Guest tubejack Posted 16 juli 2008 Report Share Posted 16 juli 2008 Beste medeforummers, Ik wil niet vervelend of arrogant, betweterig of god mag weten wat doen. Sommige dingen werken gewoon! Keer op keer probeer ik op een m.i. objectieve manier te laten zien dat het ook zo is. Ik sta met minstens 50 nul v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Beste medeforummers,Ik wil niet vervelend of arrogant, betweterig of god mag weten wat doen. Sommige dingen werken gewoon! Keer op keer probeer ik op een m.i. objectieve manier te laten zien dat het ook zo is. Ik sta met minstens 50 nul v Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 ik ben er 100% voorstander van wanneer mensen het niet eens zijn met PB dat ze dat hier kwijt kunnen. de enige eis die ik dan wel heb (geld alleen voor mij) is dat men wel het een en ander heeft geprobeerd. dat men niet stopt bij het niet begrijpen. "ik kan het niet meten dus werkt het niet" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-Jan Dijkstra Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Beste medeforummers, Ik wil niet vervelend of arrogant, betweterig of god mag weten wat doen. Sommige dingen werken gewoon! Keer op keer probeer ik op een m.i. objectieve manier te laten zien dat het ook zo is. Ik sta met minstens 50 nul v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Ik........ objectief.............dus gerandomiseerd dubbelblind? Zal wel niet dus een beetje respect voor de nonbelievers Het lijkt mij dat de "gelovigen" alHEAR het meest verketterd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Maar aan de andere kant meten is wel weten. Als jij eens wist wat er allemaal niet gemeten kan worden. Oh? Noem eens wat. Is dit een test? Maar aan de andere kant meten is wel weten. Als jij eens wist wat er allemaal niet gemeten kan worden. Oh? Noem eens wat. Ik ben benieuwd... Ik ook. Maar aan de andere kant meten is wel weten. Als jij eens wist wat er allemaal niet gemeten kan worden. Oh? Noem eens wat. Ik ben benieuwd... Ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Het lijkt mij dat de "gelovigen" alHEAR het meest verketterd worden. Is dat zo? ach.... geef zo' n subject gewoon eens wat ruimte, en reageer niet als het je niet boeit.... d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Maar feitelijk is de oplossing simpel, geeft aan het begin van het draadtje aan, wie je doelgroep is.Van mij mag daarna hard gemodereerd worden. Zo kun je, dit soort zaken, aan de orde stellen zonder dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Maar feitelijk is de oplossing simpel, geeft aan het begin van het draadtje aan, wie je doelgroep is. Van mij mag daarna hard gemodereerd worden. Zo kun je, dit soort zaken, aan de orde stellen zonder dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 ik denk ook dat hij dat bedoelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Tig keer over het zelfde beginnen gaat anderen ook vervelen. Maar men doet dat nu eenmaal graag, dus niet zeuren. Dit was de openingspost: De meesten hear zijn het niet met hem eens; ik wel dus.Voor degenen die zijn theorie niet kennen, volgt hier een overzichts-artikel door Bill Kenny van Music Web International. Graag onbevoordeeld lezen: http://www.belt.demon.co.uk/New_Articles/physics.html Daar wordt gevraagd/opgedragen het artikel te lezen. Mijn conclusie/mening na lezing ervan staat er onder. Ark zelf kan dat wel verdragen, anderen kennelijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Ik........ objectief............. dus gerandomiseerd dubbelblind? Zal wel niet dus een beetje respect voor de nonbelievers Het lijkt mij dat de "gelovigen" alHEAR het meest verketterd worden. Welnee. Alleen de gelovigen trekken zich dat het meest aan, zoals het echte gelovigen betaamt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Ik ben het wel met Jack eens, zei het met een iets andere motivatie. Sommige dingen zijn te genant voor woorden. Tip voor gelovigen, lees eens een populair wetenschappelijk boek van de laatste 10 jaar. Je zult zien dat de huidige wetenschappelijke inzichten nog veel fantastischer zijn dat de epistels van PB. Alleen worden die inzichten gedragen door miljoenen manjaren denkwerk, ploeterwerk en experimenten. O ja, 5 uit 8 is niet erg statisch relevant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2008 Report Share Posted 17 juli 2008 Maar feitelijk is de oplossing simpel, geeft aan het begin van het draadtje aan, wie je doelgroep is. Van mij mag daarna hard gemodereerd worden. Zo kun je, dit soort zaken, aan de orde stellen zonder dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 P.s. populair wetenschappelijk tijdschriften als de Quest zijn i.d.d. heel interessant. Dat blad valt naastvakliteratuur regelmatig op de mat. Mijn lijfbad is echter de Donald Duck en ja ik ben z Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 Maar feitelijk is de oplossing simpel, geeft aan het begin van het draadtje aan, wie je doelgroep is. Van mij mag daarna hard gemodereerd worden. Zo kun je, dit soort zaken, aan de orde stellen zonder dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 Mensen die wetenschap bedrijven ("met veel kennis en kunde") zijn er in de eerste plaats om de vragen en uitdagingen op hun terrein op te lossen (en hun eigen carriere te bevorderen natuurlijk). Mogelijk komen daar (vaak indirect) ook dingen uit voort die de mensheid in het algemeen verder helpt. Als Jomanda probeert een kankerpatient te genezen door haar ingestraald h2o te voeren, dan weten we (hopelijk) nu wel dat dat niet zo'n goed idee is. Als ik lees dat een recensent gelooft dat, als hij zijn naam op het doosje van een CD schrijft, die CD er beter van gaat klinken en er wordt een verhaaltje over quantum mechanica bij gezet om het indrukwekkend te laten klinken, dan glijdt mijn broek (geen Donald) tot op de enkels. Natuurlijk lachwekkend en vrij zielig. Maar persoonlijk vind ik mensen die dit soort zaken geloven wel een beetje eng. En nee, net zoals met ingestraald water is dat iets wat ik NOOIT zal proberen. Beste Jack Het woordje "respect" en de DD (sinds Carl Barks) zijn nogal aan inflatie onderheving naar mijn mening. (Ik vervang respect liever door beleefdheid). De Quest is me wat te simpel. Lees eens een boek, bv "The elegant universe" van Brian Greene. Dan snap je dat we nog maar aan heb begin staan van het begrip van deze materie, maar dan snap je wellicht ook waarom ik een beetje pissed of wordt van mensen die hun kwakzalverij aan de man proberen te brengen door er een "quantum" sausje overheen te gooien. Sporten is zeker een betere tijdsbesteding dan P.Belt lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 Duck, Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten. Van mensen zoals een Jomanda moet ik z Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 goeie dagen jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 juli 2008 Report Share Posted 18 juli 2008 Ha Jack, Ik vind experimenteren met condensatoren wel even een andere orde dan schrijven met viltstift op een CD doosje. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar (dus met die caps) bepaalde resultaten mee te halen zijn. Verder laat ik het er maar bij, iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening. Een hele prettige vakantie toegewenst met hopelijk wat beter weer dan hear nu het geval is Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Soms duiken die gasten een nuttig onderwerp op uit de historie van Hear... Deze vond ik overigens een halve ochtend eerder dan het moment dat The Ark weer eens postte. Het kan raar lopen... Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet alle 30 voorgaande pagina's nog eens gelezen heb. Ik begin altijd bij het begin O ja, vaak als ik zo'n topic opduik, kijken er weer meer gasten naar, en komt het hoger in de Google lijsten. En zo houdt het zichzelf in stand... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Soms duiken die gasten een nuttig onderwerp op uit de historie van Hear... Deze vond ik overigens een halve ochtend eerder dan het moment dat The Ark weer eens postte. Het kan raar lopen... Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet alle 30 voorgaande pagina's nog eens gelezen heb. Ik begin altijd bij het begin O ja, vaak als ik zo'n topic opduik, kijken er weer meer gasten naar, en komt het hoger in de Google lijsten. En zo houdt het zichzelf in stand... M rc zeker leuk leesvoer. als je ogen open zijn tenminste. resultaten heb ik ook wel gehoord hiermee maar binnenkort heb jij dat allemaal niet meer nodig mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 [...]zeker leuk leesvoer. als je ogen open zijn tenminste. resultaten heb ik ook wel gehoord hiermee maar binnenkort heb jij dat allemaal niet meer nodig mumsoft Tja, binnenkort... ik reken op nog minstens een half jaar wachten. Enfin, .a.s. woensdag fietsen naar Huizen, en onze technische man die er wat van kan alvast mijn dacje laten verbeteren. En nog eens luisteren, deze keer naar Magnepans in de ban. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 dan ben i benieuwd naar je bevindingen. in ieder geval zal het gezelschap prettig zijn als ze zich en beetje acceptabel voelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Enfin, .a.s. woensdag fietsen naar Huizen, en onze technische man die er wat van kan alvast mijn dacje laten verbeteren. En nog eens luisteren, deze keer naar Magnepans in de ban. M rc Zal zeker geen straf zijn...bij Sander voor het eerst Magnepans gehoord die me positief konden overtuigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts