Jump to content

Cheap tricks

WanFie
 Share

Recommended Posts

Iemand al eens gedacht aan squash ballen onder een cdspeler ofzo?

gr

Stef

Doormidden snijden en met de bolle kant omhoog. Daar je CD-speler op zetten.

Het ziet er niet uit, maar heeft voor een hoop minder geld zo'n beetje de zelfde werking als Vibrapod's.

Niet mijn ding, maar ik wil helemaal geen zacht materiaal onder mijn apparatuur.

Ook geen extreem hard materiaal, zoals metaal. Doe mij maar hout of kunststof.

Mvg. Miracle.

(...) Massa helpt in dit geval niet, je legt daarmee alleen de resonantiefrequentie van het geheel wat naar beneden.(...)

Beste KT88,

Wat de meeste bewonderaars van massaloopwerken zich niet realiseren, is dat de massavergroting niet alleen leidt tot een lagere resonantiefrequentie, maar ook tot een hogere Q (amplitude) van de resonantie. En daar staat meestal geen effectieve demping tegenover.

• 2 weeks later...
uw dienaar

YESSSS!!!!!!! mijn eigen persoonlijke dienaar, altijd al gewild.

De resultaten waren te onthullend voor publicatie! Ze konden maar beter Geheim blijven...

Dus wat hebben wij dan nu aan je posting hieromtrend??? Je geeft de resultaten van het onderzoek nu ook niet.

Wat betreft tweaks en testen, ik ben er op de volgende manier mee bezig; onderzoekt alles en behoud het goede.......

Wat het brengt, ik zie wel......

En mijn hoorresultaten meld ik dan wel, hetzij positief, negatief, of neutraal.

(...) Dus wat hebben wij dan nu aan je posting hieromtrend??? Je geeft de resultaten van het onderzoek nu ook niet. (...)

Beste dhfreakie,

Jij zou niets hebben aan de resultaten van het onderzoek, omdat het onderzoek niet jouw apparatuur en tweaks betrof.

Aan de hand van mijn posting zou je zelf een testmachoggel, -contraptie of -guust kunnen bouwen, zodat je zou eens kunnen meten, controleren en evalueren wat je hebt gedaan.

Altijd maar dat ongeargumenteerde "ik vind dit..." of "ik vind dat..." maakt zo'n onbeholpen, ongeschoolde, onbenullige indruk op den duur, nietwaar?

Aan de hand van mijn posting zou je zelf een testmachoggel, -contraptie of -guust kunnen bouwen, zodat je zou eens kunnen meten, controleren en evalueren wat je hebt gedaan.

Als mijn dienaar zou je dat testmachoggel, -contraptie of -guust ook voor mij even kunnen bouwen :lol::lol:

Als mijn dienaar zou je dat testmachoggel, -contraptie of -guust ook voor mij even kunnen bouwen :lol::lol:

Beste dhfreakie,

De kennis en zekerheden die daaruit zouden voortvloeien kunnen alleen door zeer rijpe, gelouterde zielen op evenwichtige en zorgvuldige wijze worden gewogen en verwerkt.

Kom over een jaar of veertig nog eens terug. Wie weet ben je d

Beste dhfreakie,

De kennis en zekerheden die daaruit zouden voortvloeien kunnen alleen door zeer rijpe, gelouterde zielen op evenwichtige en zorgvuldige wijze worden gewogen en verwerkt.

Kom over een jaar of veertig nog eens terug. Wie weet ben je d

Cheap trick, de buurvrouw 20 euro geven om de stad in te gaan zodat je een avond lekker muziek kan luisteren! :)

cheaper trick, de buurvrouw naar de stad sturen om te gaan shoppen, zodat je rustig kan luisteren :D:D

Een andere cheap trick Spido