Jump to content

Ai

Andre Kel
 Share

Recommended Posts

je zou ook een merk kunnen nemen voor de echte muziekliefhebber

en dan dezepd_jbl_k2_s9800_071206.jpg

je gaat nooit meer terug naar B&W

Guest Rev. Fatman
hoi Andre

ik ken het probleem

mijn vriendin vond mijn vorige luidsprekers op een gegeven moment ook te groot

82wpid3.jpg

en ik moet zeggen mijn nieuwe vriendin bevalt uitstekend :D

Slurpen die open platenkasten, op de achtergrond, niet een boel laag?

je zou ook een merk kunnen nemen voor de echte muziekliefhebber

en dan dezepd_jbl_k2_s9800_071206.jpg

je gaat nooit meer terug naar B&W

Hey M44,

Die speakers zie je niet vaak hier op het forum. Top speakers!

ze hebben het merk tegen. vooroordelen tov jbl kom ik vaak tegen. bijv dat deze jongens niet laag genoeg gaan, of dat er geen fundament is.

een bass shy jbl. :lol: laat me niet lachen

Tja daar zeg je wel wat, als je bezoek hebt geen muziek aan. De muziek doet het dan als muzikaal behangetje. Maar we gaan er gewoon eens serieus naar kijken. Mijn vrouw heeft het idee dat het irritant en fout is dat hoog en mid op oor hoogte zitten. Volgens mij is dat toch ideaal?

JBL niet laag? Dat is nieuw voor mij. Ken weinig andere merken wat daar juist een naam in hebben opgebouwd. Maar ik vond ze juist vaak wat schel...

Maar dat is mijn mening.

Andre

Die speakers zie je niet vaak hier op het forum. Top speakers!

Mooie speakers, dus als je nog 32000 euro over hebt...

12.000 is genoeg

12.000 is te veel. Zelfs ik wil dat ze mooi uit zien en dat doen ze nou weer niet die JBL's.

Spido....... errug mooi gesproken. Doet me deugd. het is redelijk zwart wit maar er zit een zware kern van waarheid in. Tja, en dat zo voor het einde va 2007.

Andre

Wel heel erg blij dat ik speakers niet op hun uiterlijk heb gekozen, vind het geluid eigenlijk veel belangrijker.

B)

Stel je eens voor dat je je inrichting verandert en de speakers passen er niet meer bij.........

Guest tubejack
Maar een man die zijn luidsprekers verloochent, verloochent zichzelf.

En is voorgoed verloren.

(* De man die meent een vrouw te hebben gekozen, vergist zich.

Hij koos slechts de vrouw die h

Het kiezen van zaken waarmee we ons omringen is een bijzonder fenomeen, in dit proces worden hoofd en bijzaken inderdaad behoorlijk uit hun balans getrokken.

Fabrikanten doen er ook alles aan om deze onduidelijkheid te versterken, gezien de prachtige marketingbabbel waarmee producten worden aangeprezen, hieruit valt af te leiden dat we het spiegeltjes en kraaltjes tijdperk nog lang niet zijn ontstegen.

Als het om geluid gaat je laten leiden door het uiterlijk van een speaker is hiervan een fraai voorbeeld, de marketingverhalen van de fabrikant worden dan de wapens waarmee de keuze wordt verdedigd, echter de onvrede met het resultaat leidt tot bijzonder neurotische verschijnselen, waarmee audiofilia nervosa is geboren welk leidt tot een eindeloos proberen de fouten te herstellen : de ideale basis waarop allerlei tweaks en enhancers aan de man gebracht kunnen worden.

<_<

Het kiezen van zaken waarmee we ons omringen is een bijzonder fenomeen, in dit proces worden hoofd en bijzaken inderdaad behoorlijk uit hun balans getrokken.

Fabrikanten doen er ook alles aan om deze onduidelijkheid te versterken, gezien de prachtige marketingbabbel waarmee producten worden aangeprezen, hieruit valt af te leiden dat we het spiegeltjes en kraaltjes tijdperk nog lang niet zijn ontstegen.

Als het om geluid gaat je laten leiden door het uiterlijk van een speaker is hiervan een fraai voorbeeld, de marketingverhalen van de fabrikant worden dan de wapens waarmee de keuze wordt verdedigd, echter de onvrede met het resultaat leidt tot bijzonder neurotische verschijnselen, waarmee audiofilia nervosa is geboren welk leidt tot een eindeloos proberen de fouten te herstellen : de ideale basis waarop allerlei tweaks en enhancers aan de man gebracht kunnen worden.

<_<

Mooie complot theorie, Ludlum loopt posthuum het water uit de mond. :D

Maar een behoorlijke kern van waarheid. Heb het zelf gemerkt met proberen van andere componenten. De eerste reactie dan vaak: dat moet wel heel goed klinken wil ik aan dat uiterlijk gaan willen wennen. Andersom kunnen spullen (als vrouwen) aantrekkelijk(er) gaan ogen naarmate ze beter presteren. ;)

Wellicht is de verscheidenheid aan keuzes en mogelijkheden an sich ook oorzaak voor creatie van (nog) meer verscheidenheid, om aan de gevolgen van de verscheidenheid al tweakend een (illusoir) 'einde', en dus het begin van een volgende aanpassingsronde, te maken. Illusie/eindeloos kunnen doorlinken via het net, is ook een menselijk kwaliteit. Levensloze stenen kunnen dat niet. ;)

hmm Spido heeft geen kinderen denk ik.

een luidspreker is een ding, deel van een hobby. niet belangrijk genoeg om een life event (zoals ze dat zo mooi in de dsm zeggen) te kunnen veroorzaken.

de kern van waarheid die jullie ervaren zit waarschijnlijk in die verstokte vrijgezel die iedere man in de genen heeft verstopt. ergens in de donkere spelonken van de oermens die wij allen zijn. ;)

vermakelijke tekst dat wel.

waar gaan de gedachten betreffende je keuzes naar uit andre. ben je al het internet aan het doorploeteren of zoek je het in de rest van je set.

draai de komende tijd extra veel muziek die je vrouw mooi vind. wellicht gaat ze het dan meer waarderen

Zo vlug gaan ze er niet uit! Ga eens kijken wat het met het geluids beeld doet als ik ze wat hoger ga zetten.

M44, om je vraag te beantwoorden. En ja ik doe dat wel. Ik zoek beide. het moet mooi klinken en mooi zijn (in mijn ogen dan).....

Andre