Guest tubejack Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 Ik word forummoe door al dat geoh, het valt bijna niet meer te volgen voor een normaal mens Guruen jullie lekker verder, zet ik de bout weer op 370c Wel wat beters te doen, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 Maar dan wel vanuit mijn technische basis en visie, vermengd met zaken uit de hoek waarvan ik geen namen zal noemen, omdat ik niet weet welke namen Erika precies op het oog heeft in zijn/haar bovenstaande post. Het is Erikatn en wel degelijk een hij, als ik mij niet vergis. CJ, in tegenstelling tot ...., vergis je je nou werkelijk nooit. Die afkorting nodigt wel uit er in het vervolg een letter tussen te frummelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 inderdaad. wat beters te doen, lekker luisteren en modificeren namelijk, waar met een beetje oren aan je kop en wat zin om te proberen een enorme winst aan te halen valt. in zowel apparatuur als luidsprekers. de mensen met het beroerdste gehoor en de minste interesse in zelf proberen hebben hier doorgaans de grootste mond. ga een punnik-forum terroriseren, of hou je bij je mp3. groet ps benieuwd hoe lang dit bericht de opruimwoede van de moderators overleeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 KT 88 IEDER MENS IS UNIEK JIJ HEBT KENNIS EN KUNDE LAAT JE NIET UIT HET VELD SLAAN GEWOON NEGEREN DE ONKUNDE VAN ANDERE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 Overigens, modificeren is gewoon een ander woord voor veranderen Ah, maar het is wel weer iets anders dan Restylen, toch? Het grappige in dit hele verhaal is dat B. de V. en ik (nog steeds) prima door 1 deur kunnen. Ook restylen lijkt me een verandering, niet zo heel veel anders dus. Net als bij allerlei andere ingrepen, is het de mindsetting die bepaalt wat je ervaart Volgens mij vergeten we inderdaad wel eens over de grenzen van het apparaat heen te kijken, of die van dit forum, om te ontsnappen aan de valkuilen die ons brein oplevert. Een nachtje slapen kan wonderen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 december 2007 Report Share Posted 14 december 2007 Geen wonder dat men in testverslagen zelden de resultaten van blokgolftests ziet: die vallen nogal eens tegen. (offtopic) Misschien leuk leesvoer voor Klaas? http://www.customanalogue.com/elsinore/elsinore_mk2.htm Best bij het begin beginnen http://www.customanalogue.com/elsinore/elsinore_index.htm Altijd handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Volgens mij vergeten we inderdaad wel eens over de grenzen van het apparaat heen te kijken, of die van dit forum, om te ontsnappen aan de valkuilen die ons brein oplevert.Een nachtje slapen kan wonderen doen. Geen nacht slapen voor nodig, alle aanstootgevende berichten verwijderd en de admins gevraagd mijn account te schrappen. Veel plezier nog op dit forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 (...) Geen nacht slapen voor nodig, alle aanstootgevende berichten verwijderd en de admins gevraagd mijn account te schrappen. Veel plezier nog op dit forum. Nou, dit vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Net als bij allerlei andere ingrepen, is het de mindsetting die bepaalt wat je ervaart Volgens mij vergeten we inderdaad wel eens over de grenzen van het apparaat heen te kijken, of die van dit forum, om te ontsnappen aan de valkuilen die ons brein oplevert. Een nachtje slapen kan wonderen doen. Dit zijn allemaal hele ware woorden. Mindsetting en gevoel bepalen idd vaak ook onze eerste direkte reakties,vooral als we al gevoelsmatig op een bepaalde manier op dreef zijn. Met alles en overal. Diezelfde brein is ook uniek in het cre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Volgens mij vergeten we inderdaad wel eens over de grenzen van het apparaat heen te kijken, of die van dit forum, om te ontsnappen aan de valkuilen die ons brein oplevert. Een nachtje slapen kan wonderen doen. Geen nacht slapen voor nodig, alle aanstootgevende berichten verwijderd en de admins gevraagd mijn account te schrappen. Veel plezier nog op dit forum. Jammer wel, vooral ook omdat je nu ook een aantal topics als een halfdood vogeltje achter laat, maar uniek is het ook niet. Ook anderen hebben op deze manier wel topics verminkt die uiteindelijk een conflict bleken op te leveren met de belangen van de schrijver. In de quotes leven de geesten door.......... Zoals uit diverse andere topics mag blijken levert onenigheid soms een ander of een aantal andere zichthoeken op, waardoor een breder beeld ontstaat en zelfs enige verdieping mogelijk is. Jammer................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parker700 Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Jullie hebben met het vertrek van KT88 echt een kans gemist Veel kennis is weggegaan, jammer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Nou, dit vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen_d Posted 15 december 2007 Author Report Share Posted 15 december 2007 Waarom ben je een vent als je hier blijft? Als je een restaurant voor het eerst bezoekt en je komt er al snel achter dat de sfeer je niet bevalt, ben je dan een vent als je er nog een keer gaat eten of ben je juist een vent als je een andere plek zoekt die je beter bevalt? Kijk, als het nou het enige restaurant in de verre omtrek is, dan geef je het misschien nog een tweede kans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Dit topic wordt er zo ook niet beter op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 erg jammer dat vertrek van KT88 ik begrijp de benadering naar hem ook niet zo. teveel koffie op allemaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Waarom ben je een vent als je hier blijft? Hoi Jeroen, familie van Jacco? Ik vind, als je met audio of wat dan ook goed bezig bent en dat ook bevestigd krijgt van tevreden klantenkring dan laat je, je toch niet zo uit het veld slaan Nooit! Ik geef toe, het is niet altijd even leuk, maar er zijn veel meer leuke mensen dan zeurpieten op deze wereld. Dus wees een vent!, blijf ! Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 erg jammer dat vertrek van KT88ik begrijp de benadering naar hem ook niet zo. teveel koffie op allemaal? Nee, het is elke keer hetzelfde gedonder hear. Ik snap werkelijk niet dat bepaalde lieden steeds maar weer direct op hun tenen getrapt zijn en blijven doorzagen over eigenlijk niets. Zulke moet ik als buurman hebben, dan hebben ze gauw de kans er Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 mmmm volgens mij gaat dit draadje verkeerd aflopen hoi haha een tijdje dit saaie topic niet bezocht je weet toch al hoe zoiets afloopt......... en zie ik heb mezelf even gequote ,dit was helemaal aan het begin van dit topic. Jeroen schrijft dan IK ZOU NIET WETEN WAAROM Ben jij nu zo zo dom of ben ik nu zo slim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Volgens mij vergeten we inderdaad wel eens over de grenzen van het apparaat heen te kijken, of die van dit forum, om te ontsnappen aan de valkuilen die ons brein oplevert. Een nachtje slapen kan wonderen doen. Geen nacht slapen voor nodig, alle aanstootgevende berichten verwijderd en de admins gevraagd mijn account te schrappen. Veel plezier nog op dit forum. Kom op zeg, eindelijk weer en interessant persoon erbij HEAR en die wordt meteen weer weggebonjoured..... Effe een paar dagen niet aanwezig, en dan.... Kunnen we de dissonanten HEAR niet laten wegmoderaten? De sfeer was hier weer behoorlijk aan het verbeteren, maar blijkbaar zijn er toch nog wat dissonanten die de zaak verzieken. Ik wordt hier h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 iemand laten verwijderen gaat mij persoonlijk wat ver. de mods doen toch al niets dan moeten ze zich hier ook niet mee bemoeien denk ik. iedereen dient zich gewoon beschaafd op te stellen. accepteer maar eens dat je het niet altijd eens hoeft te zijn. dat mag namelijk verder ben ik het helemaal eens met je boodschap rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Eerlijk gezegd vind ik dit juist wel een relaxed forum. Als je leest hoe op de andere forums op de man wordt gespeeld, dan is het relativeringsvermogen hier vrij hoog. Het zou mij daarom niet verbazen als de leeftijd van de leden hier wat hoger is dan het gemiddelde. (Ik heb hier eigenlijk geen idee hoe de moderatie loopt, een groter compliment kun je als moderator bijna niet krijgen. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Tja, je kunt je natuurlijk ook druk maken om dingen die wel belangrijk zijn, maar goed... Da`s een goeie! Doe eens een voorstel. Welke belangrijke dingen verdienen dat dan wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Welkom op Hear, Rev. Fatman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts