Jump to content

Is een Grado Reference platunim woond geschikt voor een Blue Note Piccolo met Bluenote arm?

jepe!
 Share

Recommended Posts

Is een Grado Reference platinum wood geschikt voor een Blue Note Piccolo met Bluenote arm?

Ik heb dit element een hele tijd geleden gekocht en mijn Blue note is nog steeds niet in gebruik vanwege problemen die ik elders reeds heb besproken maar ik vroeg mij af of dit een goede match was?

• Members

Volgens mij zal het net gaan, je komt op een RF van 8-en-een-klein-beetje Hz uit (uitgaande van een B 5 arm, de B5 Titanium is nog nipter), daar zie ik dus geen probleem...

Dat andere (geen idee wat voor) probleem is opgelost?

Beste Jepe,

De Grado kan zonder problemen in een Bluenote B 5 arm de resonatiefrequentie moet tussen de 8 en 12 Hz liggen, met 8.5 Hz uitgerekend is dit geen enkel bezwaar.

Verder zal het nog enig sinds kunnen uitmaken in de praktijk als we gaan meten, maar daar hoef je je geen zorgen om te maken , volgens mij.

Verder heb ik jou mailtje gelezen bij de zaak , maar even later was hij weg , dus ik weet niet meer wat er precies in stond, maar jou problemen lossen we op gewoon langskomen en we zien verder wel hoe jij het wilt, het wordt wel eens tijd dat je eindelijk kunt gaan genieten van een goed ingestelde platenspeler.

Niet iedereen kan dat.

MvG,

Haudio