Jump to content

Infinty overture 1

kenneth john
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal ben ik weer (te zeuren )ik kan een paar Infinity overture 1 kopen .Ik heb ze een maal beluisterd op een (gewone)set .Maar ik wil graag weten of iemand bevindingen met deze luidsprekers heeft .Ze komen goed uit elke test met en actieve laagweergever moet alles net een beetje aangenamer klinken zegt iedereen (en die deusters zeggen: das kliekt ja ser gut,wurkelig Spitsenklasse .Zouw ich doen ja!! Wor ist mein bier!!LOL)Maar goed dat zijn de duitsers (en die hebben carnaval op dit moment) Ben echt benieuwt naar wat jullie er van vinden!! Vriendelijke groeten Kenneth

Hoi Kenneth,

Tja sorry, aan dit antwoord op jouw vraag heb je helemaal nix,nada,noppes, maar ik nu 'k je toch effe "spreek"...

Ik heb onlangs een Naim Nait-3 2e hands gekocht en wat bleek na 'n tijdje. Die ouwe

Nait-2 die 'k van jou heb gekocht won 't

van de veel nieuwere (en 2X zo dure) Nait-3

Dus ik hou mooi die oude Nait-2.

Succes met je vraag aangaande de infinity's

Groeten,

Alco.

Alco volgens mij moet ik het versterkertje maar terug kopen ,ik krijg er nu wel erg veel spijt van !!!!!`LOL Neen hoor ,leuk toch ik weet dat ik atijd een beetje magie meegeef aan dat soort dingen ,men klaagt eigenlijk nooit over spul wat ik verkoop Ik zou het eigenlijk dan zelf moeten maarja als ik een ander er gelukkig mee kan maken ,waarom dan niet !!Laatst heb ik een scooter kunnen kopen voor weinig komt en kamerraad zegt: wow die is wel mooi ,verkopen Ik :Ja hoor en noem en bedraag dat meerdan vierhondert gulden boven het bedrag zat waar ik hem voor kocht!!Zegt ie verkocht !!dat soort dingen heb ik altijd belt ie me van de week op om te zeggen dat het dingetje fantasties rijdt!!Het zal wel zo moeten zijn denk ik !!Ik heb meer geluk in de liefde zal ik maar zeggen!!Vriendelijk e groet Kenneth

Ha die Kenneth,

ach,ja, de een heeft meer geluk in 't audiogebeuren de ander meer in de liefde.

Dat eerste gaat me aardig goed af,(hoewel, ..dat heeft me ook jaaaaren van steeds maar weer inruilen en weer kopen gekost en vele duizenden guldens weggegooid)

Tja, en ik heb weer minder geluk in de liefde, maarja je kunt niet alles hebben.

Groeten,

Alco.

Guest laurensw

Hoi,

Ik heb de infinity overture 1 eenmaal beluisterd. Volgens mij is het een speaker die perfect werkt op (tuin) feestjes, waar je met een relatief bescheiden versterker veel geluid kunt produceren. Ik zou ze verder niet al te veel kwaliteiten buiten het HomeTheatre gebeuren willen toeschrijven. De 'sub' zorgt voornamelijk voor het gewone laag en is daar weinig subtiel in, misschien dat centre-speaker nog de beste plek is om dit in te zetten..

Ze kosten dacht ik momenteel (nieuw) iets van f500,- per stuk. Voor dat geld krijg je dan best veel..

Guest cauchpatato

Hallo Kenneth,

De Infinity Ouvertures zijn beslist geen

neutrale "luister" speakers maar meer lekkere

vette plezier makertjes, en hiermee bedoel

ik ideaal voor home-cinema of stevigere

electronische muziek met veel gevoel voor

ritme.

De speaker heeft een (regelbare) actieve

bas-unit welke dan ook makkelijk aan te passen is in de ruimte en of de plaatsing hiervan.

Zelf heb ik dit setje in de slaapkamer staan op die mooie Infinity-design statiefjes, iets

uit de hoeken en tikkie ingedraaid.

er hangt een oudere (jawel) Naim Nait2 aan

met als cd-speler een Marantz cd63 se.

de klank is vrij"easy" en warm, niet zo

erg gedetaileerd zoals een meer analitische speaker dat kan doen maar wel lekker muzikaal zonder er luistermoe van te worden !

Voor hoeveel worden ze aangeboden ?

Ik heb dat setje ongeveer 3 jaar geleden inclusief statieven bij een opruiming gescoord voor fl 599,- per stuk.

Greez, Suzanne

Hey, Suuz

Woow, 'n vrouw met 'n Naim Nait-2 in haar slaapkamer. Dat is wat mij betreft 'n

"Royal suite" slaapkamer.

Ik had voor m'n huidige CD-speler ook 'n

Marantz cd-63 aan m'n Naitje hangen.

Niet slecht voor 'n slaapkamersetje.

Greetings,

Alco.

Guest cauchpatato

Hallo my naimbuddy Alco !

Tja, die 'slaapkamerset' was eerst de installatie voor in de woonkamer, maar toen werd een ander setje gekocht en moest wel ff wat meer plaats hebben.......

dus zodoende moest de oudgediende het veld

ruimen ;-))

Wel heb ik nog heel veel plezier aan die set die overigens elke avond wel een paar cd's

lust daar ik ook in die ruimte de pc heb staan en net om het hoekie zich de badkamer bevind.

Lekker languit in bad en keihard met de muziek mee schreeuwen........

echt heel ontspannend !!!!

groetjes, Suzanne

Zeg euh..

Ondanks alle mitsen en maren (overal zit wel een vlekje op nietwaar) ben ik best in voor die Ouvertures 1. Officiele adviesprijzen echter 1499 p st! Wie kan mij aan een goedkoop addresje helpen.

Guest laurensw

Hoi Ernest,

Nee, ik heb geen persoonlijk belang bij deze zaak, maar heb er al heel veel gekocht. Daar heb ik de Infinity's gehoord, dus vandaar dat ik je doorverwijs. Ik heb er persoonlijk goede ervaringen.

Groet, Laurens