Jump to content

Peter Belt's theorie

The_Ark
 Share

Recommended Posts

hebben jullie het al geprobeerd dan?

nee.....natuurlijk niet maar ons oordeel hebben we klaar.

tja

Je brillenglazen poetsen helpt ook enorm

Om beter te kunnen horen...???

:confused::rolleyes:

Als Peter Belt (alias Pietje Bell) het zou adviseren zou dat zeker werken.

Volgende tweak is: Zet een stip op je kam, wel met een Steadler stift, precies in het midden en kam daarmee je haar in een audiofiele look. Het gaat er een stuk beter van klinken. Probeer maar M44.....

En mocht je geen haar meer hebben dan heb je alsnog een kans: Zet dan een stip boven op je hoofd precies in het midden.

;)

hebben jullie het al geprobeerd dan?

nee.....natuurlijk niet maar ons oordeel hebben we klaar.

tja

Heb jij het wel geprobeerd dan? En zo ja, wat waren je ervaringen?

nee niet geprobeerd. daarom maak ik het ook niet belachelijk.

handig om M44 als de trol te zien.

terwijl juist dit soort reacties de trol in schaapskleren openbaart

precies. het is gewoon heel leuk om ermee te experimenteren en je doet er niemand kwaad mee. al lijkt dat er soms wel op.

voor mij was het aspirine,hondenfoto 7 geel briefje(hunting the snark) het meest opvallende in de hele Pb tweaks.

die tweak heb ik doorgrond en er daarna een praktische variant op gemaakt. die werkt ook alleen maar voor een paar dagen. das geen autosuggestie dat is gewoon een beperkt werkende tweak.

daarom doe ik er niet veel meer mee. want wat ik nu heb werkt altijd. rot humeur,geen rothumeur,verkouden stress of juist lekker in mijn vel.

het werkt altijd :lol:

De beste man heeft in ieder geval wel fantasie...

Fantasie die wel werkt ;)

Een aantal Hear-forumleden zijn er i.i.g. zoet mee zonder dat het ze een vermogen kost.

;)

Maar wee degene die er wat (negatiefs) van zegt. Dan ben je meteen een troll...

Een aantal Hear-forumleden zijn er i.i.g. zoet mee zonder dat het ze een vermogen kost.

;)

nee nee

wee degene die er iets negatiefs over zegt zonder het geprobeerd te hebben.

dat zijn kinderen die roepen geen spruitjes te lusten zonder ze te proeven

;)

nee nee

De lucht alleen al.....

nee nee

Bij spruitjes gaat het over smaak. Die kun je pas beoordelen als je het hebt geproefd. Ik lust overigens wel spruitjes...

Bij de weergave van muziek gaat het niet over smaak, maar over een elektrisch signaal dat weergegeven wordt door een stel speakers. En als je dan de hier genoemde tweak zou proberen, dan weet je van tevoren dat er niets aan dat muzieksignaal en aan de reproductie daarvan verandert. Dus kan het niet anders klinken. Bij wie dit soort tweaks wel werkt, zit het tussen de oren. Mag best, prima zelfs, maar zo kun je alles wel proberen, in de hoop dat het helpt. En wie helpt het dan ook allemaal. Maar niet bij mij...

Tsjongejonge! Vierendertig pagina's gel*l over niks!

Allemaal onzin & gezwam! Schamen jullie je niet?

Die Belt kraamt voortdurend niks anders dan de grootste waanzin uit.

En dan zijn er hear hele volksstammen die "denken" dat hij gelijk heeft... :lol:

En dan zijn er hear hele volksstammen die "denken" dat hij gelijk heeft... :lol:

Als de tweaks werken Spido heeft hij natuurlijk gelijk.

En ik moet helaas toegeven dat ze werken. :D;)

Guest Kraus vonBentinck

Het topic is uiterst nuttig (ik zal het van a tot z gaan lezen) om de maat te nemen van de andere forumleden. Hear is een openbaar forum en iedereen mag alles over willekeurig wat zeggen. Handig als je een beetje wilt weten op welke waarde je iemands woorden moet schatten. Dit hoort volgens mij bij de nieuwe vaardigheden die wij ons in een voortdurend veranderende wereld moeten eigen maken.

hoi audiofreak.

mag ik als eerste zeggen dat ik oprecht blij ben dat ik je weer af en toe voorzichtig iets zie posten :)

alles goed kerel?

maar...er zijn wel anhangers van peter die wel posten hoor. ik was een aanhanger van pb en volg de ontwikkelingen met een nieuwsgierige geest.

echter door de ontwikkelingen die thuis gaan de zijn (positief) heb ik geen behoefte meer aan tweaks.

een hoger nivo valt niet uit deze set te halen.

@ Henrie. typerend voor jou om dat over het woord spruitjes te gaan vallen en net te doen alsof je helemaal geen idee hebt wat mijn boodschap naar jou toe is.

je begrijpt wel wat ik bedoel, doe dan aub niet alsof dat niet zo is ;)

Bij de weergave van muziek gaat het niet over smaak, maar over een elektrisch signaal dat weergegeven wordt door een stel speakers. En als je dan de hier genoemde tweak zou proberen, dan weet je van tevoren dat er niets aan dat muzieksignaal en aan de reproductie daarvan verandert. Dus kan het niet anders klinken. Bij wie dit soort tweaks wel werkt, zit het tussen de oren. Mag best, prima zelfs, maar zo kun je alles wel proberen, in de hoop dat het helpt. En wie helpt het dan ook allemaal. Maar niet bij mij...

Maar jij hebt het nooit geprobeerd, dus kan je er niets over zeggen en weet je ook niet of het jou helpt. Wie niet probeert zal het niet weten.

Lekker bezig, Spido en over onzin gesproken.

Doe je nu niet hetzelfde met zo'n posting? :blink:

Ik ben geen PWB adept, maar ik weet wel dat er sommigen tweaks wel degelijk werken en dat is blind vastgesteld.

Dat heb ik aleens beschreven hier ergens. Ik blijf mij rot lachen over dat er geen van de aanhangers van de Peter Belt hier reageert en er alleen reacties komen van de overbekende trollen die zo nodig moeten posten (niets beter te doen waarschijnlijk) en het belachelijk maken.

Wat mij betreft hebben de PWB aanhangers ook helemaal gelijk om er niet op in te gaan of er iets over te posten. Ze vinden elkaar wel op andere manieren.

Overigens Spido, jij hebt een OJK tweak in die spekstenen speakers van je zitten, zonder dat je dat weet waarschijnlijk. Een OJK tweak komt op hetzelfde neer als een PWB tweak. :unsure:

Audiofreak...

Wanneer je zo doorgaat, maak je je weer kwaad...

En dat is jammer want daar is "men met de felle pen" juist op uit.

Gewoon negeren en dus niet op reageren.

:(

Guest Kraus vonBentinck

Zo lang het over audio (wel in de ruimste zin van het woord) gaat - waar dit forum voor bedoeld is - dan gaat het zelden mis. Maar als je op Hear je ziel & zaligheid inbrengt, vrienden en zelfbevestiging zoekt, antipathie

audio is meer dan een kast met printplaten.

het forum heet HEAR. ik zal het voor je vertalen , dat betekend horen of hoor.

en dat willen sommige mensen bespreken maar dat mag niet van jou en de andere mensen binnen de meten is weten wereld.

ik heb geen lange tenen, die zijn al lang geleden kromgetrokken door mensen als jij die het niet kunnen laten een topic waarvan ze weten er geen affiniteit mee te hebben te verkrachten met het belachelijk maken van de mensen die er posten.