joopies Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 ik heb een ac 01 van w&m aangeschaft, een interconnect wel te verstaan. een mooi afgewogen geluid, met een beetje sprekend midden, geeft een soort klank mee wat mij aan mijn vroegere jadis tube amp doet denken. het is een warme klank, die heel fijn overkomt. een belachelijke prijs voor zo,n mooi product wat er ook nog eens geweldig uitziet. de interlink is van koper gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 Gefeliciteerd Joopie, Geeft een mooie volle, luchtige en open klank. Deze hangt aan mijn CD speler. Het liefst zou ik nog een KS1030 willen hebben, maar ik blijf het veel geld vinden. Op zoek naar een alternatief heb ik veel interlinks (zoals TPD, de goedkopere Kimbers en JvG) uitgeprobeerd, maar deze W&M is voor 60 euro wel het mooiste alternatief wat ik heb gehoord. De speakerkabel is ook erg mooi. Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 24 november 2007 Author Report Share Posted 24 november 2007 ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit product hebben aangeschaft. heb hem kunnen vergelijken met een monster m1000i die niet verkeerd was de ac 01 heeft een wat vergevingszind karakter, een wat warmer klank, en vriendelijk voor het gehoor. de details komen mooi naar voren Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 Na vele duurdere kabels te hebben gehad, heb ik nu de W&M audio BC-1. De lengte van de kabel is 1.50 meter en ik heb er 110 euro voor betaald. Dit geld ook voor de luidsprekerkabels, het zijn voor dat geld topklasse kabels. W&M BC-1 XLR : W&M LS-01: Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 Is er ook ergens een site van deze kabels???? mvg. soundlover Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 Hier kan je ze kopen: http://www.av123.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 Is er ook ergens een site van deze kabels???? mvg. soundlover De bekabeling is volledig door weber & maurer ontworpen, alleen vindt de productie en verpakking in China plaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 is alleen maar ter info hoor,rustig maar ik heb goede kabels. en nee geen chinese.( maar wel leuke reactie buizenbart zou ik ook doen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 24 november 2007 Report Share Posted 24 november 2007 De bekabeling is volledig door weber & maurer ontworpen, alleen vindt de productie en verpakking in China plaats. Dus we luisteren naar CHINEES koper Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 25 november 2007 Author Report Share Posted 25 november 2007 wat voor een soort koper is het? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 november 2007 Members Report Share Posted 25 november 2007 CCA (hoop het niet in ieder geval) ? Een aangetrouwd familielid van mij maakt kabels (in kilometers) voor professionele doeleinden. Toen er weer een enorme hoeveelheid koperdraad nodig was voor een bepaalde budget-kabel kwam het (financieel) passende materiaal inderdaad ook uit China. Dit bleek dus de miskleun van de eeuw te zijn geweest. Wel lekker goedkoop BTW Copper Coated Aluminium dus. Daar liggen in China dus enorme voorraden van die niemand wil hebben. Het zal vast wel ergens in een Chinees product gaan opduiken ben ik bang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 25 november 2007 Author Report Share Posted 25 november 2007 het klinkt erg lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts