Rogier Posted 5 januari 2002 Report Share Posted 5 januari 2002 Hoi Allemaal, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een betere cd speler dan mijn Denon dcd1650ar. Ik heb nu even op proef een cd2 van audio research, eerste indruk is meer dynamiek, warmer en ruimtelijker. Klinkt al best lekker, alleen de prijs.... heeft iemand nog suggesties voor cd spelers? gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 januari 2002 Report Share Posted 5 januari 2002 Hoi, Rogier Zelf ken ik 'm niet, maar hier op het forum wordt erg vaak de Audio Analogue Paganini genoemd! Kost F2750,- Een stapje hoger van het zelfde merk is trouwens de zeer fraai ogende Maestro van F4999,- Meer informatie vind je op http://www.analogueaudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 6 januari 2002 Author Report Share Posted 6 januari 2002 Hoi Allemaal, na enige tijd luisteren en warmdraaien van de cd speler is de conclusie dat er meer details hoorbaar zijn, iets ruimtelijker klinkt, maar te warm naar mijn smaak. Dus speel ik nog maar eventjes met mijn denon in plaats van de audio research cd2. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts