Jump to content

Peter Belt's theorie

The_Ark
 Share

Recommended Posts

ja en je kunt niemand beledigen want iemand kan zich alleen maar beledigt voelen.

als iemand je uitscheldt dan hoeft dat je niet te raken, dat is een keus , je weet toch immers dat het niet waar is wat die ander zegt.

allemaal vrijbrieven om de grootst mogelijke rotzooi uit te kramen en jezelf vrij te pleiten.

helaas Pjotr .....niet aan mij besteed ;)

Guest Kraus vonBentinck
audio is meer dan een kast met printplaten.

het forum heet HEAR. ik zal het voor je vertalen , dat betekend horen of hoor.

en dat willen sommige mensen bespreken maar dat mag niet van jou en de andere mensen binnen de meten is weten wereld.

ik heb geen lange tenen, die zijn al lang geleden kromgetrokken door mensen als jij die het niet kunnen laten een topic waarvan ze weten er geen affiniteit mee te hebben te verkrachten met het belachelijk maken van de mensen die er posten.

soms vind ik het Hear eigenlijk best wel angstaanjagend :huh:

audio betekent: ik hoor

Hear betekent High End Audio Retailers.

Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil, van jou moet iedereen schrijven wat jij wil. Daar komt het in een notedop wel op neer.

Maar jij hebt het nooit geprobeerd, dus kan je er niets over zeggen en weet je ook niet of het jou helpt. Wie niet probeert zal het niet weten.

Onzin. Met de hier laatst genoemde PB-tweak wordt het muzieksignaal niet veranderd. PB claimt dat overigens ook helemaal niet. Logische (en enig mogelijke) conclusie is dan dat er in de weergave ook niks veranderd. Het enige wat kan veranderen is je eigen beleving. Daar ben ik te nuchter voor, dus daar trap ik niet in...

Dat eeuwige 'jij hebt het niet gehoord, dus je kan er niets over zeggen' komt me al heel lang de keel uit...

Klopt. Speakers horen er ook nog bij... :P

en dat willen sommige mensen bespreken maar dat mag niet van jou en de andere mensen binnen de meten is weten wereld.

Tuurlijk mag dat wel van 'ons'. 'Wij' mogen er alleen niks van zeggen, toch..?

ik heb geen lange tenen, die zijn al lang geleden kromgetrokken (...)

Hebben we toch nog iets gemeen: kromgetrokken tenen. Alleen de reden verschilt...

Het enige wat kan veranderen is je eigen beleving. Daar ben ik te nuchter voor, dus daar trap ik niet in...

Ik denk dat je je daar lelijk in kunt vergissen.

Wel even integraal quoten waar het op sloeg, nu is het verband zoek: Het sloeg op de aanwijzingen die PB geeft. Daar gaat dit draadje tenslotte over.

Kan wel een beetje met Henrie mee gaan: PB blaast op zijn toverfluit en hup daar gaat de goegemeente weer. Heeft toch wel een hoog Rattenvanger van Hamelen gehalte. Moet ieder voor zich weten maar een sceptisch geluid mag ook best. Degenen die zich daardoor beledigd voelen zijn niet erg vast van overtuiging dan :rolleyes:

;)

ik heb geen lange tenen, die zijn al lang geleden kromgetrokken door mensen als jij die het niet kunnen laten een topic waarvan ze weten er geen affiniteit mee te hebben te verkrachten met het belachelijk maken van de mensen die er posten.

soms vind ik het Hear eigenlijk best wel angstaanjagend :huh:

audio betekent: ik hoor

Hear betekent High End Audio Retailers.

Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil, van jou moet iedereen schrijven wat jij wil. Daar komt het in een notedop wel op neer.

vooral weer ingaan op wat jou uitkkomt kraus.

graag spreek ik je persoonlijk op een hear dag. face to face. alsmede henrie. dan zal je direct geattendeerd worden op draaikont gedrag en het vermijden van de essentie van wat ik zeg.

altijd leuk ingaan op spelfouten, 1 zinnetje dat je wel uitkomt.

nu hebben jullie teveel tijd om te reageren.

dat lukt je dan niet

dus op de volgende hear dag dan...( oh wacht die gaat waarschijnlijk niet meer door...hoe kwam dat ook alweer? )

zal wel aan M44 gelegen hebben <_<

Kinderachtig gedoe...

Wanneer iemand iets wil schrijven over die PB moet hij dat toch zelf weten...

Waarom moet er nou altijd zo'n topic verpest worden door dit eindeloos herhalen van zetten.

Daarmee wordt het echt niet leesbaarder.

Kritisch zijn mag, maar hou eens op met dat eeuwige verwijten...

Wanneer je er niet in geloofd... gewoon wegblijven.

:angry:

graag spreek ik je persoonlijk op een hear dag. face to face. alsmede henrie.

(...)

dat lukt je dan niet

Jij hebt toch net zo veel tijd om te reageren op dit forum?

Wel opmerkelijk trouwens dat je een Hear-bijeenkomst wilt gebruiken om Kraus en mij af te bluffen. Of is dat de altijd zo geroemde 'gezelligheid' op die bijeenkomsten? Je laat hiermee wel je ware aard zien...

Maar zoals je wel weet, kom ik niet (meer) op Hear-bijeenkomsten. Dus mij zul je niet face-to-face komen te spreken... Jammer voor je. Moet je een ander slachtoffer zien te vinden...

Sommige "mensen" schijnen nu eenmaal meer tijd te hebben om op een forum te reageren dan anderen. ;)

@M44: Laat je nu eens wat minder op de kast jagen door de welbekende forumtrollen. Die hebben er al voor gezorgd dat de hear bijeenkomst niet meer georganizeerd word door de persoon die dat graag deed, maar laat ze jouw forumplezier ook niet afnemen.

@Kraus: Wanneer ga jij eindelijk weer eens jezelf worden? In het verleden was je een forumgenoot die kritisch was, maar met goede (tegen)argumenten, en mooie verhalen.

Waar is dat in j....naam gebleven? Waarom die zuurpruimerij tegenwoordig? Houd daar eens mee op en ga weer eens nuttige communicatie voeren hear. ;)

Mvg. Miracle.

Je kunt je net zo goed afvragen: Waarom zoveel huilie doen? (Wie de schoen past ...)

Maar interssanter vind ik de vraag: iemand doet belangwekkende ontdekkingen over een tot nu toe onbekende energiepatronen die overal voorkomen, waar de mens een 6e zintuig voor heeft overgehouden en ook nog eens te bedwingen is met een stukje folie van 0,3 cm2. Bovendien schijnt de energie partoon alles met alles te verbinden (instantaan? dat lukt zelfs gravitatie niet). Daar moeten veel nuttige zaken mee gedaan kunnen worden en is alleen al vanuit fundamenteel wetenschappelijk oogpunt van je reinste Nobel prijs gehalte.

Maar alles wat het miskende genie doet is op een schimmige website (een beetje oplettende puber zet in no time een veel fraaiere site in elkaar) strookjes folie proberen te slijten voor 20 Bpnd per setje?

We believe that human beings have retained in some imperceptible way the primordial ability, acquired by life forms throughout early evolution as a survival mechanism, of recognizing threats of danger in the environment as energy patterns. When faced with such energy patterns, life forms then and now "go on the alert" or become "alarmed." As a result of empirical research, we have concluded that modern objects such as electronic devices, electrical equipment and plastics, are reproducing these energy patterns. In response to this, human beings have developed a way of modifying their physiological state so that we are able to live surrounded by these objects. In this suppressed physiological state we are unable to hear the subtleties of sound. Further more, through the work of Rupert Sheldrake and his theory of "Morphic Resonance" we believe all objects are "linked" and therefore, all adverse energy patterns are "linked." Our products incorporate beneficial energy patterns which when attached to an object, negate the adverse energy patterns and superimpose beneficial "friendly" energy patterns. Our physiological state is then able to "relax" and we are able to appreciate the subtleties of sound. The more objects you "treat" the greater the liberating effect on our physiological state, and the greater the perceived improvement in sound quality

graag spreek ik je persoonlijk op een hear dag. face to face. alsmede henrie.

(...)

dat lukt je dan niet

Wel opmerkelijk trouwens dat je een Hear-bijeenkomst wilt gebruiken om Kraus en mij af te bluffen. Of is dat de altijd zo geroemde 'gezelligheid' op die bijeenkomsten? Je laat hiermee wel je ware aard zien...

Maar zoals je wel weet, kom ik niet (meer) op Hear-bijeenkomsten. Dus mij zul je niet face-to-face komen te spreken... Jammer voor je. Moet je een ander slachtoffer zien te vinden...

het is ook gezellig.

dat word het na zo'n discussie ook. stevig discussieren lukt me beter verbaal maar ik blijf respectvol en ben dan ook nog in staat het goed af te ronden. hiuet lukt dat niet omdat het geen echt egsprek is. hier reageert men selectief, kost teveel tijd om daarop in te gaan

bijzonder dat je jezelf al bij voorbaat als slachtoffer neerzet trouwens. :rolleyes:

@ miracle. ik zit niet op de kast.soms denk ik echter....iemand moet het doen. raegeren ,tegengas geven. waarom alles maar slikken?

straks trek ik me weer terug uit die discussie op het moment dat ik er last van dreig te krijgen.

maar ik begrijp wel wat je zegt. ;)

thanks

(...) stevig discussieren lukt me beter verbaal (...)

(...) ik blijf respectvol en ben dan ook nog in staat het goed af te ronden.

(...) hiuet lukt dat niet omdat het geen echt egsprek is. (...)

Beste m44,

• Bedoel je wellicht "mondeling", waar je "verbaal" schrijft? ("Verbaal" omvat immers zowel mondeling als schriftelijk taalgebruik! En jou zo'n beetje kennend, geef jij de voorkeur aan een lijflijke ontmoeting, waarin je al je overgewicht in de schaal kunt gooien. Vr

het is ook gezellig.

Mwah... Daarover verschillen de meningen, zullen we maar zeggen...

dat word het na zo'n discussie ook. stevig discussieren lukt me beter verbaal maar ik blijf respectvol en ben dan ook nog in staat het goed af te ronden. hiuet lukt dat niet omdat het geen echt egsprek is. hier reageert men selectief, kost teveel tijd om daarop in te gaan

bijzonder dat je jezelf al bij voorbaat als slachtoffer neerzet trouwens. :rolleyes:

Ik zet mijzelf helemaal niet als slachtoffer neer, dat maak jij ervan. Ik heb alleen wel het idee dat jij een slachtoffer zoekt. Iemand die je kan afbluffen...

En dat gaat makkelijker face-to-face. Want hoewel je schrijft dat je het van verbale (je bedoelt inderdaad mondelinge) communicatie moet hebben, weet ook wel dat face-to-face de verbale/mondelinge communicatie maar een klein deel (pak 'm beet 15%) is van het geheel. Het grootste deel komt juist voor rekening van non-verbale communicatie: je weet wel, intonatie (hoe je iets zegt; waar je de nadruk op legt), stemgebruik (zachtjes praten of juist schreeuwen), lichaamstaal (wegkijken of juist iemand strak in de ogen kijken, eventueel met heftige handgebaren erbij), enz. Zelfs enkel het postuur van degene die iets zegt kan al invloed hebben. En op dat punt win je beslist...

(...)soms denk ik echter....iemand moet het doen. raegeren ,tegengas geven. waarom alles maar slikken?

Hebben we toch weer wat gemeen (het moet niet gekker worden ;) ), want dat is ook het enige wat ik doe: tegengas geven. Tegen rare beweringen, zoals deze PB-tweaks. Waarom zou ik dat allemaal zo maar slikken?

iedereen die mij persoonlijk heeft ontmoet weet dat ik qua gedragingen en gebaren de rust zelve ben.

ik ben juist in een gesprek niet dominant. maar kan erg....erg goed luisteren.

je zegt toch zelf zoek maar een ander slachtoffer?

en dan zet ik je zo neer. het zijn toch echt jouw woorden.

@ spido. erg volwassen hoor om iemand op woordjes te pakken en spellingsfouten.

hetgeen pas echt jammer is ,is dat ik van jou niet anders meer verwacht.

in real life kan ik met alle smaken mensen overweg. met Henrie zal dat ook zeker lukken.

alleen zijn de posities hier nu ingenomen dat geeft strijd.

echter hebik er vertrouwen in dat henrie en ik elkaar wel weer vinden in de muziek die ons bind ;)

ik durf te beweren dat er niemand op dit forum een slecht gevoel bij mij kreeg die mij in het eggie gesproken heeft.

zie ik dat fout dan wil ik dat graag goedmaken. B)

iedereen die mij persoonlijk heeft ontmoet weet dat ik qua gedragingen en gebaren de rust zelve ben.

Ik zei ook niet dat je wild gebarend je punt zou maken. Ik zeg alleen dat face-to-face de communicatie bepaald niet alleen maar verbaal is, en dat daarom iemand afbluffen makkelijker gaat als je face-to-face staat...

Juist. Omdat ik geen slachtoffer wens te zijn. Dat wil dus niet zeggen dat ik mezelf als slachtoffer zou zien...

het is ook gezellig.

Ik zet mijzelf helemaal niet als slachtoffer neer, dat maak jij ervan. Ik heb alleen wel het idee dat jij een slachtoffer zoekt. Iemand die je kan afbluffen...

En dat gaat makkelijker face-to-face. Want hoewel je schrijft dat je het van verbale (je bedoelt inderdaad mondelinge) communicatie moet hebben, weet ook wel dat face-to-face de verbale/mondelinge communicatie maar een klein deel (pak 'm beet 15%) is van het geheel. Het grootste deel komt juist voor rekening van non-verbale communicatie: je weet wel, intonatie (hoe je iets zegt; waar je de nadruk op legt), stemgebruik (zachtjes praten of juist schreeuwen), lichaamstaal (wegkijken of juist iemand strak in de ogen kijken, eventueel met heftige handgebaren erbij), enz. Zelfs enkel het postuur van degene die iets zegt kan al invloed hebben. En op dat punt win je beslist...

(...)soms denk ik echter....iemand moet het doen. raegeren ,tegengas geven. waarom alles maar slikken?

Hebben we toch weer wat gemeen (het moet niet gekker worden ;) ), want dat is ook het enige wat ik doe: tegengas geven. Tegen rare beweringen, zoals deze PB-tweaks. Waarom zou ik dat allemaal zo maar slikken?

Weer zo'n "geweldige" bijdrage...

Wat schieten we hier nou mee op...??

:(

en dan zet ik je zo neer. het zijn toch echt jouw woorden.

@ spido. erg volwassen hoor om iemand op woordjes te pakken en spellingsfouten.

hetgeen pas echt jammer is ,is dat ik van jou niet anders meer verwacht.

in real life kan ik met alle smaken mensen overweg. met Henrie zal dat ook zeker lukken.

alleen zijn de posities hier nu ingenomen dat geeft strijd.

echter hebik er vertrouwen in dat henrie en ik elkaar wel weer vinden in de muziek die ons bind ;)

ik durf te beweren dat er niemand op dit forum een slecht gevoel bij mij kreeg die mij in het eggie gesproken heeft.

zie ik dat fout dan wil ik dat graag goedmaken. B)

Nog een...

Hier hebben we echt niks aan...

<_<

Ik zei ook niet dat je wild gebarend je punt zou maken. Ik zeg alleen dat face-to-face de communicatie bepaald niet alleen maar verbaal is, en dat daarom iemand afbluffen makkelijker gaat als je face-to-face staat...

Juist. Omdat ik geen slachtoffer wens te zijn. Dat wil dus niet zeggen dat ik mezelf als slachtoffer zou zien...

En dat gaat maar door...

OPHOUDEN en ontopic...

:)

het is ook gezellig.

Weer zo'n "geweldige" bijdrage...

Wat schieten we hier nou mee op...??

:(

@Wat schieten we hier nou mee op...?? Niets natuurlijk. ;)