Glorificus Posted 19 december 2007 Report Share Posted 19 december 2007 ey ik had laast een paar zelf bouw speakers gevonden heb de units mee genomen ik vond de bass unit een raar magneetje hebben nu zit ik ff op internet te surfen kom ik deze tegen met die zelfde untis alleen anderen kast weet niet of het iets is zijn ze het bouwen waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 december 2007 Report Share Posted 19 december 2007 beter zoeken http://www.t-linespeakers.org/classics/dynaco.html Site is van Planet10, moderator op dyaudio.com http://www.diyaudio.com/forums/member.php?...d=107075&s= IMF super compact gebruikt ook zo'n poort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glorificus Posted 23 december 2007 Author Report Share Posted 23 december 2007 dat was mijn vraag nie ik heb die speaker units gevonde mijn vraag is dus heb ik er wat aan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 23 december 2007 Report Share Posted 23 december 2007 dat was mijn vraag nie ik heb die speaker units gevonde mijn vraag is dus heb ik er wat aan ? Je zou er een speaker mee kunnen bouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blade Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 dat was mijn vraag nie ik heb die speaker units gevonde mijn vraag is dus heb ik er wat aan ? Als de units nog goed zijn, en de specs zijn bekend van het scheidingsfilter, waarom bouw je dan niet die kasten die hier middels de links worden aangeboden. Er is dus ooit al iemand bezig geweest om met deze units iets "moois" te bouwen en heeft dus al het wiel uitgevonden voor deze configuratie. Iets nieuws ontwerpen en bouwen is wel mogelijk, maar dat heeft alleen zin als je de specs/waardes van de te gebruiken units ook weet. Op basis daarvan zal een kast en scheidingsfilter berekend moeten/kunnen worden. Succes, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts