolen zou zijn, is er toch iemand die de spullen zal missen...?? Eigenlijk begrijp ik er helemaal niks van.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Beetje vreemde discussie is er eigenlijk wel ontstaan, in principe is er niets mis met het doorgeven van een melding dat er een zending goederen is ontvreemd. Het wordt pas echt wat moeizaam als een sponsor - handelaar dus - zich probeert voor te doen als mede hobbyist en daarbij nogal duidelijk op z'n betaalde strepen gaat staan. Twee petten dragen is niet zo heel erg handig en dan helpt ook een tweede nick niet echt, dit is ook de reden dat ik m'n ruad nick niet meer gebruik en de zaak geheel buiten dit forum laat. Het lijkt me dat ook Haudio zulk een keuze zou moeten maken, oftewel er gewoon voor uitkomen dat zijn inbreng hier vooral commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 in principe is er niets mis met het doorgeven van een melding dat er een zending goederen is ontvreemd. Sterker nog... er staat helemaal niet dat er iets is ontvreemd... Er staat WAARSCHJNLIJK... Kennelijk mist niemand iets.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Als we nou eens volwassen kunnen nadenken over zaken en de plaatser van een dergelijke waarschuwing waarderen voor de genomen moeite, in plaats van uitspraken te ontlokken en hem daar dan weer lekker op aan te vallen???? Mijn God, wat een kinderlijk gedrag! Als ik als liefhebber van iets mijn medeliefhebbers kan waarschuwen, zou ik het ook niet nalaten! Nee, volgens mij kunnen sommigen hear het eens in de zoveel tijd niet nalaten om bepaalde personen af te moeten zeiken.... Terwijl je als je gefrustreerd bent heel veel met de essentie van onze hobby/ passie bezig moet zijn, nl. muziek luisteren! Doet wonderen voor een boze bui, hoor! Wie de schoen past... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Ik vindt 't idee prima, er mag gerust melding gemaakt worden wanneer er gestolen goederen te koop worden aangeboden. Ik dit geval wordt er echter helemaal niet bij verteld dat ze gestolen zijn. Verdacht makerij noem ik dat. Vertel dan DAT en WAT er is gestolen. Nu is iedereen die NAD apparatuur aanbied, gelijk verdachtte. De fout zit m.i. niet bij Haudio, maar bij AND. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Beste Hans, Misschien heb je het gemist: -------------------------------------------------------------------------------- http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10555.0 Daar ontstond in eerste instantie vergelijkbare commotie maar verderop licht AND het gelukkig nader toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Hans, Misschien heb je het gemist: -------------------------------------------------------------------------------- http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10555.0 Daar ontstond in eerste instantie vergelijkbare commotie maar verderop licht AND het gelukkig nader toe. Tot mijn eigen verbazing ben ik het een keertje eens met Ravon, waar hij vraagt: Is het niet handig om een lijst met serienummers van de gestolen apparatuur te publiceren? Dan kan iedereen snel zien of hij gestolen waar aangeboden krijgt. Ik zou zelfs een stap verder willen gaan: als de serienummers NIET worden gepubliceerd, maakt AND zich m.i. moreel schuldig aan het frustreren van de onderhandse handel in genoemde NAD types, omdat elke aanbieder ervan aan zijn kopers zijn onschuld zal moeten kunnen aantonen. Het aanbieden van de genoemde types is nu immers verdacht geworden? Er moet daarom bij AND worden aangedrongen op publicatie van de serienummers. Wat is er mis mee dat Haudio deze aangelegenheid onder onze aandacht brengt? Niks toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Samengevat; het initiatief van Haudio is prima, maar met de AND inhoud kunnen we niets. Zo sta ik er in ieder geval in. gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Wat is er mis mee dat Haudio deze aangelegenheid onder onze aandacht brengt? Niks toch? Dat vind ik nu ook, maar anderen zien daar gelijk een reden in om hem even onderuit te halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Hans, Misschien heb je het gemist: -------------------------------------------------------------------------------- http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10555.0 Daar ontstond in eerste instantie vergelijkbare commotie maar verderop licht AND het gelukkig nader toe. Tot mijn eigen verbazing ben ik het een keertje eens met Ravon, waar hij vraagt: Is het niet handig om een lijst met serienummers van de gestolen apparatuur te publiceren? Dan kan iedereen snel zien of hij gestolen waar aangeboden krijgt. Ik zou zelfs een stap verder willen gaan: als de serienummers NIET worden gepubliceerd, maakt AND zich m.i. moreel schuldig aan het frustreren van de onderhandse handel in genoemde NAD types, omdat elke aanbieder ervan aan zijn kopers zijn onschuld zal moeten kunnen aantonen. Het aanbieden van de genoemde types is nu immers verdacht geworden? Er moet daarom bij AND worden aangedrongen op publicatie van de serienummers. Wat is er mis mee dat Haudio deze aangelegenheid onder onze aandacht brengt? Niks toch? Ravon? 1 forum met een ravon is genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Hans, Misschien heb je het gemist: -------------------------------------------------------------------------------- http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10555.0 Daar ontstond in eerste instantie vergelijkbare commotie maar verderop licht AND het gelukkig nader toe. Tja... wanneer je op een ander forum moet gaan zoeken om e.e.a. duidelijk te krijgen... Kennelijk is er dus w Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniz Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Grappig dat ik dit nu lees.... Een paar weken geleden had ik gereageerd op een advertentie op Marktplaats waar een NAD M3 uit de Masters serie werd aangeboden voor 2000 euro. Op mijn bod van 1600 euro kreeg ik een reaktie waarin stond dat ik 'm voor 1600 mocht overnemen. Omdat de koper van mijn PM-14 niet thuis gaf op het laatste moment had ik ook mijn transactie afgeblazen, maar de verkoper zei dat ie er nog wel een paar had staan en er ook al een aantal had verkocht. De NAD M5 wilde ik er ook bij hebben maar die kon ie niet leveren. Als ik het hele verhaal van AND lees lijkt het erop alsof ik aan het bieden was op een versterker uit de bewuste gestolen partij, een bon ofzo kon ik er ook niet bij krijgen, en de herkomst scheen een Duitse internetaanbieding geweest te zijn. Sinds een week is de advertentie niet meer zichtbaar De advertentie stond ook op deze site of hifi.nl, dat weet ik niet meer.... vg Dennis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Denniz, Grappig, heb het nog nooit eerder gezien, Denniz met een Z op het eind. Heb je contact opgenomen met AND of de politie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OpaHenk Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Jitze OpaHenk ben ik en niet Haudio. Of mag dit ook al niet ? mvG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Tja... wanneer je op een ander forum moet gaan zoeken om e.e.a. duidelijk te krijgen... Kennelijk is er dus w Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniz Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Denniz, Grappig, heb het nog nooit eerder gezien, Denniz met een Z op het eind. Heb je contact opgenomen met AND of de politie? Tja, Rein, er was al iemand ingeschreven als "Dennis" dus ik moest iets anders verzinnen.... Om op je vraag terug te komen, ik heb er verder met niemand contact over opgenomen, maar heb alle gegevens nog. Wie weet was het wel een eerlijke verkoper. vg Dennis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Allemaal, Het blijft een commotie om niets, mijne heren !! Niemand komt op het idee om de importeur rechtstreeks aan te schrijven en om uitleg vragen, dus geloof ik dat ik maar degene ga zijn die een email ga sturen naar AND Benelux en ze ga wijzen op dit topic en ze wil vragen of ze ook hier een reactie willen gaan geven. Dit om duidelijkheid te scheppen en dat het eens gaat ophouden om de "boodschapper" af te schieten. Haudio is gewoon Haudio en niet Opa Henk voor men het geval het nog niet wist. Verder denk ik dat we toch allemaal volwassen zijn en laten we elkaar ook zo behandelen en de bijdrages van elkaar ook op een volwassen manier op waarde schatten. met een vriendelijke groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Kom maar op met jullie kommentaren. Ben benieuwd wie nog wat te zeggen heeft. Aleida weet je waarom er nooit platenspelers gestolen worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 november 2007 Report Share Posted 29 november 2007 Beste Allemaal, Het blijft een commotie om niets, mijne heren !! Niemand komt op het idee om de importeur rechtstreeks aan te schrijven en om uitleg vragen, dus geloof ik dat ik maar degene ga zijn die een email ga sturen naar AND Benelux en ze ga wijzen op dit topic en ze wil vragen of ze ook hier een reactie willen gaan geven. Dit om duidelijkheid te scheppen en dat het eens gaat ophouden om de "boodschapper" af te schieten. Haudio is gewoon Haudio en niet Opa Henk voor men het geval het nog niet wist. Verder denk ik dat we toch allemaal volwassen zijn en laten we elkaar ook zo behandelen en de bijdrages van elkaar ook op een volwassen manier op waarde schatten. met een vriendelijke groet, Ik vind het een prima actie van AND en Haudio... Op deze manier blijft het tenminste onder de aandacht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts