spido Posted 3 oktober 2009 Report Share Posted 3 oktober 2009 (...) Dat elke luisterruimte z'n eigen karakteristiek heeft is duidelijk, maar dat heeft de ruimte waarin een instrument live speelt ook. Ik denk dat daar het oor wel doorheen luistert. (...) Beste Hans, Dat laatste zinnetje verraadt dat jij er eigenlijk van uitgaat dat "rechtheid" de norm is voor "echtheid". Het tegendeel is echter eerder het geval. Het is juist de eigen niet-lineairiteit en het eigen galm/naklank/uitsterfpatroon, wat de echtheid van een akoestiek kenmerkt. Hierbij bevestigen, als het goed is, het oog en het oor elkaars waarneming. Je kunt al v Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 oktober 2009 Report Share Posted 3 oktober 2009 (...) Ik denk trouwens dat de 30 cm woofer in de SS30 niet meer ruimte heeft..?? (...) Beste Hans, De SS30 is een reflexsysteem. Om in het basgebied een kwantitatief vergelijkbaar resultaat (d.w.z. ongeveer hetzelfde -3 dB punt) te bereiken met een gesloten systeem, zou dat ongeveer 150 liter moeten zijn. (Zonder booster-condensator, natuurlijk.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 oktober 2009 Report Share Posted 3 oktober 2009 (...) Dat elke luisterruimte z'n eigen karakteristiek heeft is duidelijk, maar dat heeft de ruimte waarin een instrument live speelt ook. Ik denk dat daar het oor wel doorheen luistert. (...) Beste Hans, Dat laatste zinnetje verraadt dat jij er eigenlijk van uitgaat dat "rechtheid" de norm is voor "echtheid". Het tegendeel is echter eerder het geval. Het is juist de eigen niet-lineairiteit en het eigen galm/naklank/uitsterfpatroon, wat de echtheid van een akoestiek kenmerkt. Hierbij bevestigen, als het goed is, het oog en het oor elkaars waarneming. Je kunt al v Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 3 oktober 2009 Report Share Posted 3 oktober 2009 (...) Ik denk trouwens dat de 30 cm woofer in de SS30 niet meer ruimte heeft..?? (...) Beste Hans, De SS30 is een reflexsysteem. Om in het basgebied een kwantitatief vergelijkbaar resultaat (d.w.z. ongeveer hetzelfde -3 dB punt) te bereiken met een gesloten systeem, zou dat ongeveer 150 liter moeten zijn. (Zonder booster-condensator, natuurlijk.) Precies... maar ik doelde eigenlijk op de ruimte die de woofer krijgt. De reflexpijp mag dan een beetje "ruimte" kree Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 Beste m44, Mijn kritiek beperkt zich altijd tot apparatuur. En ach, 't zijn maar spullen. Dat zou geen zeer moeten doen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 A. Geestelijke gezondheidszorg, zeker? Jij kunt je vast h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 (...) en dit zijn dus uitspraken van dhr klaasfeenstra zelf die zich verschuilt achter pseudoniem spido (...) Hoe verz Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 op een dag googled iemand jou naam en dan vinden ze allemaal van dit soort uitspraken. als ik het hier maar vaak genoeg herhaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 op een dag googled iemand jou naam en dan vinden ze allemaal van dit soort uitspraken. als ik het hier maar vaak genoeg herhaal Nog wat vaker doen, nu komt het pas op de 5e pagina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 je bedoelt dat klaas feenstra alias spido discriminerende uitspraken doet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 je bedoelt dat klaas feenstra alias spido discriminerende uitspraken doet ? Had die beste virtuele man niet in een jappenkamp gezeten, of was dat toen ie met een stuk in z'n kraag een film bekeek en zich verbeeldde dat het zijn vader of zoiets was die daar werd gekeeld? Het gaat allemaal een beetje door mekaar lopen, met al die info die SpidoFeenstra uitwasemt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 ik ben blij dat iemand anders dat ook ziet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 je bedoelt dat klaas feenstra alias spido discriminerende uitspraken doet ? Had die beste virtuele man niet in een jappenkamp gezeten, of was dat toen ie met een stuk in z'n kraag een film bekeek en zich verbeeldde dat het zijn vader of zoiets was die daar werd gekeeld? Het gaat allemaal een beetje door mekaar lopen, met al die info die SpidoFeenstra uitwasemt... Dan heb je zeker nog niet(s) van hem gelezen toen hij nog Siekerboer was, en nog niet overleden door een motorongeluk. Als je dat er ook nog allemaal bij leest gaat er nog veel meer door elkaar lopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 oktober 2009 Report Share Posted 5 oktober 2009 (...) Dan heb je zeker nog niet(s) van hem gelezen toen hij nog Siekerboer was (...) Spido is nooit Siekerboer geweest! Er loopt bij jou kennelijk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 (...) Dan heb je zeker nog niet(s) van hem gelezen toen hij nog Siekerboer was (...) Spido is nooit Siekerboer geweest! Er loopt bij jou kennelijk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 (...) maar klaas feenstra is wel spiekerboer & spido (...) Beste m44, Hoe verzin je al die flauwekul toch? En... natuurlijk kan Spido goed spellen! Had jij ongetwijfeld ook gekund, als je in de klas beter had opgelet. (En kom nu niet aan met het k*tsmoesje "dyslexie", want daar is in jouw geval geen sprake van.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 wat jouw smoesje? ik heb geen smoesjes nodig klaas. ik schaam mij nergens voor. spelfouten oooeeee iedereen die een onderzoek zal instellen naar gedragingen van mensen op dit forum zullen zien dat ik niets anders doe dan reageren op over het paard getilde mensen die anderen beledigen. ik begin niet met deze flauwekul maar ga er net zolang in door als nodig en ik kan er niks aan doen dat klaas feenstra een racist is die geneigd is tot confabuleren en het nodig heeft zichzelf spido te noemen. trek nog een fles open klaas. sante Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 (...) Dan heb je zeker nog niet(s) van hem gelezen toen hij nog Siekerboer was (...) Spido is nooit Spiekerboer geweest! Er loopt bij jou kennelijk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 heb jij ook een bril waarmee je wel alle kleuren kunt zien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 M44 waar gaandt dit nu allemaal eigenlijk over? Wijlen Tom Manders (groot artiest) had een aka "Dorus" en Dorus had weer 1 dot van een mot! ( eigenlijk 2 van die dotten van motten). Laat die Spido nu een van de dotten van motten van ener spiekerbouwer ut friesland wezen. Kan een ieder tevreden wezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 gaat erom dat iedereen mij wel aanspreekt omdat men blijkbaar denkt dat ik wel flexibel ben. er is echter nog een bal in het spel. of beter gezegd hete aardappel hoe blokkeer ik trouwens PM van 1 persoon. dus niet van iedereen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 Jep, Ludo in GTST is niet de meest populaire figuur. Anders dan de persoon die erachter zit, een heel aardig mens die Erik de Vogel ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 heb jij ook een bril waarmee je wel alle kleuren kunt zien? soms overheerst het witte licht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 ah..............een marco borsato fan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 oktober 2009 Report Share Posted 6 oktober 2009 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts