telefunken Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 Klaas vindt dat een strak plan! Maar hoe hij in z'n (ouwe) eentje zoveel kilo's speksteen in z'n Vitootje moet tillen..?? nou ben je zo creatief, wat denk je van een oprijplaat met steekwagentje (steekwagentje beplakken met vloerbedeking (voorkom krassen) of sterker nog waarom geen 2 steekwagentjes (hoef niet om te pakken ook) ps. de steekwagentjes zou ik toch zelfmaken (een 22mm mdf nette kist maken met scharnier aan de voorkant vierkant opgesloten en afgeschermd de binnenkant afplakken met vloerbedeking wieltjes eronder een italiaans sportstuurtje erop en rijden maar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 Klaas vindt dat een strak plan! Maar hoe hij in z'n (ouwe) eentje zoveel kilo's speksteen in z'n Vitootje moet tillen..?? Misschien wil iemand uit de buurt even meehelpen. iemand die ook rchting Hilversum/Bussem komt bedoel ik dan . Eruit zal dan later ook wel weer moeten. Ik heb indertijd samen met "Puur" die dingen uit zijn SEAT getild.. En dat was dan nog maar de SS20... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 Die kleine speaker was toch het best? Waarom dan niet gewoon verder met dat speakertje en goede apparatuur? Denk dat zo kleine met een beetje goede aansturing weinig te wensen over hoeft te laten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 In de omstandigheden zoals bij Klaas w Link to comment Share on other sites More sharing options...
weidok Posted 28 december 2007 Report Share Posted 28 december 2007 (...) Ik heb mij eens een keer lekker op de bank genesteld bij luidspreker atelier 't Appeltje om de SS20 aan de tand te voelen. Ik was niet zo onder de indruk. (...) Als je nog eens in de buurt van Appelscha komt... wil je ze dan nog eens 'n kansje geven? In het kader van "perfection is an ongoing process" heeft KF in de nacht v Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 en dan op ee meer centrale lokatie. omg. utrecht ofzo Aha ff hier op inhaken. Er zijn plannen om in begin voorjaar (maart) een nieuwe bijeenkomst te organiseren en er is een lid bezig die op zoek is naar een geschikte zaal en ook al vele zaaltjes bezocht inmiddels, maar nog niet iets concreets gezien. Het staat in de planning om in januari 2008 er weer mee verder te gaan. De zaaltjes die bezocht zijn waren allemaal in de omgeving Hilversum / Bussum , dus in Het Gooi en dat ligt aardig in het midden van het land. Hallo Onno, Nog tijd gehad,of iets interessants tegengekomen ? Groeten, Jerry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 HVT in Baarn heeft ook wat zalen. Is dat niet iets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 2 maart 2008 Report Share Posted 2 maart 2008 en dan op ee meer centrale lokatie. omg. utrecht ofzo Aha ff hier op inhaken. Er zijn plannen om in begin voorjaar (maart) een nieuwe bijeenkomst te organiseren en er is een lid bezig die op zoek is naar een geschikte zaal en ook al vele zaaltjes bezocht inmiddels, maar nog niet iets concreets gezien. Het staat in de planning om in januari 2008 er weer mee verder te gaan. De zaaltjes die bezocht zijn waren allemaal in de omgeving Hilversum / Bussum , dus in Het Gooi en dat ligt aardig in het midden van het land. Hallo Onno, Nog tijd gehad,of iets interessants tegengekomen ? Groeten, Jerry. Hoi Jerry, Jazeker mee verder gegaan en enkele zaaltjes gezien inmiddels, maar niet goed genoeg. Ik zoek verder nog. Volgende week heb ik een afspraak staan voor weer een bezichtiging. Zodra er echt iets definitiefs is en vrije datums voor verhuur mij bekend zijn zal ik het hier melden op het forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts