Jump to content

DE Man van 2oo7

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

Nee he, niet weer die eeuwige lijstjes.

Als ik overigens iemand zou nomineren :D (er zijn meerdere kandidaten) is het Kraus, vanwege zijn inzet om bijeenkomsten te organiseren en pogingen om een bindende rol te spelen in bepaalde discussies. Helaas heeft Kraus de moed op gegeven geloof ik...

Seed7

door zijn passie en aanstekelijkheid waarmee ie over muziek spreekt.

Doordat ie het leuk vind gewoon iemand blij te maken. (no strings attached)

of

KT88, iemand die ik een warm hart toedraag en veel van leer en nog van hoop te leren.

en

Spido

ook al kunnen we soms botsen met wat humor en woordgrapjes komen we er wel weer uit.

voor mij was dit het eerste jaar Hear.

ik wil jullie allemaal bedanken voor alle informatie, tips en vermakelijke verhalen.

hoop jullie nog eens in levende lijve tegen te komen en andre Kel in de klem te leggen ;)

even wat emoticons voor de kids die nu meekijken

:confused::blink::ph34r::wub::eek::wacko::unsure::mellow::angry:

Eigenlijk wil ik niemand noemen, want ik vind de meeste mensen HEAR positief, opbouwend, bereidwillig te helpen, adviezen gevend en zo meer.

Maar voor mij begon het HEAR met Sodejuu, die mijn armbedrading van de Stax weer heeft hersteld, of eigenlijk opnieuw heeft "getrokken" ;) en mij later nog veel vaker heeft bijgestaan. Toen kwam Kraus (inderdaad al even niet meer gezien), die mij maarzo even een phono pre leende, en sindsdien is mijn set mooier en mooier geworden, met hulp en adviezen van velen HEAR.

Resum

Goh namen noemen is zo moeilijk, ik vergeet hier en daar dan wel iemand ie soms maar 1 keer postte maar wel een zeer deugdelijke bijdrage leverde :)

Sodejuu Audiofreak Gruiter Henrie Kraus zijn voor mij de mensen die mij heel goed helpen en nog steeds doen ... maar Geerdie Tubejack en Frank K ook bvb en en en :):rolleyes:

Voor allen een dikke duim, veel luisterplezier en de lp's en cd's vinden die jullie zoeken

Groetjes

Stef

weet wat je doe om m44 een big hug te geven. En daarbij komt dat is mijn opdracht voor 2008. Ik zie je klem met plezier tegen moet. Zorg wel dat je mijn beide handen vast hebt want in een van de twee zit 100mg acutard!

Moet zeggen dat ik dit jaar wel genoten heb.

Een aantal mensen hear heb leren kennen waarbij natuurlijk altijd en om diverse redenen voorkeuren bij zitten.

M44: humor, zelfde vak, grote bek, en wacht maar kereltje ik ga die 70kg van mij vol tegen je inzetten. Je gaat het zwaar krijgen in 2008!

Erjee: Toeval bestaat niet. Dat familie na 20 jaar weer bij elkaar komt door een probeersel met het overnemen van de zelfde audiozaak.

Spido: Zure zeiksnor, mooie teksten, altijd (soms te) kritisch........ wel leerzaam

etc

etc

etc

Iedereen wel. Moet ik hear verdorie nou weer iedereen een goed 2008 wensen? Nou voor deze keer dan.

Een goed 2008!

Hahahaha

Andre

weet wat je doe om m44 een big hug te geven. En daarbij komt dat is mijn opdracht voor 2008. Ik zie je klem met plezier tegen moet. Zorg wel dat je mijn beide handen vast hebt want in een van de twee zit 100mg acutard!

Hier versta ik niets van!!

Eerst zien of men een big hug wilt h

Heel kort, M44 mij in een klem leggen.... Hij is 193 iets van 110kg en dat is absoluut niet alleen maar buik.... Die jongen heeft het een en ander gedaan van Judo en andere knijp vaardigheden. Ik ben zelf 178 en weeg 70kg ;) dus ik ga 'm vreselijk pakken dat begrijp je wel :D .

Daarom het geheime wapen acutard waarbij ik bij hem zekers 100mg nodig zal hebben. Acutard is een sterk antipsychoticum met een zeer sterk sederende werking. Een nadeel... het werkt pas na een uur of 3. Dat wordt dus even voor hem uit blijven rennen.

Ach, dat ga ik wel redden.

Groet,

Andre

hmmm accutard ik heb nu al zin, dat zal flex luisteren worden.

neem ook een paar akineton mee voor het geval je vpk rekenvaardigheid wat slechter geworden is.

anders loop ik wel met de tong uit bek maar niet van het rennen :lol:

zie je het al voor je op een forum dag wij aan het stoeien en daarmee een complete high end set om laten flikkeren :unsure:

derhalve sleep ik je eerst buiten ;)

:lol::lol::lol:

Ik zag die Thiels met hun keramische weergevers al tegen de vlakte gaan! :lol:

Beste wensen beste mensen! (net gevonden)

:) mvg RastaPhil

(en dat jullie in 2008 g