mordante Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Zwervend over het internet kwam ik een 2de hands electrocompaniet EC4.5 tegen. Nu ben ik well wat naam betrefd bekend met het merk maar niet met de kwaliteit en de klank. Is er iemand die mij meer over dit apparaat kan vertellen. Ik had gelezen dat als je zowel de XLR als RCA inputs gebruikt dat je de pre ook met een knop moet omzetten. Kan dit met de afstandsbediening of gaat dat niet? Alle info is welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Zwervend over het internet kwam ik een 2de hands electrocompaniet EC4.5 tegen. Nu ben ik well wat naam betrefd bekend met het merk maar niet met de kwaliteit en de klank. Is er iemand die mij meer over dit apparaat kan vertellen. Ik had gelezen dat als je zowel de XLR als RCA inputs gebruikt dat je de pre ook met een knop moet omzetten. Kan dit met de afstandsbediening of gaat dat niet? Alle info is welkom. Dit is een mooie neutrale voorversterker. Het bewuste knopje waar je het over hebt zit op de achterzijde van het apparaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 2 december 2007 Report Share Posted 2 december 2007 Zwervend over het internet kwam ik een 2de hands electrocompaniet EC4.5 tegen. Nu ben ik well wat naam betrefd bekend met het merk maar niet met de kwaliteit en de klank. Is er iemand die mij meer over dit apparaat kan vertellen. Ik had gelezen dat als je zowel de XLR als RCA inputs gebruikt dat je de pre ook met een knop moet omzetten. Kan dit met de afstandsbediening of gaat dat niet? Alle info is welkom. Dit is een mooie neutrale voorversterker. Het bewuste knopje waar je het over hebt zit op de achterzijde van het apparaat. ??????? Deze zit gewoon aan de voorkant Er kan namelijk gekozen worden voor niet of wel gebalanceerd spelen Het is de meest rechter knop. En nee, dat kan niet met de AB. Je hebt dus eigenlijk maar twee ingangen: een XLR en een RCA. Voor mij een tijd lang voldoende, maar met de terugkeer van de platenspeler had ik toch een ingang te weinig. (PS/CD en tuner). Ik heb er vele jaren met plezier naar geluisterd. Het was een echte upgrade van een Arcam Alpha 10, een geintegreerde versterker welke ik, door de komst van een Electrocompaniet AW250DMB, als VV gebruikte. Maar.... er is altijd een betere Als je hem voor weinig kunt kopen, gewoon proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 december 2007 Author Report Share Posted 2 december 2007 Ik zat te kijken naar een site die er inderdaad 1 te koop had maar hij is al verkocht. Zit een beetje om mij heen te kijken om mijn pre te upgraden. Of in elk geval mijn versterker deel. Maar ik zit wel vaker aan upgrades te denken maar wil wel een goede deal vinden met een apparaat wat mij goed bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts