Jump to content

Mooie CD speler

carl
 Share

Recommended Posts

Het is geen bovenlader Erikatn, het lijkt alleen maar zo. Overigens iets van 3000 euro en dat is wel heel veel geld. Het voordeel van zo'n speler is de buizen. Je kan nog een beetje tunen dus.

Ik ben nog niet zo aan een nieuwe CD speler toe hoewel ik wel iets zou willen hebben met verschillende filters e.d. Deze North Star lijkt me trouwens ook wel iets:

img10142429664.jpeg

Die Wim van Kraanen heeft trouwens allemaal van die mooie dingen. Hij zou naast die Diapasion wat mooie speakers er bij moeten hebben.

Het is geen bovenlader Erikatn, het lijkt alleen maar zo. Overigens iets van 3000 euro en dat is wel heel veel geld. Het voordeel van zo'n speler is de buizen. Je kan nog een beetje tunen dus.

Gezien nu Carl. Hij wordt steeds mooier om naar te kijken :) Tube rolling ipv modding inderdaad. Wat dat betreft soms wel afgunstig op de buis adepten. ;)

Dacht dat de Northstar altijd in twee

musical fidelity PAN.

de cd speler die leek op kermit (begin jaren 90)

ronde bovenlaadklep met 2 gloeiende buisjes daarachter.

voor mijn gevoel de mooist klinkende cd speler die ik tot nog toe heb gehad. maar dat zal de autosuggestie zijn. maar toch voor mijn gevoel was ie prachtig en intiem.

helaas een technische ramp.

maar mocht ik er ooit weer een tegenkomen en iemand kan hem fiksen koop ik hem gelijk.

back on topic , mooie speler trouwens

Op een bepaalde manier zeker industrieel fraai. Moet matchen met (wellicht ruimtelijk) interieur. Straalt in ieder geval kwaliteit uit. Zie meer en meer bovenladers verschijnen. Is daar een technische reden voor?

Ik heb zelf ook een bovenlader. Vanuit gebruiksgemak kan ik het niet aanraden. Met een bovenlader wordt het een stuk lastiger je speler in een meubel te plaatsen.

jongens ik kan erniets aan doen. P-R-A-C-H-T-I-G

als ik er een zie koop ik hem.

dus als jullie er een tegenkomen.....................

Is een halve Philips ghettoblaster.

Ja precies, deed me heel erg denken aan die plestik bovenlader waar Philips zo halverwege jaren '80 mee kwam als budgetmodel. Met lcd-display. En een My First Sony-uiterlijk. Hij was wel goedkoop.. Stond er in hele grote futuristische letters "16 bit four times oversampling" op..

op het laadje (laatje) na was het echter een solide apparaat hoor die MF.

het grote euvel was een probleem met de draaiarm. lange cd's pakte die niet. het ding is vele malen terug geweest bij hifi versloot als troost gaven ze me uiteindelijk een duurder model met chromen front maar ook die las niet goed af. de CD 10 van marantz deed toen zijn intrede in huize m44.

ben er nog lange tijd niet blij van geweest dat die MF het niet goed deed.

het ding klonk ook alsof ie wat vervormde maar op een (hoe zeg ik dat) muzikale wijze.

Ja precies, deed me heel erg denken aan die plestik bovenlader waar Philips zo halverwege jaren '80 mee kwam als budgetmodel. Met lcd-display. En een My First Sony-uiterlijk. Hij was wel goedkoop.. Stond er in hele grote futuristische letters "16 bit four times oversampling" op..

plestic??

plAstic bestaat niet bb. het is kunststof ;)

he zo jammer die spelfouten. nog vervelender is het wanneer men de nederlandse taal niet beheerst (d) (dt)

:lol:;)

plestic??

plAstic bestaat niet bb. het is kunststof ;)

he zo jammer die spelfouten. nog vervelender is het wanneer men de nederlandse taal niet beheerst (d) (dt)

:lol:;)

dus jij wilt zeggen dat jij geen faaltouten maakt.

elk jaar veranderd de nederlandse taal,kan jij het nog bijhouden.

beste telefunken.

ik heb je al een tijdje niet gezien dus ga ik er van uit dat je mijn reactie niet begrijpt. dat geeft niet en dat mag je zo laten maar als je de diepere bedoeling hiervan wilt weten adviseer ik je het topic "jou en jouw"te lezen ;)

Nou, ik weet niet hoe het ding klinkt, al is dat wel het belangrijkste. Maar het oog wil ook wat, als je vriendin/ of vrouw ontzettend goed in bed is (en het huishouden en in de keuken :lol::lol::lol::lol: ) maar ze ziet er zo uit:

throwMama2.jpg

Dus.... ja, het ding is ondzeddent Leleik, die cd spelert bedoelt ik :D

M44, was het euvel helemaal niet te verhelpen dan?

Andre

Bij de cd speler, voor de duidelijkheid. :lol:

beste telefunken.

ik heb je al een tijdje niet gezien dus ga ik er van uit dat je mijn reactie niet begrijpt. dat geeft niet en dat mag je zo laten maar als je de diepere bedoeling hiervan wilt weten adviseer ik je het topic "jou en jouw"te lezen ;)

oh maar ik ben er wel,elke dag zelfs.(15 min)

ik heb alleen niet meer de behoefte om veel te reageren,het is op forumsites elke dag een gevecht (welles / nietes / onbegrip / betweters) word ik een beetje moe van. <_<

en ik begrijp inderdaad de reactie niet,ik begrijp zelfs soms audioforums niet (schijnt soms ook niet belangrijk te zijn als men maar slap kunt lullen)

dit is niet persoonlijk bedoeld.