Pjotr Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Eerst maar eens wat dichter bij huis zoeken. Ben tot nu toe alleen bij meubelzaken geweest. Van rete duur ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Indertijd heb ik het een crime gevonden een passend meubel voor beeld en geluid te vinden, allerlei oplossingen uit de audio wereld vind ik hartverscheurend lelijk en betwijfel ik ook nogal eens de magische geluidsverbeteringen die ze teweeg zouden brengen. Veel meubelen uit andere bronnen van Ikea tot design zijn meestal fraaier dan ze praktisch nut hebben. wel een uizondering gevonden, ook niet goedkoop maar fraai en degelijk : de Base serie van Pastoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Eerst maar eens wat dichter bij huis zoeken. Ben tot nu toe alleen bij meubelzaken geweest. Van rete duur ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Je kunt de draadstangen van zo'n flexi rek gewoon wegwerken door er een stukje PVC buis omheen te zetten. In het bovenblad boor je de gaten dan niet helemaal door. De PVC buizen kun je spuiten in de kleur die je mooi vind. Ik heb eens plankjes met gaten laten maken bij een meubelmaker. Deze waren keurig blank gelakt in de houtkleur die we toen in onze huiskamer hadden. Dat kostte toen (ca. 1999) fl 250,- voor 5 planken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Henrie, Gulden snede: 1.618..... Ga een googlen met als trefwoorden: "Fibonacci numbers" Kun je nog wat van leren. Het is de wiskunde van de natuur. Eigenaardig trouwens dat een beta opgeleid iemand als jij niet weet wat de gulden snede is. Technisch onderwijs van tegenwoordig Nou ja, kan jij niks aan doen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Henrie, Gulden snede: 1.618..... Ga een googlen met als trefwoorden: "Fibonacci numbers" Kun je nog wat van leren. Het is de wiskunde van de natuur. Eigenaardig trouwens dat een beta opgeleid iemand als jij niet weet wat de gulden snede is. Technisch onderwijs van tegenwoordig Nou ja, kan jij niks aan doen. Groet, Leobus Vroegah, was het een stuk beter hje? Dat onderwijs van tegenwoordig.. Ach, ik denk dan maar zo. Alles wat je op kan zoeken moet je niet gaan onthouden.. En volgens mij is veel van het huidige leerproces op het hoger beroeps onderwijs zo ingesteld vandaag de dag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Er zit nog een trajekt tussen kennis meteen paraat hebben in je gedachtengang en iets gaan opzoeken.. Hoewel opzoeken ook best leerzaam kan zijn. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Vroegah, was het een stuk beter hje? Dat onderwijs van tegenwoordig.. Ach, ik denk dan maar zo. Alles wat je op kan zoeken moet je niet gaan onthouden.. En volgens mij is veel van het huidige leerproces op het hoger beroeps onderwijs zo ingesteld vandaag de dag.. De vraag die mijn vrouw in haar promotie onderzoek stelt is welk effect toetsing met opzoek mogelijkheden heeft op leergedrag en de lange en korte termijn toepasbare kennis van studenten. Enkele gepubliceerde artikelen daarover ondersteunen je opmerking niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Henrie, Gulden snede: 1.618..... Ga een googlen met als trefwoorden: "Fibonacci numbers" Kun je nog wat van leren. Het is de wiskunde van de natuur. Eigenaardig trouwens dat een beta opgeleid iemand als jij niet weet wat de gulden snede is. Technisch onderwijs van tegenwoordig Nou ja, kan jij niks aan doen. Groet, Leobus B Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Vroegah, was het een stuk beter hje? Dat onderwijs van tegenwoordig.. Ach, ik denk dan maar zo. Alles wat je op kan zoeken moet je niet gaan onthouden.. En volgens mij is veel van het huidige leerproces op het hoger beroeps onderwijs zo ingesteld vandaag de dag.. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het tegenwoordige onderwijs meer aandacht besteedt aan het presenteren dan aan het interpreteren van kennis. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 december 2007 Report Share Posted 15 december 2007 Ach vroeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 december 2007 Members Report Share Posted 15 december 2007 Om nog even op die meubeltjes terug te komen, wat dacht je van zoiets als de Norstone Design Esse... ... kost iets van rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Henrie, Gulden snede: 1.618..... Ga een googlen met als trefwoorden: "Fibonacci numbers" Kun je nog wat van leren. Het is de wiskunde van de natuur. Eigenaardig trouwens dat een beta opgeleid iemand als jij niet weet wat de gulden snede is. Technisch onderwijs van tegenwoordig Nou ja, kan jij niks aan doen. Groet, Leobus B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Mijn oude baas zei altijd.. Jonge... tis nie errug es ge ut niet wit, es ge mar wit wiet wit. Tegenwoordig hebben we daar Goooooooooooooooooogle voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Die gulden snede ken ik wel van 'het perfecte gezicht' (zo'n gezicht dat door iedereen mooi gevonden wordt)... Dit is ook Gulden Snede: Maar het st Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Die gulden snede ken ik wel van 'het perfecte gezicht' (zo'n gezicht dat door iedereen mooi gevonden wordt)... Dit is ook Gulden Snede: Maar het st Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 Dit is ook Gulden Snede: Wel een mooi stabiel audiorackje zeg. Jammer dat ik die niet kwijt kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 geen glas he .... of heel dik glas. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 december 2007 Report Share Posted 16 december 2007 geen glas he .... of heel dik glas. groet Heeft niet mijn voorkeur. Is vaak ook niet sterk genoeg. Ben al verschillende modellen met glasplaten tegengekomen die niet veel meer dan 4 of 5 kg kunnen dragen. Dat vind ik wat weinig, ook al zijn m'n tuner en m'n dvd-speler waarschijnlijk iets lichter dan dat... Maar ik vind het ook niet zo mooi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniz Posted 17 december 2007 Report Share Posted 17 december 2007 Beste, Wat ik zelf heel mooi vind zijn de systemen van Copulare uit Duitsland. Kost wel wat geloof ik maar het ziet er erg mooi uit: http://www.copulare.de/english/produkte.html By the way, ik kan me niet voorstellen dat een audiorek invloed heeft op de geluidskwaliteit... Net zoals kabels, stekkers, speakeronderzetters etc. zit het allemaal tussen de oren en niet erbuiten. Koop wat je mooi vindt, de rest is bijzaak. vg Dennis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denniz Posted 17 december 2007 Report Share Posted 17 december 2007 Er staat er toevallig net eentje te koop op Ebay.de: http://cgi.ebay.de/Copulare-High-End-Rack-...1QQcmdZViewItem Goede maten, goede kleur, ik zou zeggen, kijk er eens naar! vg Dennis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 december 2007 Report Share Posted 17 december 2007 staat er warmpjes bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts