jepe! Posted 25 november 2007 Report Share Posted 25 november 2007 Is een Grado Reference platinum wood geschikt voor een Blue Note Piccolo met Bluenote arm? Ik heb dit element een hele tijd geleden gekocht en mijn Blue note is nog steeds niet in gebruik vanwege problemen die ik elders reeds heb besproken maar ik vroeg mij af of dit een goede match was? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 november 2007 Members Report Share Posted 25 november 2007 Volgens mij zal het net gaan, je komt op een RF van 8-en-een-klein-beetje Hz uit (uitgaande van een B 5 arm, de B5 Titanium is nog nipter), daar zie ik dus geen probleem... Dat andere (geen idee wat voor) probleem is opgelost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 25 november 2007 Report Share Posted 25 november 2007 Beste Jepe, De Grado kan zonder problemen in een Bluenote B 5 arm de resonatiefrequentie moet tussen de 8 en 12 Hz liggen, met 8.5 Hz uitgerekend is dit geen enkel bezwaar. Verder zal het nog enig sinds kunnen uitmaken in de praktijk als we gaan meten, maar daar hoef je je geen zorgen om te maken , volgens mij. Verder heb ik jou mailtje gelezen bij de zaak , maar even later was hij weg , dus ik weet niet meer wat er precies in stond, maar jou problemen lossen we op gewoon langskomen en we zien verder wel hoe jij het wilt, het wordt wel eens tijd dat je eindelijk kunt gaan genieten van een goed ingestelde platenspeler. Niet iedereen kan dat. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 28 november 2007 Report Share Posted 28 november 2007 Jij was toch sponsor Haudio? Dan mag dit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts