Jurgenvanes Posted 22 december 2007 Report Share Posted 22 december 2007 Hoi, En onderwerp over budget speakers heb ik Hear gelezen. Ik ben op zoek naar een beetje klinkende budget versterker van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 25 december 2007 Report Share Posted 25 december 2007 Het beste wat je voor dit budget kunt doen is een oude jaren 60 of 70 receiver kopen van een goed merk (bijv. Pioneer / Kenwood / Leak / Tandberg). Deze hebben vrijwel altijd A/B luidspreker uitgangen. Verder klinken ze erg ten opzichte van veel hedendaagse apparatuur. Het geld wat je mogelijk nog bespaard kun je gebruiken om hem eens een kleine revisie / schoonmaakbeurt te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zerrax Posted 27 december 2007 Report Share Posted 27 december 2007 een versterker koop je altijd op het oor En je moet altijd een versterker op je eigen boxen beluisteren Smaak is persoonlijk, de een houd van een analytisch, ruimtelijk geluid de andere houd van een rustig warm geluid, of een combinatie hiervan Als je voor kwaliteit gaat is mijn advies, koop een buizen versterker uit China die zijn namelijk momenteel spot goedkoop Ook in Nederland zitten nu importeurs die deze versterkers verkopen een single ended classe A versterker is het mooiste, maar er zijn ook goede push pull versterkers te koop in iedergeval heb je dan het beste gekocht wat je voor je geld kunt krijgen vb Yarland FV-34BIII Tube Amplifier 230V version: 218 euro Wil je meer power koop dan een goede transistor versterker als de G&W TW-2006X, 2x100W met flinke 400VA rinkerntrafo ook uit China! succes! maar koop altijd wat je zelf mooi vind, goed, beter, best bestaat niet smaak is en blijft persoonlijk, je moet iets kopen wat jij mooi vind klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 28 december 2007 Author Report Share Posted 28 december 2007 Dank jullie wel voor jullie reacties. Inmiddels heb ik een nieuwe Denon pma 500AE op de kop getikt voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts